Sol79 Skrevet 9. januar 2012 #561 Del Skrevet 9. januar 2012 Man trenger jo ikke score mål for å være en god fotballspiller, men på VG-børsen var LK den tippeligaspilleren som totalt sett fikk lavest poengsum av alle forrige sesong. Har også sett på flere fotballforum at veldig mange mener han er dårlig og oppskrytt. Han var vissstnok lovende i sin tid, men toget har vel gått... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #562 Del Skrevet 9. januar 2012 Synes dsma skulle ha innrømmet at hun solgte smkker på treasures for blodpris. Istedet for å innrømme det sank hun prisene i hemmelighet og leserne tenkte sikkert " å se så snill caroline er som gjorde prisene lavere for å være grei med oss! " . I tillegg skriver hun jo " Treasures by caroline berg " noe som kan føre til at leserne tror at Caroline har laget smykkene sine selv, istedet for å ha kjøpt inn tusenvis fra alibaba.com 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #563 Del Skrevet 9. januar 2012 Når LK og Caroline påstår Kim og Beyonce er feite, tenk som de hadde pissa på seg om de levde på 50-tallet da "feite" damer som marilyn monroe var populære 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #564 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har blitt sensuert.. Helen says: January 7, 2012 at 21:46 Utrolig fin blogg, er fast leser Lurte på en ting: Hvor har dere kjøpt lampa med diamanter som er over kjøkkenbordet? Reply Fotballfrue says: January 7, 2012 at 21:52 Over kjøkkenbordet har vi ingen lampe ennå mener du spisestuebordet? - C Reply Jeg skrev: "Hva tror du?" Synes det var et utrolig dårlig spørsmål hun kom med.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #565 Del Skrevet 9. januar 2012 Når LK og Caroline påstår Kim og Beyonce er feite, tenk som de hadde pissa på seg om de levde på 50-tallet da "feite" damer som marilyn monroe var populære Det virker som om begge har en virkelighetsoppfatning som er helt hinsides. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #566 Del Skrevet 9. januar 2012 hmmm, hva kan vi diskutere nå ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 9. januar 2012 #567 Del Skrevet 9. januar 2012 Lurer på om det LK som har fått FF til å bli slik hun er eller omvendt? Eller om begge to er helt blåste i knollen og traff tilfeldigvis på hverandre.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 9. januar 2012 #568 Del Skrevet 9. januar 2012 Lurer på om det LK som har fått FF til å bli slik hun er eller omvendt? Eller om begge to er helt blåste i knollen og traff tilfeldigvis på hverandre.... Hehe, hva kom først; høna eller egget liksom? Nei, er ikke godt å si, men passer godt sammen gjør de ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #569 Del Skrevet 9. januar 2012 Om 5-10 års tid (ja, da når hun egentlig ikke trenger å jobbe mer...) så skriver hun garantert en bok som handler om "den vanskelige bloggtiden". Hvordan forferdelige blogglesere presset henne til å lyve, presset henne til å fremstå perfekt også gir hun råd til unge jenter hvordan de skal tro på seg selv, ikke bry seg om hva andre mener osv osv (hun blir nok en kompetent ungdomsrådgiver også etterhvert) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EliseK Skrevet 9. januar 2012 #570 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har blitt sensuert.. Jeg skrev: "Hva tror du?" Synes det var et utrolig dårlig spørsmål hun kom med.. Eh? Haha, jeg må være helt dum, men jeg forsto ikke helt: Har hun byttet ut noe du hadde skrevet med noe annet? Mulig det er litt fordi jeg er trøtt, hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 9. januar 2012 #571 Del Skrevet 9. januar 2012 hmmm, hva kan vi diskutere nå ? At man ikke engang kan gå på en skogstur med henne i snøen i januar uten at hun absolutt skal vise magen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #572 Del Skrevet 9. januar 2012 Eh? Haha, jeg må være helt dum, men jeg forsto ikke helt: Har hun byttet ut noe du hadde skrevet med noe annet? Mulig det er litt fordi jeg er trøtt, hvem vet Nei, hun svarte til Hege eller hva det var at de ikke hadde lampe over bordet, men mente du kjøkkenbordet? Og da svarte jge til hennes kommentar: Hva tror du? Synes ikke jeg var usaklig eller frekk der, men dumme spørsmål fortjener dumme tilsvar.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 9. januar 2012 #573 Del Skrevet 9. januar 2012 At man ikke engang kan gå på en skogstur med henne i snøen i januar uten at hun absolutt skal vise magen? Sant det, husker hun skrev det! haha, hun er vel glad i å vise frem hva hun jobber så hardt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #574 Del Skrevet 9. januar 2012 hmmm, hva kan vi diskutere nå ? Jeg for min del blir aldri lei av å snakke om leppene hennes som plutselig vokste over natta, helt av seg selv! Det er jo det de må ha gjort, for Fotballfrue har jo absolutt ikke gjort noe med dem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #575 Del Skrevet 9. januar 2012 Er kjent i mediemiljøet at Caroline ikke akkurat har sjanse på noen journalistjobb. Det er også grunnen til hun startet bloggen, fordi hun ikke fikk jobb. Det har hun selv uttalt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #576 Del Skrevet 9. januar 2012 Morsomt at hun har med det at hun skulle bli barnelege som noe viktig under 'Om meg'. Er det ikke egentlig ganske flaut å innrømme at ja, man hadde planer om å redde liv og gjøre noe godt i verden, men endte opp på betalskole og med blogging, innovermage, hundebilder, lavkarbo og lepper som jobben sin? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 9. januar 2012 #577 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har alltid likt bloggen hennes og henne, men ser nå at det er fordi jeg aldri har lest kommentarene(les: de USPISELIGE ) kommentarene hun gir leserens sine 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #578 Del Skrevet 9. januar 2012 Morsomt at hun har med det at hun skulle bli barnelege som noe viktig under 'Om meg'. Er det ikke egentlig ganske flaut å innrømme at ja, man hadde planer om å redde liv og gjøre noe godt i verden, men endte opp på betalskole og med blogging, innovermage, hundebilder, lavkarbo og lepper som jobben sin? Tja, om hun ikke har karakterer til å komme inn på journalistikk og juss, som har lavere poengsum enn medisin, kan jeg skjønne at det ikke frister å ta opp fag i flere år for å komme inn. Men det er nok enklere å avfeie det med at hun forandret mening, sånn for imagets skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CelineZ Skrevet 9. januar 2012 #579 Del Skrevet 9. januar 2012 Morsomt at hun har med det at hun skulle bli barnelege som noe viktig under 'Om meg'. Er det ikke egentlig ganske flaut å innrømme at ja, man hadde planer om å redde liv og gjøre noe godt i verden, men endte opp på betalskole og med blogging, innovermage, hundebilder, lavkarbo og lepper som jobben sin? Du må da skjønne at barnelege umulig kunne være kreativt nok for henne;) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #580 Del Skrevet 9. januar 2012 Men herregud da, sitter alle som gir ut kokebøker med oppskrifter de har funnet på selv liksom? Om man kjøper en kokebok med oppskrift på "ovnsbakt ørret" så vil jeg tro det sitter ørten folk der ute og har laget det på sin måte - på samme måte som det finnes ørten varianter av lavkarbobrød, boller osv. Dere må virkelig ha lite å gjøre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg