Yme Skrevet 28. desember 2011 #401 Del Skrevet 28. desember 2011 Yme, som enten later som han er snill, eller gjør så godt han kan for å late som ikke han er snill. Og så får man alltid lyst til å klemme ham, sånn er det bare... Eventuelt, er snill, men også rimelig sosialt tilbakestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 28. desember 2011 #402 Del Skrevet 28. desember 2011 omg. er nevnt TO ganger! *tørke nerdetårer* Hyggeligste tråden noensinne å bli nevnt i. Vet ikke hvem som "alltid" er nevnt men er i det skjulte fan av Raven Emerald, Pixie Plaid og Purple Haze. Nei, jeg er ikke fan at to engelske ord i en halv-goth-mystisk sammensetning, men folkene bak virker særdeles sympatiske. Natta til hyggelige tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. desember 2011 #403 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker deg i alle fall Naaw, så hyggelig! Jeg liker deg også, og du har en særdeles søt avatar :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2011 #404 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Ingen som har lagt merke til meg da? *fiske fiske* ... personer som jeg har lagt merke til og liker er *Maja*, Lykkelitenen, D_flatmajor, Daenerys, Aramee, Anuket, MorAase og en god del til når jeg får tenkt meg om og telt på fingrene litt mer Tror jammen jeg må nevne Cosette. Vet ikke om er en av de som alltid blir nevnt, men jeg tar sjansen. Jeg er veldig enig i mye av det hun skriver, og hun skriver bra Ellers; Lykkelitenen, Svingen, Rumle, BamseB, "gjest" og Bobler Tusen takk, ble faktisk litt rørt her, første gang jeg har blitt nevnt har vært i denne tråden her Liker dere også, og Chord, Awesome avatar! Edit: Er det foresten flere enn meg som aldri husker navn, bare avatarer? Når jeg leser igjennom denne tråden er det mange jeg kjenner på bildet og ikke navnet. Ikke meningen å glemme dere, men er litt lettere å huske "hun med øyet" enn navnet. Endret 28. desember 2011 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 28. desember 2011 #405 Del Skrevet 28. desember 2011 For en bæsjetråd!! Hvor er jeg nevnt?? :-( 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2011 #406 Del Skrevet 28. desember 2011 Her: True Khaleesi, du er ganske tøff du også, og har absolutt blitt lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 29. desember 2011 #407 Del Skrevet 29. desember 2011 Her: True Khaleesi, du er ganske tøff du også, og har absolutt blitt lagt merke til Nå kan jeg sove godt. Tusen takk for nevningen Du er godt likt du å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 29. desember 2011 #408 Del Skrevet 29. desember 2011 Du er jo Under Cover, så vi har ikke oppdaget deg, da vettu Takk for komplimentet. Jeg liker deg også Det setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. desember 2011 #409 Del Skrevet 29. desember 2011 For en bæsjetråd!! Hvor er jeg nevnt?? :-( Her! Du er en fornuftig stemme som ikke får lov til å forlade forumet. Jeg tror jeg har nevnt deg for mange sider siden? Hvis ikke, beder jeg ydmygest om undskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 29. desember 2011 #410 Del Skrevet 29. desember 2011 Her! Du er en fornuftig stemme som ikke får lov til å forlade forumet. Jeg tror jeg har nevnt deg for mange sider siden? Hvis ikke, beder jeg ydmygest om undskyldning. Du er tilgitt min kjære. Jeg liker, har likt og vil alltid like deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 29. desember 2011 #411 Del Skrevet 29. desember 2011 Er så mange av dere som er supersøte, greier ikke å velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #412 Del Skrevet 29. desember 2011 For en bæsjetråd!! Hvor er jeg nevnt?? :-( Tøff dame med tøffe meninger! *nevnes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 30. desember 2011 #413 Del Skrevet 30. desember 2011 Tusen takk, ble faktisk litt rørt her, første gang jeg har blitt nevnt har vært i denne tråden her Liker dere også, og Chord, Awesome avatar! Ja, den var jo litt tøff da. Kan ikke akkurat ta noe credit for den, så jeg bare sier meg enig :gjeiper: Men takk, det samme! Hvilket spill er det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2011 #414 Del Skrevet 30. desember 2011 Har stor respekt for Madelene og Ylvina!! Svarer snilt og saklig, er oppgående og virker som fine mennesker begge to! Hurra for dere og en stoor blomsterbukett til hver av dere fra meg:roser: Tror mange andre her inne også setter pris på dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. desember 2011 #415 Del Skrevet 30. desember 2011 Næmmen, tusen takk! Da vil jeg få trekke frem deg (uten at det har noe med takknemlighetsgjeld å gjøre) og Bustenskjold! Du virker som en oppegående og trivelig person, og herr Bustenskjold ser ut til å være en fornuftig og saklig liten moroklump av en mann Roser er litt oppbrukt, så dere får tulipaner og gerberaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2011 #416 Del Skrevet 30. desember 2011 Tusen takk Ylvina! Greit at jeg tar tulipanene, så kan skravlekoppen Bustenskjold ta geberdiane? Håper du får en fiiin nyttårsaften imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #417 Del Skrevet 30. desember 2011 Næmmen, tusen takk! Da vil jeg få trekke frem deg (uten at det har noe med takknemlighetsgjeld å gjøre) og Bustenskjold! Du virker som en oppegående og trivelig person, og herr Bustenskjold ser ut til å være en fornuftig og saklig liten moroklump av en mann Roser er litt oppbrukt, så dere får tulipaner og gerberaer! Nommin tusen takk, nå rødmer jeg fælt her altså Nevner herved deg også, du skriver veldig bra og er saklig (Det var 500,- vi ble enige om?) Tusen takk Ylvina! Greit at jeg tar tulipanene, så kan skravlekoppen Bustenskjold ta geberdiane? Håper du får en fiiin nyttårsaften imorgen! Skravlekopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 30. desember 2011 #418 Del Skrevet 30. desember 2011 Kåt med sverd er ikkje så hakkande galen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. desember 2011 #419 Del Skrevet 30. desember 2011 Tusen takk Ylvina! Greit at jeg tar tulipanene, så kan skravlekoppen Bustenskjold ta geberdiane? Håper du får en fiiin nyttårsaften imorgen! Ja den er grei! Ha en strålende nyttårsaften du også! Nommin tusen takk, nå rødmer jeg fælt her altså Nevner herved deg også, du skriver veldig bra og er saklig (Det var 500,- vi ble enige om?) Tusen takk! (Neida, tenker vi sier at det går opp i opp. Ingen vits å bytte 500-lapp liksom!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 30. desember 2011 #420 Del Skrevet 30. desember 2011 I random rekkefølge, noen av mange som jeg liker; Katten, Bustenskjold, Belladonna, NozMonster, Bandit, Rumle, Survival, padawan, Mynona-83, Hannee, Mr.Omg, Raindrops, Hikken, Pixtive, *appifany*, Giacomo_P, Swarovski, marregutt, I grosny, Cuckold, sebastianen, Lutetium 71, Kadust, HedvigR, MorAase, Purple Haze, +++ Alle bortsett fra snerpete, spydige og frekke annons og gjester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå