Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Morsomt at en i tråd som heter: Nevn en bruker du liker, som ikke blir nevnt så ofte, er det de samme som nevnes hele veien :fnise:

Jeg skal dra fram noen jeg liker godt, som ikke blir nevnt så ofte. Cata, Imli, Suzy, MarianneE, Roadrunner, Sauen Shaun, Skravla, juliane, liljan, Spiralis og Minttu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at en i tråd som heter: Nevn en bruker du liker, som ikke blir nevnt så ofte, er det de samme som nevnes hele veien :fnise:

Ja, men kanskje fordi de som nevnes hele tiden er de som er mest sosiale og lette å få øye på? :)

Jeg tenker at det er kleint å skrive noen her som jeg ikke har snakka en del med, og som kanskje synes det er rart at jeg nevner dem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Silfen og Lutetium_71 (er det sånn det skrives?) må nevnes i tilfelle jeg ikke har nevnt dem før! Mulig jeg skaper deja vu her nå, men Purple haze er også en stor favoritt! :)

Edit: og UanonymBruker!

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, men kanskje fordi de som nevnes hele tiden er de som er mest sosiale og lette å få øye på? :)

Jeg tenker at det er kleint å skrive noen her som jeg ikke har snakka en del med, og som kanskje synes det er rart at jeg nevner dem. :P

Det tror jeg de bare hadde satt pris på :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

SmallTalk tror jeg ikke har blitt nevnt så ofte. Hun har jeg lagt merke til, mest på gravidforumet. Virker som hen veldig hyggelig og saklig jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmallTalk tror jeg ikke har blitt nevnt så ofte. Hun har jeg lagt merke til, mest på gravidforumet. Virker som hen veldig hyggelig og saklig jente :)

Einig - SmallTalk er ein av favorittane mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til Andreas8 før, og legger stort sett merke til hvert eneste innlegg han skriver.

Han virker utrolig empatisk, godhjertet og i tillegg ganske oppegående.

Hadde jeg vært 10 år yngre eller noe hadde jeg tatt ham med rett hjem, forutsatt samtykke da :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen har jeg alltid hatt sansen for, iallefall etter den avhenighetskapende kakeoppskriften hennes. Pluss de bildene jeg har sett av henne viser et skikkelig fint damemenneske!

Ellers så har jeg fått sansen for Nyxx og BusteMarthePinn (bare brukernavnet må en bare like!)

FruN

ThaiChi

Nyx

:hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

Dere er helt flotte begge to. Jeg setter pris på all hjelp jeg har fått fra dere ift sykdommen. Og jeg sitter pris på tidlige/sene samtaler. Dere er to knupper begge to.

Jeg skulle sårt ønske jeg hadde en nabo som deg Maya!

Og Ery, du er snill. Selv om du ikke tror det (innimellom) så er du et fint og godt menneske når du vil :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt å få øynene opp for Guybrush. Han virker som en oppegående og reflektert ung mann. *nikker* Jeg liker menn uten bitter ettersmak. =P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker :dagens-rose:CadillacJack og Rumle :dagens-rose:

CJ (WildThing) var vel en av de første som tok riktig godt imot meg her inne når jeg var fersk, og han er morsom å prate med. Han deler også mye av seg selv!

Rumle er bare tvers igjennom god, og hun hilser alltid pent på meg og svarer meg på alt jeg spør om. Virkelig en søtnos som jeg blir glad av å prate med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...