Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Er det noen som liker meg, og? :blush:

Tusen takk, Anonymkode: 9b7fb...b85 . Det var snilt og hyggelig.

:smilyblomst:

Hyggelig å bli verdsatt av anonyme brukere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Edain skrev:

Hyggelig å bli verdsatt av anonyme brukere :nigo:

Alltid hyggelig å bli verdsatt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, incognita skrev:

nåja.

:hoppendeglad:

2 minutter siden, Edain skrev:

Hva enn du har røyka i kveld; det vil jeg også prøve 

:kghjerte: kun rein kjærlighet

1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev:

Kom på at jeg glemte å nevne dere: @mini-mio og @Citronella. Dere er herlige :)

Right back at ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, a l'orange skrev:

Jeg har en innrømmelse å komme med: I laaaaaaaang tid før jeg opprettet min egen profil, så fulgte jeg med her inne på Kvinneguiden, mest på Samliv og relasjoner-forumet. Og etterhvert ble det til at jeg la merke til opptil flere navn på dere som kom med gode innspill. Da jeg så gav etter for min egen trang til å blande meg og opprettet egen profil, så var det som å bevege seg i en verden blant kjendiser (riktignok ingen kjendiser jeg kunne fortelle mine IRL venner om, men sånn "kjendiser i min egen lille hemmelige verden":fnise:)

Jeg glemmer ikke første gangen jeg ble sitert av en av dere! Etterhvert involverte jeg meg med flere av dere på egen hånd. Og da "helt alminnelige meg" ble nevnt her inne i denne tråden - en tråd jeg ikke visste at fantes en gang - av selveste @kisskissbangbang og @incognita, ja, så kan dere bare tenke dere at jeg følte meg starstruck! :hjerter:

Jeg har derfor utsatt og utsatt dette innlegget, for jeg må nok anta at dersom jeg skal nevne noen, så kommer jeg også til å glemme noen. Men la meg uansett si at dere som jeg har nevnt over her, samt @Cathrine88, @Polly Ester, @Summers, @Marie90, @Alja, @Uredd, @Pompom, @draug 75, @2Bhonest, @WubWub, @morhjertegod@Rainstorm, er alle mennesker jeg har lagt merke til. Og uten at jeg tør si at jeg har fulgt med på alt dere har skrevet - så har dere imponert meg minst en gang eller flere!

Jeg likte også Teeden, i sin tid. Edit, jeg fant han! @Teeden!! :tommelopp:

Og hvor er det blitt av Lille-pus? :catmilk:Mjaaaau...?

Etter jeg kom inn hit har jeg også lagt merke til @cheshirecat,damen som nærmest banker de fleste ned i støvlene, samt @Berit og @ambivalentReaction.

(Det slår meg at den siste der kanskje har vært her en stund med et annet navn, men jeg er ikke så god på sånt. Kom gjerne med litt sladder om hvem som er hvem! :lur:)

Åå! Så søt du er :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
19 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg liker veldig godt @Silfen, @incognita, @Lady, @sweety pie, @Marie90, @Summers, @Pjokkeline. Flere også, som jeg ikke kommer på akkurat nå.

Den var uventet! :)

Takk, liker deg også godt ET ❤ 

Når jeg først er her inne, så syns jeg ET, @Sweetiepie, @Silfen, @Nordavind, @Blaugrana, @gjestvest, @mini-mio, @Fysikeren , @Aljaog @kisskissbangbang-  fine folk :)

Noen flere brukere som ikke er her lenger/ byttet brukernavn :-) 

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ashanti skrev:

@Nettinettet er min favorittbruker her inne. Hun har kommet med mange gode råd i mine øyne mtp dating.

Naaaw tusen takk, det var hyggelig å høre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Tøytigern skrev:

Er det noen som liker meg, og? :blush:

Tusen takk, Anonymkode: 9b7fb...b85 . Det var snilt og hyggelig.

:smilyblomst:

:helen:  Du er også snill og hyggelig :)

Anonymkode: 9b7fb...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...