Gjest True Khaleesi Skrevet 10. januar 2012 #641 Del Skrevet 10. januar 2012 Merkelig at fruen ikke har blitt angrepet på gata ennå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #642 Del Skrevet 10. januar 2012 Hadde vært utrolig kult om noen tok frua på ordet, og opprettet en parodiblogg. Der de tok eksakt samme bilder, men skrev om på innleggene hennes. Spørs hva hun hadde sagt da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. januar 2012 #643 Del Skrevet 10. januar 2012 Hadde vært utrolig kult om noen tok frua på ordet, og opprettet en parodiblogg. Der de tok eksakt samme bilder, men skrev om på innleggene hennes. Spørs hva hun hadde sagt da. Det er visst to jenter som har gjort det. Men veit ikke hva bloggen heter, desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #644 Del Skrevet 10. januar 2012 Nix! Og du blir sikkert ip-blokkert også, siden du stiller sånne dumme, usaklige spørsmål.. Også er du misunnelig, må ikke glemme. For ikke å glemme at du også er feit. For alle som er kritiske til den dama der er feit, ifølge LK og Caroline selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #645 Del Skrevet 10. januar 2012 Hadde vært utrolig kult om noen tok frua på ordet, og opprettet en parodiblogg. Der de tok eksakt samme bilder, men skrev om på innleggene hennes. Spørs hva hun hadde sagt da. Det hadde vært litt morsomt egentlig. Da kunne man jo kopiert absolutt alt hun hadde gjort, og tatt æren for det selv. For det er jo faktisk det hun gjør mot andre, så da må det jo være greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #646 Del Skrevet 10. januar 2012 Det hadde vært litt morsomt egentlig. Da kunne man jo kopiert absolutt alt hun hadde gjort, og tatt æren for det selv. For det er jo faktisk det hun gjør mot andre, så da må det jo være greit. Det hadde vært hysterisk morsomt faktisk, jeg hadde garantert blitt fast leser av den bloggen En veldig god blogg-ide faktisk! Er jo mange der ute som hater FF og ler seg skakke, samt mange som elsker henne og garantert hadde lest parodi-bloggen, hisset seg opp og skrevet slemme kommentarer Hadde jeg hatt litt bedre tid sku' jeg jaggu meg gjort det selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #647 Del Skrevet 10. januar 2012 Det hadde vært hysterisk morsomt faktisk, jeg hadde garantert blitt fast leser av den bloggen En veldig god blogg-ide faktisk! Er jo mange der ute som hater FF og ler seg skakke, samt mange som elsker henne og garantert hadde lest parodi-bloggen, hisset seg opp og skrevet slemme kommentarer Hadde jeg hatt litt bedre tid sku' jeg jaggu meg gjort det selv Se for deg at de hadde stjålet alle "hennes" oppskrifter og tatt æren for det selv. Da hadde det blitt ramaskrik og LK hadde peppret kommentarfeltet om hvor feit og sjalu man var. Men man hadde jo ikke trengt å latt det gå gjennom filteret, man kunne jo bare sagt at alle kritiske kommentarer slapp gjennom 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #648 Del Skrevet 10. januar 2012 Se for deg at de hadde stjålet alle "hennes" oppskrifter og tatt æren for det selv. Da hadde det blitt ramaskrik og LK hadde peppret kommentarfeltet om hvor feit og sjalu man var. Men man hadde jo ikke trengt å latt det gå gjennom filteret, man kunne jo bare sagt at alle kritiske kommentarer slapp gjennom Pliiis, kan noen starte denne bloggen? Hadde vært så fantastisk morsomt Kunne bare latt de positive kommentarene komt gjennom, så kunne FF og fansene hennes sett hvor frustrerende det er når den minste kritikk ikke slipper gjennom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 10. januar 2012 #649 Del Skrevet 10. januar 2012 Pliiis, kan noen starte denne bloggen? Hadde vært så fantastisk morsomt Kunne bare latt de positive kommentarene komt gjennom, så kunne FF og fansene hennes sett hvor frustrerende det er når den minste kritikk ikke slipper gjennom Hadde jeg vært flink med blogg og hatt tid, så skulle jeg sannelig gjort det. Hadde vært moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #650 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hadde jeg vært flink med blogg og hatt tid, så skulle jeg sannelig gjort det. Hadde vært moro! Samme her! Men de hadde nok truet med søksmål da. For de har jo masse peilig på sånt også må vite. Om noen stjeler fra frua, nei DA er det jo noe som heter copyright. Endret 10. januar 2012 av Hikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #651 Del Skrevet 10. januar 2012 Merkelig at fruen ikke har blitt angrepet på gata ennå. Det kan jo hende det har skjedd, men at hun har valgt å ikke fortelle det. Sånn som hun driver på så må jo noen ha reagert på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 10. januar 2012 #652 Del Skrevet 10. januar 2012 Samme her! Men de hadde nok truet med søksmål da. For de har jo masse peilig på sånt også må vite. Om noen stjeler fra frua, nei DA er det jo noe som heter copyright. De kunne jo bare prøvd. Men hun ønsker jo til en viss grad at folk skal ønske å være henne. Så hun kan jo ikke klage.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. januar 2012 #653 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen har jo prøvd, om enn på en liten annen måte. Det gikk ikke så bra etter at Noen oppdaget det: Parodiblogg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. januar 2012 #654 Del Skrevet 10. januar 2012 Tråden ryddet for sprkulasjoner og krenkelser Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. januar 2012 #655 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen har jo prøvd, om enn på en liten annen måte. Det gikk ikke så bra etter at Noen oppdaget det: Parodiblogg Ok...når begynte Caroline å bry seg om hva som fører til mobbing, når hun bidrar til mobbing selv?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #656 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen har jo prøvd, om enn på en liten annen måte. Det gikk ikke så bra etter at Noen oppdaget det: Parodiblogg Hun har jo kommentert dette Printscreen-kommentarfeltet selv også: Jeg synes du er på grensen til pinlig. Gleder meg stort til den dagen jeg treffer deg på gaten Kommentar by Caroline Berg Eriksen — 10. april 2011 @ 17:11 . . eller nei. Vent. Du ER pinlig. Kommentar by Caroline Berg Eriksen — 10. april 2011 @ 17:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #657 Del Skrevet 10. januar 2012 Hun har jo kommentert dette Printscreen-kommentarfeltet selv også: Jeg synes du er på grensen til pinlig. Gleder meg stort til den dagen jeg treffer deg på gaten Kommentar by Caroline Berg Eriksen — 10. april 2011 @ 17:11 . . eller nei. Vent. Du ER pinlig. Kommentar by Caroline Berg Eriksen — 10. april 2011 @ 17:12 Men måten Caroline holder på med er ikke pinlig? Neidaaaaaa. Dama MÅ jo være treig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #658 Del Skrevet 10. januar 2012 Hahahaha!! : DetSureEplet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #659 Del Skrevet 10. januar 2012 Hahahaha!! : DetSureEplet Nesten rart at Caroline ikke saksøkte den jenta der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #660 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det vanlig å være så blottet for selvironi og humor? Jeg bare spør, fordi jeg kjenner ingen som er i nærheten av å være slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg