Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

I random rekkefølge, noen av mange som jeg liker;

Katten, Bustenskjold, Belladonna, NozMonster, Bandit, Rumle, Survival, padawan, Mynona-83, Hannee, Mr.Omg, Raindrops, Hikken, Pixtive, *appifany*, Giacomo_P, Swarovski, marregutt, I grosny, Cuckold, sebastianen, Lutetium 71, Kadust, HedvigR, MorAase, Purple Haze, +++

Alle bortsett fra snerpete, spydige og frekke annons og gjester.

Tusen takk, nå ble jeg glad. Jeg liker deg også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

I random rekkefølge, noen av mange som jeg liker;

Katten, Bustenskjold, Belladonna, NozMonster, Bandit, Rumle, Survival, padawan, Mynona-83, Hannee, Mr.Omg, Raindrops, Hikken, Pixtive, *appifany*, Giacomo_P, Swarovski, marregutt, I grosny, Cuckold, sebastianen, Lutetium 71, Kadust, HedvigR, MorAase, Purple Haze, +++

Alle bortsett fra snerpete, spydige og frekke annons og gjester.

Right back at ya dude! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: ....Pantertante f. eks.....

Takker så mye, Giacomo. :)

Nå har jeg nevnt deg tidligere i tråden så kanskje derfor du tar meg med, men veldig hyggelig uansett. Spesielt siden du er en bruker jeg setter veldig stor pris på. Som så mange andre gjør her inne. :jepp:

Pantertanter, som plutselig er der, omtrent som... en panter.

Takk til deg også Flair, for å ta meg med på listen din. :)

Jeg har jo nevnt deg også før så kanskje derfor men....kjempeglad for å være der.

Nå skriver jeg mer enn det som fremgår av profilen siden jeg med skam må bekjenne at jeg poster som anonym en gang i blant. :sjenert:

Jeg vil gjerne legge til noen flere på min egen liste og det er Aldrisur, Norah,

Purple Haze, Bandit og Bustenskjold.

Vil tro jeg kommer på flere etterhvert, så jeg kommer sikkert tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Bustenskjold; må inrømme at du er hyggelig. 500+ poster på 5-6 dager er imponerende.

Har ikke vært registrert så lenge heller da.

Liker de på ordlek-emnene. Rumle, Mynona, Giacomo, NozMonster. Også Katten, og Semperfi.. og PurpleHaze :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Jeg vil gjerne legge til noen flere på min egen liste og det er Aldrisur, Norah,

Purple Haze, Bandit og Bustenskjold.

Ååååh takk :rodmer:

Har ikke fått lest så mye av deg enda, men jeg liker deg sålangt ihvertfall :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

Bustenskjold; må inrømme at du er hyggelig. 500+ poster på 5-6 dager er imponerende.

Har ikke vært registrert så lenge heller da.

Liker de på ordlek-emnene. Rumle, Mynona, Giacomo, NozMonster. Også Katten, og Semperfi.. og PurpleHaze :)

Takk :)

Dreven forumist da, ligger vel en 60 k totalt spredd over nettet :fnise:

Virker som en ok feilskrudd kar du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Bustenskjold; må inrømme at du er hyggelig. 500+ poster på 5-6 dager er imponerende.

Har ikke vært registrert så lenge heller da.

Liker de på ordlek-emnene. Rumle, Mynona, Giacomo, NozMonster. Også Katten, og Semperfi.. og PurpleHaze :)

Å, takk. Jeg liker Skitten pique :ler:

Herrefred, for et nick :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, :) Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere.

Tusen takk!

De jeg vil nevne, er Odisi, Erymax, gjest-silje, Yme, Yvonne, Mysan, Leo og der er sikkert mange mange flere, men jeg husker bedre bilde enn nick. :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye, Giacomo. :)

Nå har jeg nevnt deg tidligere i tråden så kanskje derfor du tar meg med, men veldig hyggelig uansett. Spesielt siden du er en bruker jeg setter veldig stor pris på. Som så mange andre gjør her inne. :jepp:

Jeg hadde nevnt deg mye før, hvis jeg hadde visst at det var du som lurte meg ind på KG, men du var jo så anonym! Takk for alle gode ord!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nevnt deg mye før, hvis jeg hadde visst at det var du som lurte meg ind på KG, men du var jo så anonym! Takk for alle gode ord!

Så vidt jeg husker så var vi i dialog med en utestengt bruker en sommernatten, mens du var gjest. Derfor valgte jeg å være anonym.

Vi prøvde å få han til å skjerpe seg så han kanskje kunne bli tatt inn i varmen igjen. Han var vel på glid også før tråden ble slettet.

Siden kom han tilbake og var like ufordragelig igjen, så vi lyktes ikke, dessverre. Husker jeg rett nå?

Anyway, jeg sa den gangen at ville bli en ressurs på KG om du registrerte deg og jammen hadde jeg rett. :jepp:

Ellers begynner stemningen i tråden her å bli rimelig ellevill. :hoho:

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nominerer Anuket.

La oss stikke til dette stedet før moderatoren kommer med kjeppen!

Hmm prøver du å bestikke meg, slik at jeg blir med i avsporingen deres? :overrasket: Ja off topic var ikke en dum tråd!

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm prøver du å bestikke meg, slik at jeg blir med i avsporingen deres? :overrasket: Ja off topic var ikke en dum tråd!

Jeg må ha deg med på likerlisten min, Anuket. :)

Er forøvrig enig i at off topic-tråden kan være grei å trekke inn i for noen her. Det går kanskje litt vel mye over stokk og stein nå. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker så var vi i dialog med en utestengt bruker en sommernatten, mens du var gjest. Derfor valgte jeg å være anonym.

Vi prøvde å få han til å skjerpe seg så han kanskje kunne bli tatt inn i varmen igjen. Han var vel på glid også før tråden ble slettet.

Siden kom han tilbake og var like ufordragelig igjen, så vi lyktes ikke, dessverre. Husker jeg rett nå?

Anyway, jeg sa den gangen at ville bli en ressurs på KG om du registrerte deg og jammen hadde jeg rett. :jepp:

Ellers begynner stemningen i tråden her å bli rimelig ellevill. :hoho:

Jeg husker det godt. Det var en veldig provoserende hvalp, det der, og jeg tror jeg var ganske krass mod ham. Men så blev jeg da også lokket og forledet ind på KG, og det er udelukkende din fortjeneste (eller skyld...). Jeg tror aldrig jeg hadde våget å "infiltrere" et kvinneforum på eget initiativ.

Du husker aldeles riktig! Takk for oppfordringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...