AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #681 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg håper du gjennomfører dette litt ordentlig og virkelig drar den ut! Vi får se... jeg postet akkurat en nøytralt skrevet kritisk kommentar som er som fotballflueen kan svare skarpt på, og som tilhengerne kan gi sympati for, så hvis hun drar den helt ut vil det vise seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #682 Del Skrevet 10. januar 2012 Fasinerende når LK sier at de må ta alle verdisaker ut av bilen, også tar han paraplyen... Apropos dialektdiskusjonen lenger opp her, det er i hvert fall noen som prøver og skjule at hun kommer fra Sarpsborg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. januar 2012 #683 Del Skrevet 10. januar 2012 Vi får se... jeg postet akkurat en nøytralt skrevet kritisk kommentar som er som fotballflueen kan svare skarpt på, og som tilhengerne kan gi sympati for, så hvis hun drar den helt ut vil det vise seg raskt. http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. januar 2012 #684 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Astrid says: January 10, 2012 at 11:01 Hvordan er størrelsene på disse buksene? Usikker på om jeg skal ha xs eller s.. Har aldri prøvd de før. -A Reply Fotballfrue says: January 10, 2012 at 11:38 Jeg har XS - C ____________________________________ Hun spurte HVORDAN de var i størrelsen, ikke hvilken størrelse fruen brukte... makan Får bare mer å mer inntrykk av at hun elsker å rope det høyt ut, likens med å vise det på bilder av plagg også Endret 10. januar 2012 av regia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #685 Del Skrevet 10. januar 2012 Fasinerende når LK sier at de må ta alle verdisaker ut av bilen, også tar han paraplyen... Apropos dialektdiskusjonen lenger opp her, det er i hvert fall noen som prøver og skjule at hun kommer fra Sarpsborg.... Ja, det er jo ironisk i seg selv! Hele dama og alt hun står for og gjør er jo bare en ebeste stor løgn. Hun skal liksom være så classy og fin på det også er hun fra Norges største harrysted.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #686 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvorfor ikke lage en tumblr istedet? blogg.no pleier å være svært kjapt ute med å slette blogger(de var ihvertfall det før, kanskje de har forbedret seg?). Kom over denne: http://sometimesthingshappenontumblr.tumblr.com Den tar for seg "internettkjendiser" og alt det dumme og ulovlige de gjør, tenk noe sånt bare i norsk versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. januar 2012 #687 Del Skrevet 10. januar 2012 Astrid says: January 10, 2012 at 11:01 Hvordan er størrelsene på disse buksene? Usikker på om jeg skal ha xs eller s.. Har aldri prøvd de før. -A Reply Fotballfrue says: January 10, 2012 at 11:38 Jeg har XS - C ____________________________________ Hun spurte HVORDAN de var i størrelsen, ikke hvilken størrelse fruen brukte... makan Får bare mer å mer inntrykk av at hun elsker å rope det høyt ut, likens med å vise det på bilder av plagg også Synes det ser ut som hun har kjøpt for små jeg. I bildet av tightsen lenger ned så er jo knærne der hvor hun har lårene, om dere skjønner hva jeg mener. Det skal vel være lange tights, ikke så korte som de er på henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #688 Del Skrevet 10. januar 2012 Tonje says: January 10, 2012 at 19:16 Ikkke sikkert at du synes dette er relevant, men håper noen blir tatt med :D * Kunne det vært aktuelt at Lasse ble kjøpt opp av en utenlansk klubb, og dere flyttet til utlandet? I såfall hvilket land ville du ønske å flytte til? * Hvis det var èn ting du fikk gjøre på nytt/endre på, hva ville det vært? *Hvor er du om 10 år? lina says: January 10, 2012 at 20:07 lite aktuelt da han ikke akkurat er på øverste hylle blant spillerne i tippeligaen:p Lars-Kristian Eriksen says: January 10, 2012 at 20:08 Så så, lina. Jeg har hatt flere muligheter til å gå til utenlandske klubber, sist nå i sommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #689 Del Skrevet 10. januar 2012 Tonje says: January 10, 2012 at 19:16 Ikkke sikkert at du synes dette er relevant, men håper noen blir tatt med :D * Kunne det vært aktuelt at Lasse ble kjøpt opp av en utenlansk klubb, og dere flyttet til utlandet? I såfall hvilket land ville du ønske å flytte til? * Hvis det var èn ting du fikk gjøre på nytt/endre på, hva ville det vært? *Hvor er du om 10 år? lina says: January 10, 2012 at 20:07 lite aktuelt da han ikke akkurat er på øverste hylle blant spillerne i tippeligaen:p Lars-Kristian Eriksen says: January 10, 2012 at 20:08 Så så, lina. Jeg har hatt flere muligheter til å gå til utenlandske klubber, sist nå i sommer Begge bruker så like hersketeknikker/nedlatende tone at man skulle tro de var samme person. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #690 Del Skrevet 10. januar 2012 Begge bruker så like hersketeknikker/nedlatende tone at man skulle tro de var samme person. Syns du det var en dårlig måte å svare på en såpass direkte frekk kommentar? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #691 Del Skrevet 11. januar 2012 Syns du det var en dårlig måte å svare på en såpass direkte frekk kommentar? den var jo ikke frekk? Var jo bare fakta! Det må det vel være lov å mene, han selv har jo til tider sterke meninger som han selv ytrer - da må det jo være likt for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #692 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes det ser ut som hun har kjøpt for små jeg. I bildet av tightsen lenger ned så er jo knærne der hvor hun har lårene, om dere skjønner hva jeg mener. Det skal vel være lange tights, ikke så korte som de er på henne? Prøv å skriv en kommentar om at tightsen hennes ser for trang ut. Er spent på hva som skjer da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #693 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det bare meg eller har ikke herr og fru fortballfrue INGEN bøker hjemme? Link til en artikkel som viser bilder fra leiligheten i oslo. http://www.kjendis.no/2011/11/03/kjendis/fotballfrue/blogging/18877317/ Den tristeste bokhylla jeg har sett... Mange sko iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #694 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det bare meg eller har ikke herr og fru fortballfrue INGEN bøker hjemme? Link til en artikkel som viser bilder fra leiligheten i oslo. http://www.kjendis.no/2011/11/03/kjendis/fotballfrue/blogging/18877317/ Den tristeste bokhylla jeg har sett... Mange sko iallefall... Godt spørsmål, men det kan jo hende at de har bøkene ett annet sted eller ikke liker å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #695 Del Skrevet 11. januar 2012 Tonje says: January 10, 2012 at 19:16 Ikkke sikkert at du synes dette er relevant, men håper noen blir tatt med :D * Kunne det vært aktuelt at Lasse ble kjøpt opp av en utenlansk klubb, og dere flyttet til utlandet? I såfall hvilket land ville du ønske å flytte til? * Hvis det var èn ting du fikk gjøre på nytt/endre på, hva ville det vært? *Hvor er du om 10 år? lina says: January 10, 2012 at 20:07 lite aktuelt da han ikke akkurat er på øverste hylle blant spillerne i tippeligaen:p Lars-Kristian Eriksen says: January 10, 2012 at 20:08 Så så, lina. Jeg har hatt flere muligheter til å gå til utenlandske klubber, sist nå i sommer .. Den desidert dårligste spilleren i tippeligaen, til en utenlandsk klubb..? ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #696 Del Skrevet 11. januar 2012 .. Den desidert dårligste spilleren i tippeligaen, til en utenlandsk klubb..? ... De liker jo å lure seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #697 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes ikke noe om å gjøre narr av henne når det gjelder ubetydelige ting, hva så om hun tenkte på hundene sine da det kom et uforklarlig smell, eller at hun har få bøker, at hun er fra Sarpsborg etc. Å lete etter feil på denne måten blir bare for dumt. Det som derimot er interessant er jo mangelen på fornuftig mediehåndtering begge har, spekulative businessforetak, og måten hun fremstiller seg selv på i bloggen. De som forguder henne virker jo å være mellom 12 og 15 (ser sånn ut når man leser kommentarene hun får). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #698 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes ikke noe om å gjøre narr av henne når det gjelder ubetydelige ting, hva så om hun tenkte på hundene sine da det kom et uforklarlig smell, eller at hun har få bøker, at hun er fra Sarpsborg etc. Å lete etter feil på denne måten blir bare for dumt. Det som derimot er interessant er jo mangelen på fornuftig mediehåndtering begge har, spekulative businessforetak, og måten hun fremstiller seg selv på i bloggen. De som forguder henne virker jo å være mellom 12 og 15 (ser sånn ut når man leser kommentarene hun får). Enig, å peke ut slike små, idiotiske ting som silikon og mangel på bøker blir for dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #699 Del Skrevet 11. januar 2012 "En av de beste tingene ved å bo her, så langt unna bylivets dunkende musikk fra tilfeldige vors midt i uken, høylytte stemmer, biler og sirener, er akkurat i det du sovner og våkner opp. Det er så stille her. De første nettene ble vi liggende å bare lytte. Vi fikk ikke sovet, fordi det var så uvanlig stille. Nå sovner vi fortere enn vi noen gang har gjort, og når vi våkner er det like stille. Det er helt fantastisk. Nesten poetisk. Utsikten er en annen ting. Jeg føler det er fred i verden når jeg våkner opp til slike malerier på himmelen. ." Unnskyld meg, men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 11. januar 2012 #700 Del Skrevet 11. januar 2012 HAr dere sett denne videoen? "Stakkars Hugo og Ronaldo!!! " Caroline etter bomben 22.juli. Må si at jeg ALDRI hadde latt kjæresten min kjøre den bilen! Herregud, bruk beina dine jente! Ikke tving gubben din til å kjøre en bil full av glasskår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg