AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4021 Del Skrevet 4. juli 2015 Begge spøkene følger samme mønster. "On the rocks" betyr "med is". "Café avec" betyr noe ala "kaffe med nogo attåt". Spriten/likøren kan sikkert blandes oppi også; poenget er at "avec" er fransk og betyr "med". "Kaffe med avec" og "whisky on the rocks, uten is" blir altså "kaffe med med" og "whisky med is, uten is" Ah, da har jeg skjønt det likevel, da! Stusset litt på Kaffe med avec, ja. Anonymous poster hash: 45f76...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. juli 2015 #4022 Del Skrevet 4. juli 2015 Burde kanskje ta denne som AB, men skit au. Men eg lærde altså ikkje å tørke meg skikkeleg i rumpa før eg var vel inne i 20-åra. Dette lærde eg først då eg var på kompistur til Irland, og eg og ein av dei andre sat og dreit på fellesdassen på herberget. Plutselig kikka han på meg over veggen inn til min bås: Han: "Haha! Står du og tørkar deg?" Eg: "Ja? Er ikkje det normalt?" Han: "Nei! Det normale er at ein tørkar seg mens ein fortsatt sit på dassen." Eg rodde meg vekk, og sa noko om at eg gjorde jo det først, og at eg berre tok den siste finishen mens eg stod. Blank løgn, men eg adopterte hans framgångsmåte etter den episoden, og må innrømme at anus-hygienen min har vorte mykkje betre etter denne revolusjonerande oppdaginga. Så du brukte å stå oppreist mens du tørket deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #4023 Del Skrevet 4. juli 2015 Så du brukte å stå oppreist mens du tørket deg? Du skulle berre visst korleis det såg ut i boxerane mine på den tida. Oh the humanity. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4024 Del Skrevet 4. juli 2015 Du skulle berre visst korleis det såg ut i boxerane mine på den tida. Oh the humanity. "humanity"? Altså "menneskeheten"? Anonymous poster hash: aea64...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. juli 2015 #4025 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg var rundt 6 eller 7 tror jeg før jeg skjønte at kjeks heter kjeks, ikke seks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #4026 Del Skrevet 4. juli 2015 "humanity"? Altså "menneskeheten"? Anonymous poster hash: aea64...7d8 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Oh+the+humanity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4027 Del Skrevet 4. juli 2015 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Oh+the+humanity skjønner det fortsatt ikke jeg Anonymous poster hash: aea64...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #4028 Del Skrevet 4. juli 2015 skjønner det fortsatt ikke jeg Anonymous poster hash: aea64...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. juli 2015 #4029 Del Skrevet 4. juli 2015 Så du brukte å stå oppreist mens du tørket deg? Det er faktisk mange som står oppreist! http://www.buzzfeed.com/shanemadej/men-debate-whether-you-should-sit-or-stand-when-you-wipe-you#.pgQqJwWmd (Jeg sitter ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 24. juli 2015 #4030 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg har vært Jokke-fan lenge, og jeg husker helt i starten da jeg fikk øynene opp for Jokke. Flere spurte meg om jeg ville være med på Valentourettes-konsert, men jeg sa alltid nei. Jeg var helt sikker på at det hadde noe med Kristian Valen å gjøre, og han syns jeg er så håpløs.. En dag spurte en venninne (som også er Jokke-fan) om hvorfor jeg ikke ville være med på konserten. Jeg sa jeg ikke liker Kristian Valen, og hun holdt på å le seg i hjel.. Alt skal læres, ja. Dro på konserten da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 24. juli 2015 #4031 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Det er faktisk mange som står oppreist! http://www.buzzfeed.com/shanemadej/men-debate-whether-you-should-sit-or-stand-when-you-wipe-you#.pgQqJwWmd (Jeg sitter ) Haha, men de på videoen er i hvert fall enige om at vi som går inn mellom beina er monster! Endret 24. juli 2015 av Nevian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4032 Del Skrevet 25. juli 2015 Etternavnet mitt er et ubehagelig ord. Ikke kjønnsorgan eller sex-ubehagelig, men et negativt ladet ord, som "ensomhet", "mord", "sorg" etc. Jeg heter Kristin Drap (for eksempel). Det har jeg aldri tenkt på. Aldri. Det har aldri slått meg at navnet mitt også er et ord. Ikke før jeg introduserte meg for en ny kollega, og han sa "huff da!". Jeg forsto ikke hva han mente, før det plutselig slo meg. Det er så rart for jeg har gått mangeogtyve år rundt uten å tenke på det, men nå tenker jeg ofte på det. Anonymous poster hash: b4576...040 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4033 Del Skrevet 26. juli 2015 I går lærte jeg at hester har hale inni den pjuskjehalen av hår Jeg trodde de hadde en liten klump øverst full av muskler som gjorde at de kunne vifte med den noe ala sånnsom hunder med kupert hale har. Dette er sikkert noe alle vet, så jeg følte meg ganske teit men man lærer så lenge man lever! WHAT Du kommer med så mange ting som jeg overhodet ikke har tenkt på engang. Som med kinderegget og "plommen". Mind = Blown. Anonymous poster hash: 40303...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. juli 2015 #4034 Del Skrevet 26. juli 2015 Hva var det med kinderegget og plommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4035 Del Skrevet 26. juli 2015 Kom på en til, da jeg var 13 startet jeg med snus. Hadde den i lommen. Eldre gutter på videregående sto å pekte mott skrittet mitt (lommen) og sa "se den dåsa da". Jeg hadde fått med meg at en snusboks blir kalt for snusdåse, men hadde ikke peiling på at det var underlivet mitt de snakket om. Fant det ut flere år etterpå. Kom på en til. Aldri skjønt at Bloksberg faktisk er et sted her i Trondheim. Altså fra det ordtaket "Dra til Bloksberg". Fikk sjokk da jeg kjørte forbi et skilt hvor det faktisk sto "Bloksberg". Lenge siden du skrev dette, men det stedet i Trondheim heter Bratsberg, ikke Bloksberg. Det heter Bloksberg frisør og studentby, men har ikke noe med et sted å gjøre Anonymous poster hash: 2f7b4...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. juli 2015 #4036 Del Skrevet 26. juli 2015 Hva var det med kinderegget og plommen? Den gule plastikkdingsen inni kinderegget er plommen...? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. juli 2015 #4037 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Omg lol det har jeg aldri tenkt over Så mye interessant man kan finne ut på nettet Endret 26. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juli 2015 #4038 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg skjønte nå nettopp ordspillet med hotellet The Thief på Tjuvholmen..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4039 Del Skrevet 26. juli 2015 Da jeg var 18 år innså jeg at Aprilsnarr kalles Aprils-narr, ikke April-snarr. I samme slengen innså jeg at en bjørnetjeneste ikke er det samme som en stor tjeneste. Så på face her om dagen:kan noen gjøre meg en bjørnetjeneste?Anonymous poster hash: cbe70...f9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. juli 2015 #4040 Del Skrevet 26. juli 2015 Kom på en til. Aldri skjønt at Bloksberg faktisk er et sted her i Trondheim. Altså fra det ordtaket "Dra til Bloksberg". Fikk sjokk da jeg kjørte forbi et skilt hvor det faktisk sto "Bloksberg". Bloksberg fra uttrykket er et fjell i Tyskland, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå