skreppamedleppa Skrevet 12. oktober 2012 #1821 Del Skrevet 12. oktober 2012 Inntrykket jeg har fått av Noir liker jeg, virker som et spennende menneske Gunfreak er en snål og gohjerta type tror jeg, liker slike. + han får meg til å smile ganske ofte som aldri er feil. Og jeg slår et slag for Lutetium 71 for hans klokskap, abc oppskrifter og veiledning i forskjellige tråder, hyggelig fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 12. oktober 2012 #1822 Del Skrevet 12. oktober 2012 Forumet ville definitivt blitt fattigere uten Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. oktober 2012 #1823 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt, avsporinger og svar på dette. Minner om at persondebatt bryter med Kvinneguidens regler. Ber nok en gang om at rapporteringsfunksjonen benyttes når dere ser innlegg dere mener bryter med reglene, da dette gjør det lettere for oss moderatorer å rydde. Minner til slutt om at reaksjoner på moderering taes på Ris&Ros. Tekola, mod. Endret 12. oktober 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2012 #1824 Del Skrevet 12. oktober 2012 Inntrykket jeg har fått av Noir liker jeg, virker som et spennende menneske Gunfreak er en snål og gohjerta type tror jeg, liker slike. + han får meg til å smile ganske ofte som aldri er feil. Og jeg slår et slag for Lutetium 71 for hans klokskap, abc oppskrifter og veiledning i forskjellige tråder, hyggelig fyr Oh det var hyggelig å høre, snål? jepp helt klart, andre vil kanskje si små gal! godhjerta? Det håper jeg da. Godt å høre noen liker mine tullete dårlig skrevet morsomheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. oktober 2012 #1825 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. oktober 2012 #1826 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart. Hah!! Du sitter nok hjemme å broderer forskjellige KG-nick inn i små puter som du plasserer fint i en egen liten sofa i stua di! Endret 12. oktober 2012 av HunterLady 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #1827 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart. synd, for jeg savner deg masse! kozemozen min <3 jeg kommer hjem snart! Endret 12. oktober 2012 av ThePreacher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. oktober 2012 #1828 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har du endelig begynt å drikke nå, predikanten. HL, tvert imot. Det jeg derimot gjør er å dekorere nicket deres på sukkertøystenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. oktober 2012 #1829 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hard utanpå, mjuk inni, Silfen. Eg likar deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 12. oktober 2012 #1830 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hard utanpå, mjuk inni, Silfen. Eg likar deg Silfen er da mjuk som få utenpå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. oktober 2012 #1831 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart. Jeg skrev tidligere at jeg likte deg, men nå er jeg litt usikker.............du har fått meg til å like kaker. En ting er å like kaker, en annen ting er å like å bake kaker. Jeg har alltid skrytt av at jeg ikke er en kakemons, men etter den oppskriften din så gikk jeg fullstendig fem på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. oktober 2012 #1832 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mwahahahahaha! I got you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. oktober 2012 #1833 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mwahahahahaha! I got you! Mannen er nå lykkelig glad for at kona har begynt å bake kaker og muffins........så han liker deg også! Du er jammen meg litt sleip, sniker deg innpå med fristelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. oktober 2012 #1834 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja, det skulle bare mangle. Man må være sleip for å komme frem i verden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 21. oktober 2012 #1835 Del Skrevet 21. oktober 2012 Darthoven er min nye KG crush. Ikke at jeg har hatt noen tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. oktober 2012 #1836 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet ikke om jeg har nevnt han før,men jeg liker virkelig Gunfreak. Skikkelig morsom, hyggelig og empatisk fyr med et stort hjerte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. oktober 2012 #1837 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Jeg vet ikke om jeg har nevnt han før,men jeg liker virkelig Gunfreak. Skikkelig morsom, hyggelig og empatisk fyr med et stort hjerte Det gjorde meg veldig glad at du sa, du vet jeg bryr meg mye om deg! Endret 22. oktober 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. oktober 2012 #1838 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart. Joda, du liker meg, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 22. oktober 2012 #1839 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har lagt merke til Gunfreak jeg også! Liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 22. oktober 2012 #1840 Del Skrevet 22. oktober 2012 Brukere som jeg ofte er enig med og som bestandig skriver gode innlegg: Flair, Søgni, Tabris, Vampen, Cuntzilla, Norah og Imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå