Gjest Doh Skrevet 16. desember 2011 #181 Del Skrevet 16. desember 2011 Den vitsen skjønte jeg ikke før jeg leste denne tråden ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 16. desember 2011 #182 Del Skrevet 16. desember 2011 ikke jeg heller Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #183 Del Skrevet 16. desember 2011 Tidligere i dag var jeg ute og kjørte, og selv om jeg er stor metal fan, så hører jeg av og til det jeg vil høre. Så jeg hylte med låten ut vinduet, og den gikk som dette "Winter tragedy ...!!". Nei, jeg ble nok litt inspirert av vinteren som plutselig kom, for sangen i sg selv er Enter Tragedy. Hvilket er kanskje det samme hahah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2011 #184 Del Skrevet 16. desember 2011 Bryan Adams - Summer of 69. Jeg sang "Got my first real sex dream ...". Det ække det'n sier, vett! Jeg var vel ca. 20 da jeg fant ut det, the hard way. Måtte synge det ut høyt og tydelig på vorspiel først. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #185 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg gikk på barneskolen da nissene på låven gikk på tv første gangen. Jeg synes det var rart at alle synes det var sååå morsomt, og det var jo bare teit. Tok litt tid for jeg forsto at det bare var skuespill da er vi 2 ... men for min del- så gikk jeg faktisk på ungdomsskolen det var først etter at det kom igjen i reprise igjen noen år senere, at jeg fant det tilfeldig ut fordi noen jeg ikke så at bernt var atle antonsen... de holdt på å le seg fillete av at jeg trodde det var ekte i såååå mange år og at jeg ikke så alle de kjendisene som er med, som tilåmed spiller flere rollefigurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #186 Del Skrevet 16. desember 2011 Bryan Adams - Summer of 69. Jeg sang "Got my first real sex dream ...". Det ække det'n sier, vett! Jeg var vel ca. 20 da jeg fant ut det, the hard way. Måtte synge det ut høyt og tydelig på vorspiel først. jeg var litt over 20 da jeg forsto at det ikke er årstallet 69 han mener i sangteksten .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #187 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg var litt over 20 da jeg forsto at det ikke er årstallet 69 han mener i sangteksten .. Hææææ? oO Mener han den sexstillingen da? oO 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 16. desember 2011 #188 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg var litt over 20 da jeg forsto at det ikke er årstallet 69 han mener i sangteksten .. Og jeg er over 30 og forstår det fortsatt ikke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2011 #189 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det ikke Summer of (19)69? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #190 Del Skrevet 16. desember 2011 Det MÅ jo være årstallet! hvis man leser teksten så synger han jo om hva han gjorde osv. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2011 #191 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja, det må det vel være? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #192 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg googla det nå, og noen som hadde vært på konsert med ham skrev at han hadde sagt at "it's not about the year... Work it out". Jeg trodde også det var om året! Jeg bare tenkte at han sang om noen som var litt eldre enn 9 år i 1969 (siden han ikke var eldre da selv). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2011 #193 Del Skrevet 16. desember 2011 Da lærte jeg noe nytt igjen, gitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #194 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg googla det nå, og noen som hadde vært på konsert med ham skrev at han hadde sagt at "it's not about the year... Work it out". Jeg trodde også det var om året! Jeg bare tenkte at han sang om noen som var litt eldre enn 9 år i 1969 (siden han ikke var eldre da selv). Det stemmer overhodet ikke med teksten. oO 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #195 Del Skrevet 16. desember 2011 ja, den handler om en sommer hvor han hadde sykt mye 69 .... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #196 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Hallo alle sammen, det er ikke nødvendig å lage den ketchupvitsen dypere enn den er, den handler om to tomater som gikk over en vei og så ble den ene overkjørt og da sa den andre Come on ketchup fordi den første tomaten hadde blitt overkjørt og blitt til ketchup=knust tomat. Vitsen har ingen skjult betydning i forhold til engelske catch-up, det er en enkel norsk barnevits til glede for alle. Endret 16. desember 2011 av Pet 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #197 Del Skrevet 16. desember 2011 ja, den handler om en sommer hvor han hadde sykt mye 69 .... Gud, så teit! Sangteksten stemmer ikkeeeee. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2011 #198 Del Skrevet 16. desember 2011 Gud, så teit! Sangteksten stemmer ikkeeeee. Ja,nå ble jeg skikkelig frustrert og forvirret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #199 Del Skrevet 16. desember 2011 Gud, så teit! Sangteksten stemmer ikkeeeee. Kanskje begynnelsen er med vilje også, så alle skal feilhøre "I had my first real sex dream" i stedet for six-string 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #200 Del Skrevet 16. desember 2011 Kanskje begynnelsen er med vilje også, så alle skal feilhøre "I had my first real sex dream" i stedet for six-string Hehe, det stemmer hvertfall litt mer hvis han synger om 69. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå