Gå til innhold

Hva betaler du for å bo i mnd?


linsina

Anbefalte innlegg

Student i en av de største byene, bor i et veldig fint og sentralt kollektiv med tre andre; 4800,- i måneden inkludert strøm, internett og kabel-tv. Har studielån på 6800,- i måneden, samt en deltidsjobb (2-3 ganger i uka) som gir meg en 4000,- ekstra i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber, bor på 60kvm med min samboer til 7500 i Trondheim. :)

Har en samlet inntekt på 23 000 hvor jeg står for 12 av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student, 6800 fra lånekassa, 6000-8000 fra jobb, 1200 fra far, og betaler 4380 kr i måneden for 23 kvadrat :) 120 kr i varmtvann, og 100-200 kr i strøm/oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student, lever kun på lånekassen

3800 i leie, pluss strøm og internett (max 500/mnd, og da tar jeg i).

Bor godt innenfor sone 1 i Oslo, men ikke veldig sentralt.

64 kvadrat, to personer, mulighet for gratis parkering.

Åi! 3800 per person eller samlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler 4000 i mnd for ganske stor leilighet med loft. Er ikkje student. Eg har ca 9000 kr i mnd for øyeblikket, hadde mao. hatt litt problemer om eg budde aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

student med deltidsjobb

arbeid varierer men tjener 5-6000 i mnd

husleie er på 4,400 bor i kollektiv med 5 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student og lever på det Lånekassen gir. Om sommeren jobber jeg. Jeg bor sammen med kjæresten min på 34 kvm + 8 kvm innglasset veranda i et sentrumsnært og ganske fint strøk i Trondheim. Leiligheten var ett år gammel da vi flyttet inn. Betaler 7800 kroner samlet i måneden, og etter at kjæresten fikk jobb betaler han 4400 kroner og jeg 3400 kroner (før betalte vi 3900 kroner hver). Oppvarming, tv og varmtvann er inkludert, internett og strøm kommer utenom. Vet ikke hva vi betaler for internett og strøm, da det er kjæresten som tar seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lærling, samboer tjener over gjennomsnitt, har felles økonomi. Betaler ca. 7500, tomannsbolig på ca. 60 kvadrat. Vi eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to, jeg er student, han jobber fullt. Vet ikke hva vi har inn i måneden (30-35 000?), betaler 4200 kr for en studentleilighet på 50 kvm. Ikke i by. Vi burde klart å spare mer enn vi gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber begge to, utbetalt ca 40,000 i måneden. Eier enebolig i grenlandsområdet, 150 kvadrat + garasje og rimelig stor hage. 8000 pr måned på lånet, pluss ca 1000 i strøm og 1000 i kommunale avgifter.

Altså 5000 på hver, og fornøyde med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...