Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inntrykket jeg har fått av Noir liker jeg, virker som et spennende menneske

Gunfreak er en snål og gohjerta type tror jeg, liker slike. + han får meg til å smile ganske ofte som aldri er feil. Og jeg slår et slag for Lutetium 71 for hans klokskap, abc oppskrifter og veiledning i forskjellige tråder, hyggelig fyr

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporinger og svar på dette. Minner om at persondebatt bryter med Kvinneguidens regler.

Ber nok en gang om at rapporteringsfunksjonen benyttes når dere ser innlegg dere mener bryter med reglene, da dette gjør det lettere for oss moderatorer å rydde.

Minner til slutt om at reaksjoner på moderering taes på Ris&Ros.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Inntrykket jeg har fått av Noir liker jeg, virker som et spennende menneske

Gunfreak er en snål og gohjerta type tror jeg, liker slike. + han får meg til å smile ganske ofte som aldri er feil. Og jeg slår et slag for Lutetium 71 for hans klokskap, abc oppskrifter og veiledning i forskjellige tråder, hyggelig fyr

Oh det var hyggelig å høre, snål? jepp helt klart, andre vil kanskje si små gal! godhjerta? Det håper jeg da. Godt å høre noen liker mine tullete dårlig skrevet morsomheter! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart.

Hah!! Du sitter nok hjemme å broderer forskjellige KG-nick inn i små puter som du plasserer fint i en egen liten sofa i stua di!

Endret av HunterLady
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart.

synd, for jeg savner deg masse! kozemozen min <3

jeg kommer hjem snart!

Endret av ThePreacher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du endelig begynt å drikke nå, predikanten.

HL, tvert imot. Det jeg derimot gjør er å dekorere nicket deres på sukkertøystenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart.

Jeg skrev tidligere at jeg likte deg, men nå er jeg litt usikker.............du har fått meg til å like kaker. En ting er å like kaker, en annen ting er å like å bake kaker. Jeg har alltid skrytt av at jeg ikke er en kakemons, men etter den oppskriften din så gikk jeg fullstendig fem på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mwahahahahaha! I got you!

Mannen er nå lykkelig glad for at kona har begynt å bake kaker og muffins........så han liker deg også! Du er jammen meg litt sleip, sniker deg innpå med fristelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om jeg har nevnt han før,men jeg liker virkelig Gunfreak. Skikkelig morsom, hyggelig og empatisk fyr med et stort hjerte :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Jeg vet ikke om jeg har nevnt han før,men jeg liker virkelig Gunfreak. Skikkelig morsom, hyggelig og empatisk fyr med et stort hjerte :blomst:

Det gjorde meg veldig glad at du sa, :rodmer: du vet jeg bryr meg mye om deg! :blomst:

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fremdeles ingen av dere, bare sånn at det er avklart.

Joda, du liker meg, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Brukere som jeg ofte er enig med og som bestandig skriver gode innlegg:

Flair, Søgni, Tabris, Vampen, Cuntzilla, Norah og Imli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...