Gå til innhold

Hva betaler du for å bo i mnd?


linsina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Jeg har en vanlig norsk gjennomsnittslønn, betaler 4800 i huslån og faste utgifter, men pluss strøm. Et helt vanlig, men litt eldre hus litt utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student. Bor på 60 kvm med venninne til 10.000kr (eks. strøm, tv, nett). Lever på lånekassa og deltidsjobb fire ganger i mnd (6000kr). Dyrt, men overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student, lever på Lånekassa, bor i studentleilighet (deler ikke med noen) og betaler rundt 3400 per mnd. (inkludert alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ca. 7000,- fra Lånekassen. Flytter inn i ny leilighet på Ullevål i Oslo 1. februar sammen med ei venninne, da blir det 6100,- på hver av oss inkl. alt. Jepp – jeg er på jakt etter deltidsjobb ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesteforeldrene mine eier en leilighet der jeg har ansvaret for lånet. betaler 9800 kr i mnd for 40 kvm. inkl strøm, varmtvann og oppvarming (vannbåren varme). den ligger midt i kjærnesentrum i trondheim. jeg er student og alenemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er student. bor i en liten by. i kollektiv, rommet er 12 kvm. deler bad med en person og kjøkken/stue med 3 andre. betaler 3250 inkl. alt :)

har ingen deltidsjobb eller andre inntenker bortsett fra oppsparte penger fra sommerjobb. (som ikke ble så mye iår da jeg ikke jobbet så mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betaler du i leie?

- er du student?

- hva er inntekten din?

bare lurer :)

Betale 6000 i månedsleie+strøm, vann(egen vannmåler), internett.

Leiligheten er vistnok på 84 kvadrat, men jeg mener den er ganske mye større. 2 soverom, grei stue, kjøkken, spisestue, bad og gang. I tillegg har vi veranda og mulighet for å parkere 4 biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betaler du i leie?

- er du student?

- hva er inntekten din?

bare lurer :)

Kan vel kalle det leie her ogå,selv om vi eier egen bolig.Banklån.

Med lån,forsikringer,kommunale avgifter så er det 18000 i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rt ikke student, men betaler 7300 inkl strøm + internett, inntekt på kr 21 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 kvm 6700 inkl strøm og tv og internett. Oslo. Har tidsbegrenset leiekontrakt tom juli, har ca 19000 netto (2 personer, men 1 inntekt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115 kvm, inkl. strøm. 8000,- (vi er 2). Bor ca. 6 km utenfor sentrum.

Jeg har ingen inntekt utenom studielån/stipend, mens samboeren min jobber og får utbetalt kanskje 20 000,- i mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student. Eier og betaler ca. 5000 i måneden for 31 kvm. Får ca. 7000 fra Lånekassen, 4500 fra pappa, 1600 fra leieinntekt og 3000-6000 fra deltidsjobb.

Lever ganske godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Student og bor på studenthjem så betaler 3300 alt inkludert. Kostnadene for å bruke vaskemaskin/tørketrommel blir med i samme regning, så oftere rundt 3450 i måneden ca.

Lever av lånekassen, men iløpet av høsten har jeg jobbet litt og fått 4000-6000 ekstra i måneden. Fått spart opp masse og samtidig levd godt - skal leve av bare lånekassen nå frem til mai. (Men levde av kun lånekassen hele det første studieåret uten problemer - heldig med lav leie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...