Gjest MorAase Skrevet 18. januar 2012 #61 Del Skrevet 18. januar 2012 Det gikk helt ok, hva sier det, egentlig? At du kan mer en du tror kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 26. januar 2012 Det gikk helt ok, hva sier det, egentlig? At du kan mer en du tror kanskje? Nei, absolutt ikke. Bare at jeg er litt mindre ræv når det gjelder å snakke for meg enn jeg forventa at jeg skulle være denne gangen. I dag fikk jeg skryt for strikkinga mi av en gammel dame på bussen. Det var kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 26. januar 2012 #63 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, absolutt ikke. Bare at jeg er litt mindre ræv når det gjelder å snakke for meg enn jeg forventa at jeg skulle være denne gangen. I dag fikk jeg skryt for strikkinga mi av en gammel dame på bussen. Det var kos Jeg terper videre Du, som alle andre her i verden, kan mer en du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 28. januar 2012 I dag har jeg gjort noe helt nytt! Jeg har nemlig vært hundelufter :D Denne herlige saken fikk gå en iskald runde sammen med meg i snøen, og det gikk supert! Han er ikke så veldig rutinert, men det er jo bare gøy med en liten utfordring, så dette håper jeg blir fint fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 28. januar 2012 #65 Del Skrevet 28. januar 2012 Hujedamej,for en fin voffs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 28. januar 2012 Js, det er skikkelig kos! Thomas er kjempemisunnelig, for han vil ha Jack Russel selv. Men det er ikke synd i ham, for han har jo Balder hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 29. januar 2012 Sånn, nå er det kveld/natt, og jeg har to hele dager igjen til lesing før prøveeksamen på onsdag. Stresseksem og stresskviser blomstrer allerede (fint å vite at det ikke kommer til å bedre seg på over en uke enda), og jeg er som vanlig altfor dårlig til å unngå å pirke, så det hele forverres enda mer. De neste to dagene skal jeg ha internettforbud, har jeg bestemt. Det eneste tillatte er ordbøker, mail og skolens nettsider (evt fagvideoer som skulle finne på å dukke opp). Trenger jeg pause får jeg enten gå tur med hunden, trene, vaske opp med lydbok på øret, eller strikke en halvtimes tid. Thomas er snill, og han støtter meg når jeg gråter på telefonen. Gud, som jeg skulle ønske han kunne være her sammen med meg! Sandra skal ha sin prøveeksamen i matematikk i morgen. Hun fikk litt hjelp med algebraen, men jeg tror hun kommer til å gjøre det bra! Hun er fantastisk flink til å jobbe med stoffet. Jeg får krølle meg sammen under dyna og prøve å finne søvnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. januar 2012 #68 Del Skrevet 30. januar 2012 Heisann! Måtte innom og hilse på da jeg leste Eid og veterinærstudier. Jeg har selv bodd på Eid 1 år, gikk på folkehøgskolen der i min ungdom på hestelinja. Et fantastisk år! Stortrivdes på Eid. Spennende med veterinærstudier da, liker du studiet så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå