Gå til innhold

Jenter:dildo i rumpa til typen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvis menn som liker noe bak skal være homo, så er kvinner som liker å kline lesber. Logikken er som følger: Kvinner liker å penetreres, ergo er en mann som liker å penetreres pr.def. det samme som en kvinne, altså homo. Både kvinner og menn har munn og lepper. Ergo er en kvinne som liker å kline med menn pr.def. lesbisk, fordi andre kvinner også har munn og hun like godt kunne ha klint med en annen kvinne.

Dette er en beskrivelse av tøvet dere som kobler dette driver med. Jeg regner ikke med at dere skal forstå det, men av og til må man bare påpeke det åpenbare.

Noen påstår sågar at menn som liker å pule kvinner i rumpa egentlig er homo, eller halvhomo (bifile). Dette fordi menn også har rumpe, ikke sant? Og det må jo nødvendigvis være en sammenheng mellom å like kvinners rumpe og å like menns rumpe. Men det stopper ikke der; Menn som liker å kysse kvinner er også homser eller halvhomser. Dette er åpenbart fordi, akkurat som med rumpene, så har også menn munn med lepper. Derfor er det nødvendigvis en sammenheng mellom å like å kysse en kvinnemunn og det å like å kysse en mannemunn.

Mot dumheter, lavpannethet og generell hjernedød adferd/tankegang kjemper selv gudene forgjeves.

Endret av Rimmern
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er turnoff, men hvis han ville gjort det på seg selv når jeg ikke var der, så skulle jeg ikke hindra han akkurat.

Gjest Raindrops
Skrevet

Da er ikke jeg jomfru der lengre.

Gratulerer!

Gjest Katten.
Skrevet

Gratulerer!

Jo takk. Det er en spesiell opplevelse å fise glidemiddel.

...

Men dæven så behagelig det var å tørke seg bakentil, når alt av glidemiddel hadde trukket inn!

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jo takk. Det er en spesiell opplevelse å fise glidemiddel.

...

Men dæven så behagelig det var å tørke seg bakentil, når alt av glidemiddel hadde trukket inn!

Nå lo jeg så hardt at jeg fikk yoghurt i nesa :ler:

• Liker 2
Skrevet

Beklager, men da er han nok blodhomo eller evt. blodbi! :ironi:

:fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Nå lo jeg så hardt at jeg fikk yoghurt i nesa :ler:

Memo to self: få Raindrops til å flire i det hun svelger ladningen.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Memo to self: få Raindrops til å flire i det hun svelger ladningen.

Det tror jeg hadde vært et usedvanlig sexy syn.

Gjest Katten.
Skrevet

Selvfølgelig hadde det vært et fantastisk sexy syn. Jeg er jo med i bildet!

Gjest Raindrops
Skrevet

Selvfølgelig hadde det vært et fantastisk sexy syn. Jeg er jo med i bildet!

Du? Det er jo nesen min som er stjernen i showet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Har du så stor nese? Oo

Nei, det er ikke størrelsen som teller :tristbla:

Gjest Katten.
Skrevet

Jo. Jeg tenkte jo jeg kunne knulle deg i nesa med mikropenisen min - men den er litt for stor for normale nesebor :(

Gjest Raindrops
Skrevet

Jo. Jeg tenkte jo jeg kunne knulle deg i nesa med mikropenisen min - men den er litt for stor for normale nesebor :(

Pokker. Der røyk den planen :sukk:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Funker kanskje i øret ditt, da?

Det kan hende! Jeg har veldig god hørsel iallefall :jepp:

Edit: Nå gjør jeg det jeg hater at andre gjør. Jeg skal slutte å spore av :sjenert:

Endret av Raindrops
Skrevet

*SLUTT Å DREPE DE STAKKARS HJERNECELLENE MINE* For en samtale... :skratte:

• Liker 2
Skrevet

uhygeniske?

lurer på hvordan du har sex, dersom du totalt utelater bruk av munn og hender... :sjenert:

:klo:

Hvor står de at jeg "totalt utelater bruk av munn og hender"? Det gjør jeg nemlig ikke. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...