Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oi.. det der ligna ikke på caroline jo! Skulle trodd det var en annen person!

Hun har jo ikke fått satt hodet i vinkel eller redigert seg selv der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest True Khaleesi

Oi.. det der ligna ikke på caroline jo! Skulle trodd det var en annen person!

Jeg synes også hun virka svært annerledes enn på bloggen. Hun virka både jordnær og hverdagslig.

Irriterer meg forresten grønn over Vår Staude! Hvorfor får hun jobbe der? Synes hun virker som ei tispe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes også hun virka svært annerledes enn på bloggen. Hun virka både jordnær og hverdagslig.

Irriterer meg forresten grønn over Vår Staude! Hvorfor får hun jobbe der? Synes hun virker som ei tispe.

Ikke vær så sjalu da !

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er litt drøyt at hun (og andre bloggere) reklamerer for tannbleiking.. Man vet ikke hvordan den påvirker emaljen og tannkjøttet til de som bruker den. Noen kan få fæle skader.

Hun fremstår for meg som et dårlig forbilde når hun reklamerer for tannbleking. For det første liker jeg ikke at hun fremstiller tannbleking som noe normalt og nødvendig som hun gjør ukentlig. For det andre vet alle at tannbleking aldri er direkte skånsomt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Livsstilen til fruen kommer nå altså i bokform. Himmel og hav. At noen vil gi ut noe slikt, men det kommer til å selge da, til fjortissene, så fort de får lommepengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke boken hennes kommer til å selge noe bra.. Alle vet at hun har stjålet oppskriftene. Det har kommet frem flere ganger i bloggene der hun kaller oppskriftene f.eks "Carolines knekkebrød" og skriver at hun har stått hele dagen og prøvd seg frem. Så har noen av leserne sett den nøyaktige oppskriften et annet sted. Dette renner det inn kommentarer av i alle hennes matblogger. Nå er det dog lenge siden for griske Caroline vil ikke dele oppskriftene sine lenger, skal du ha de må du betale for de i form av å kjøpe boka. Dette er takken leserne får, hadde det ikke vært for leserne ville ikke Caroline vært der hun er i dag. Men en ting skal hun ha, hun er flink til å tenke buisness! Men ja, søk på lavkarbooppskrifter så finner du nøyaktig hva hun lager, hun står ikke der å finner på oppskrifter til både kaker, bakst og middager selv!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Boka burde hete: Betal for disse oppskriftene jeg har stjålet fra andre. Frua gnir seg vel i hendene hele veien til butikken. Finnes det en eneste ting dama er ærlig om ? Sånn helt seriøst! Altså, vi burde skrevet en bok. Og det kunne vært om alle løgnene, måten hun bedrar lesere på og manipulerer både seg selv og sannheten til det ugjenkjennelige. Jeg kjenner en av de hun har stjålet oppskrifter fra. Hun skal anmelde om dette blir brukt i boken. Tidligere har hun publisert dette på bloggen at dette var hennes oppskrift. Dette er en kokk og en eldre dame som har drevet med mat hele livet! Tror virkelig folk plutselig Caroline er kokk også nå? Et vanlig menneske kan ikke stå å finne på oppskrifter ut av det blå til en hel kokebok! Det blir for dumt. Hva er det forresten Caroline ikke kan? Sånn ved siden av å være Norges største blogger, verdens peneste, gift med den mest talentfulle fotballspilleren (han er vel den eneste i tippeligaen som aldri har skåret et eneste mål? Og i fotballmiljøet er han en stor spøk),popartist (vi så jo alle hvor bra det gikk),programleder (TV-ting?), journalist, for smart for juss, Driver av nettbutikk (selge billig juggel dyrt, lure lesere til å tro at det er hennes design, slik ser det ut ved første øyekast på nettsiden) og nå bokutgiver og kokk! For ei dame! Må bare bøye meg i støvet. Man kan altså komme langt, eller kanskje ikke så langt, på å lyve!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Livsstilsbok med tips om trening? Jaja. Hun kan sikkert litt treningslære innen kondisjonstrening (selv om jeg mistenker at hun ikke akkurat har veldig stålkontroll der), men om hun kommer med treningstips for styrketrening i den boken, ler jeg meg ihjel. Jeg har noen få ganger diskutert styrketrening med henne (på bloggen hennes), og hun er TOTALT blottet for kunnskap. Virkelig.

I det hele tatt livsstilsbok fra ei jente som er knapt tørr bak ørene, og faktisk har bortimot null livserfaring. Kjære vene, jeg håper ikke alt for mange går på denne humbugboken.

Når det gjelder oppskrifter, så er det ikke copyright på slike, så i bunn og grunn har hun lov til å rappe oppskrifter rundtomkring og lage bok av dette. Men det betyr ikke det samme som at det er etisk riktig, og det betyr ikke det samme som at om dette kommer ut så blir det ikke oppstyr av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La igjen en kommentar der jeg spurte rett ut om det var sant at hun møtte Lars Kristian via internett. Den ble selvsagt ikke godkjent. Det er vel svar nok :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neida, hun har fortsatt ikke gjort noe med leppene! Tror hun vi er blinde?

Før hun gjorde noe: Min lenke"]link

Hvis linken over ikke fungerer, ligger bildet her: http://jamel.vgb.no/files/2009/06/caroline_blogg.jpg

Og bilde i dag: link

Hvis linken over ikke fungerer, ligger bildet her: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/01/bilde-3.jpg

Er dama dum i huet? Hvordan i all verden forklarer man den forskjellen der uten å nevne leppeforstørrende injeksjon?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så fantastisk at hver gang hun har svart noen spydig og frekt, så legger to-tre av fjortisene igjen kommentarer som "bra svart Caroline" eller "digger deg Caroline".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt latterlig å se hvor mye ho redigerer! På Belindas bilde ser ho jo "normal" ut, nesten litt trøtt til og med.

Og hun har til og med redigert den ene bollen i posen! Eller,kan det tenkes at det er to forskjellige bilder?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dama dum i huet? Hvordan i all verden forklarer man den forskjellen der uten å nevne leppeforstørrende injeksjon?

Vet ikke om svaret på det er ja, eller om hun bare tror at vi andre er det. Er vel en grei kombinasjon vil jeg tro. Synes uansett at hun var MYE finere og naturlig da med smale lepper jeg, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er så fantastisk at hver gang hun har svart noen spydig og frekt, så legger to-tre av fjortisene igjen kommentarer som "bra svart Caroline" eller "digger deg Caroline".

Haha, det er så latterlig. De kommentarene som forsvarer/er enige med den opprinnelige kommentaren, blir selvsagt sensurert bort. Skjønner virkelig ikke hvordan hun kan påstå at 99 % av kommentarene blir godkjent, og at det kun er usannheter/personangrep som blir sensurert bort (hun sier det senest i tannblekingsinnlegget).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Selv har jeg studert videre, og har nå en god jobb, ser ganske bra ut (langt hår, slank) jeg har en kjæreste jeg liker, og et liv som er langt fra perfekt, men jeg kan faktisk innrømme det. Jeg er ikke så selvhøytydelig at jeg må skjule enhver liten ripe. Det er det jeg synes er så morsomt... og siden FF ikke skriver at hun har studert juss ved UIO er jeg rimelig sikker på at jeg har rett i Treider-konklusjonen min.

Veldig intr.egentlig det du skriver i parantes der. er det for å bekrefte at du ser bra ut? Når vi da er igang med pirking og snuing av hver eneste stein så må jeg si at den setningen i såfall ikke er så heldig med tanke på alle de 14-årige jentene som leser her inne..bare sånn for å følge "moten" i denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og hun har til og med redigert den ene bollen i posen! Eller,kan det tenkes at det er to forskjellige bilder?!

Det er to forskjellige bilder (nesten helt like som jeg skrev), men du kan jo likevel se at det ene er en del mer redigert enn det andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Veldig intr.egentlig det du skriver i parantes der. er det for å bekrefte at du ser bra ut? Når vi da er igang med pirking og snuing av hver eneste stein så må jeg si at den setningen i såfall ikke er så heldig med tanke på alle de 14-årige jentene som leser her inne..bare sånn for å følge "moten" i denne tråden.

Det var ment som en kommentar til alle de som mener at dersom man er kritisk til fotballfrue, må man være overvektig og ikke se spesielt bra ut.

Jeg har aldri sagt at lubne jenter ikke kan se bra ut, og at langt hår er det eneste riktige, men det er det kommentarene har gått på i denne tråden.

Og jeg har heller aldri kritisert Carolines utseende i denne tråden. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Tror ikke boken hennes kommer til å selge noe bra.. Alle vet at hun har stjålet oppskriftene. Det har kommet frem flere ganger i bloggene der hun kaller oppskriftene f.eks "Carolines knekkebrød" og skriver at hun har stått hele dagen og prøvd seg frem. Så har noen av leserne sett den nøyaktige oppskriften et annet sted. Dette renner det inn kommentarer av i alle hennes matblogger. Nå er det dog lenge siden for griske Caroline vil ikke dele oppskriftene sine lenger, skal du ha de må du betale for de i form av å kjøpe boka. Dette er takken leserne får, hadde det ikke vært for leserne ville ikke Caroline vært der hun er i dag. Men en ting skal hun ha, hun er flink til å tenke buisness! Men ja, søk på lavkarbooppskrifter så finner du nøyaktig hva hun lager, hun står ikke der å finner på oppskrifter til både kaker, bakst og middager selv!

Jeg kan lite om copyright, men en ting slår meg: det virker veldig merkelig at et seriøst forlag vil utgi en sånn bok? Det er nok vanskelig å ha copyright på en oppskrift, men jeg vil tro det er ulovlig å utgi seg for å være først ute med en oppskrift, som andre har funnet på.

Om dette er riktig håper jeg de som blir "frastjålet" oppskriftene sine lager en klagestorm når boka kommer ut - i både forlag og presse. Det verste jeg vet er folk som stjeler andres ideer og konsepter.

Endret av CelineZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...