Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tycho Urke skrev (1 minutt siden):

 

Du forstår godt hva jeg mente.

 

Ja, det skjønner jeg, og det er ikke for sent å lære mer :) Det er så mange som gjør akkurat det der feil, så det var absolutt ikke kun til deg, det var til alle som vil ta det til seg :)

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Når jeg først hørte om å brenne en cd så trodde jeg at folk heh CD-en inni peisen 😆 litt det samme når jeg først hørte om å hvitvaske penger og jeg så for meg penger som ble vasket i en vaskemaskin 😂

Jeg trodde også at når folk på tv pratet om å få lønnspålegg så mente de faktisk pålegg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

At når man tar kvelertak på noen så er det blodtilførselen man stanser, og ikke luften.

Det har jeg aldri tenkt på i det hele tatt, før en krimtekniker i en truecrimeserie snakket om det for et par år siden. Da følte jeg meg helt dust. Jeg har nemlig lurt på hvorfor det gjør noe at babyer har navlestrengen rundt halsen, for de puster jo ikke med lungene før de er ute. Jeg tenkte tydeligvis ikke tenkt nok på det :himle:

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

On 11/4/2023 at 6:33 AM, Cid said:

Jeg fant nettopp ut nå at det skrives neshorn og ikke nesehorn som jeg alltid har trodd 🤯

Har alltid trodd det het nesehorn jeg også! Er glad det både er lov å si pinnsvin og piggsvin for jeg hadde aldri husket hvilket av dem som var det riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Har alltid trodd det het nesehorn jeg også! Er glad det både er lov å si pinnsvin og piggsvin for jeg hadde aldri husket hvilket av dem som var det riktige. 

Jeg trodde også at paraply het parafly før :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Jeg trodde også at paraply het parafly før :P 

Hvis det blåser godt nok kan den jo bli en parafly, hehe 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Helt til jeg var 6-7 år så visste jeg ikke hva det punktumet på priser som skiller krone og øre var så jeg trodde for eksempel at en liten sjokolade kostet 1050kr 😂 Husker jeg syntes at det var så sykt dyrt lol. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Frøkenfryden skrev (39 minutter siden):

At Christian Strand er sønnen til Arne Strand

Vel.. 

DEN smellen gikk vi alle på. 

#NotRacist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Julekalender var en helt ny kalender på TV da jeg var ca. 11 år...  Jeg så alle episodene i den tro at det var seks skuespillere med, men da pappa fortalte meg etter jul at det kun var tre (at nissene og menneske spilles av de samme folka) fikk jeg totalt sjokk :ler: Ler litt fortsatt av meg selv hvis jeg kommer over en episode nå... at jeg ikke skjønte det da!

Noen år senere kom Nissene på Låven, og det tok meg ganske mange episoder å forstå at f.eks Rhino og Asbjørn var samme skuespiller :roll: tydeligvis ikke en god egenskap jeg har, hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 7.12.2023 den 21.21):

At Christian Strand er sønnen til Arne Strand

Hvem er Arne Strand?

KnekkeBørre skrev (På 7.12.2023 den 22.02):

Vel.. 

DEN smellen gikk vi alle på. 

#NotRacist 

Hvem er det?

 

 

Selv greier jeg ikke å se forskjell på/blander Fredrik Solvang og Christian Strand. Trodde det var Solvang som var med i serien "gitt bort" på Nrk. 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...