Gå til innhold

Omskjæring av gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva som er skikk og bruk her og der rundt omkring i verden er en ting, men skal de her menneskene bo her i Norge så skal den her skiten sluttes med. Fordi vi rører ikke kjønnsorganene til barna, vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten å si meg for eller i mot så kan jeg si at jeg har bodd i USA i ti år og bare vert sammen med omskårete menn. Ingen problemer med sex-livet hvertfall, og ingen av dem har noen gang sagt de skulle ønske de ikke var omskåret. (I know, bare anekdotiske bevis men det sees hvertfall på som helt normalt i USA.)

Nettopp, dette er helt vanlig i USA. I følge Wikipedia er 75 % av alle USAs menn omskjært. "The WHO estimates prevalence in the United States and Canada at 75% and 30%, respectively.[9]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Circumcision

For å få et amerikansk syn på dette på omskjæring kan dere se en episode av Sex og Singelliv som heter "Old Dogs, New Dicks", sesong 2.

Sier egentlig ikke at hverken det ene eller det andre synet er rett, men denne diskusjonen var virkelig sterkt fargelagt av norske kulturelle forutsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er det i dag færre og færre som omskjærer sønnene sine. I 2005 var omskjæringsraten nede på 56%. LIKE GREIT! Historien om ureligiøs omskjæring er ganske teit - for mange var det en måte å prøve å hindre sønnene deres å onanere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier egentlig ikke at hverken det ene eller det andre synet er rett, men denne diskusjonen var virkelig sterkt fargelagt av norske kulturelle forutsetninger.

Amerikanernes oppfatninger om mannslemlestelse er sterkt påvirket av en rabiat onanimotstander (Mr. Kellogg), så jeg vil ikke si vi har så mye å skamme oss over her nord.

Er det ikke heller på tide flere amerikanere kommer seg inn i det 21. århundre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...