AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hva hvis dere holder på og han spør om du vil bruke den på han?selv om han sier å være blodhetero.Er det greit eller turnoff?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Beklager, men da er han nok blodhomo eller evt. blodbi! 4
Gjest Raindrops Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Helt i orden, og et fast innslag i sexen vår. Det har ikke ramlet meg inn å spørre han om han er homofil av den grunn, og han har heldigvis ikke sett seg nødt til å påpeke det selv heller. Det er jo meg han har sex med, og jeg er, såvidt meg bekjent, en kvinne. 8
AnitaB Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Digg digg digg :-) Jeg elsker det når menn kommer forslag om nye ting å prøve. Dette er jo et spesielt spennende område å utforske da menn har et slags "G-punkt" baki der. (Beklager, kan ikke huske fagordet her!) Bare for guds skyld vær forsiktig til å begynne med. Sjeldent det blir knall-suksess hvis man går rett til dildoen med en gang unten noen form for tilvenning først. Husk forresten at dette er ofte en VELDIG stor ting for menn å bringe på banen, så det lønner seg å være litt ekstra snill med ham etterpå da det kan oppleves som en skikkelig mind-fuck for en hetro mann dette her. Uansett, lykke til!!! Håper at dette blir en flott opplevelse for dere begge to! :-) 5
Gjest Wanted Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Det er helt i orden, selvsagt. Hadde blitt veldig glad dersom typen ville hatt noe oppi der. 1
Gjest Hannee Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det er helt herlig! Hender jeg bruker strap on på mannen min også Vi liker analkos vi På begge to. Men jeg ville anbefalt at du bruker kondom på dildoen, eller at du har en egen dildo til deg selv.
gjest31 Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Beklager, men da er han nok blodhomo eller evt. blodbi! Det er vel i utganspunktet ikke forskjell på analen til menn og damer. Så hvis det finnes damer som synes det er deilig å bli tatt analt så er det vel ikke rart at noen menn og ønsker det. Jeg har fått flere ganger og det er deilig. Kunne absolutt ikke hatt en hard og hårete mannekropp som stod bak meg og knulla meg i rompa... Det er bare turnoff. Endret 15. desember 2011 av gjest31 1
Gjest Slowpoke Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Jeg kunne ikke tengt meg å gjøre det. ALtså, jeg hadde gjerne prøvd en gang og to om det var et sterkt ønske hos partner, men det er absolutt ikke noe jeg tenner på selv. Jeg synes egentlig at alt som har med anal og sex og gjøre er litt ekkelt Før dere skyter meg, ja jeg har prøvd, både på meg selv og på en partner, så jeg har grunlag for å si at jeg ikke synes noe om det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 jeg hadde hatt litt problemer med å gjøre det på kjæresten min om han ønsket det,,,,,, 2
Thought-Fox Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Det ville vært en rimelig stor turn-on for min del. 1
elSandman Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Siden jeg er mann var vel ikke spørsmålet myntet på meg, men (som vanlig)svarer jeg nå allikevel. For det første; Å bli tatt med strapon av dama har INGENTING med homofili å gjøre! Er du homofil tenner du på menn, og ville heller bedt en mann ta deg bakfra. Men derimot er dette for en del noe som handler om dominans. Å bli tatt bakfra i doggiestyle er for mange noe som oppfattes som underdanig, en måte å underkaste seg den andre på. En slags "BDSM-light". Å forsøke ut sånne ting på soverommet kan være veldig spennende og pirrende, men er selvsagt ikke noe ALLE liker. (Og det er jo slettes ikke alle som gjør det som gjør det av dèn grunnen heller) Menns "G-punkt" er prostatakjertelen, som ligger nettopp i analen. Følelsen det gir å få denne stimulert, enten med en finger eller strapon er helt annerledes enn ved bare "vanlig" sex. Og både jeg selv, og andre menn jeg har snakket med som har prøvd det samme, kan godt fortelle om en MYYYE kraftigere orgasme om mann blir stimulert både på prostata og junior samtidig. Men, som nevnt over her, gå for all del forsiktig fram den/de første gangene, Dette er FØLSOMME saker det er snakk om... 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Menns "G-punkt" er prostatakjertelen, som ligger nettopp i analen. Følelsen det gir å få denne stimulert, enten med en finger eller strapon er helt annerledes enn ved bare "vanlig" sex. Og både jeg selv, og andre menn jeg har snakket med som har prøvd det samme, kan godt fortelle om en MYYYE kraftigere orgasme om mann blir stimulert både på prostata og junior samtidig. Det er dette som gjør at jeg elsker det. Det er få ting som er så herlig som å se og kjenne at han vrir seg i nytelse av oralsex og analplay. Kan skrive under på at orgasmene er kraftigere.
LeaMichele Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 nei det skjer ikke her i huset! verken på meg eller på typen. og heldigvis er kjæresten av samme oppfattning. 3
Surriball Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Hva hvis dere holder på og han spør om du vil bruke den på han?selv om han sier å være blodhetero.Er det greit eller turnoff? Enten mannen er homo eller hetero er analgreier rett og slett turnoff for min del. Ting skal ut av rumpa, ikke inn... 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 det hadde føles veldig rart ..
Gjest Grønnblomst Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Skikkelig turn - off for min del. Jeg er av den oppfatningen at ting skal ut der, og ikke inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå