Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #1801 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eg likar deg uansett (er eg ein "kosemose-person" no, tru? ) Men eg kjem nok til å like deg betre om du skriv på nynorsk. Me treng fleire "nynorskfantikarar" (noko eg visstnok er) på forumet! No vart eg glad! Då "kosemosar vi ei stund" . Eg lovar eg skal verta betre til å skriva nynorsk, i alle fall når eg skriv og svarar på innlegg frå deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2012 #1802 Del Skrevet 4. oktober 2012 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. oktober 2012 #1803 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kan ikke noe for det, men når jeg leser innlegg på nynorsk fra de sosm vanligvis skriver bokmål, så blir det helt stakkato i hodet mitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. oktober 2012 #1804 Del Skrevet 4. oktober 2012 Cathrine88 liker jeg. Virker smart og empatisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2012 #1805 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kan ikke noe for det, men når jeg leser innlegg på nynorsk fra de sosm vanligvis skriver bokmål, så blir det helt stakkato i hodet mitt. Kvifor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. oktober 2012 #1806 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eg likar Stjerner og planeter, fordi ho skriv på nynorsk det varma eit nynorskhjarte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. oktober 2012 #1807 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kan ikke noe for det, men når jeg leser innlegg på nynorsk fra de sosm vanligvis skriver bokmål, så blir det helt stakkato i hodet mitt. dei vil prøve å vera kule og skrive nynorsk! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2012 #1808 Del Skrevet 4. oktober 2012 dei vil prøve å vera kule og skrive nynorsk! haha! Heldigvis er nynorsfolka ein inkluderande gjeng som gjerne vil ha nye medlemer her på forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. oktober 2012 #1809 Del Skrevet 4. oktober 2012 Heldigvis er nynorsfolka ein inkluderande gjeng som gjerne vil ha nye medlemer her på forumet me tek imot med opne armar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. oktober 2012 #1810 Del Skrevet 4. oktober 2012 Og der setter vi en stopper for målformsdiskusjonen. Fan-tråd kan naturligvis startes på språkforumet om det er ønskelig Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. oktober 2012 #1811 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg liker Karpuzi! Kan ikke skjønne at du ikke liker meg(???) Jeg har ihvertfall noe du vil ha :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #1812 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan ikke skjønne at du ikke liker meg(???) Jeg har ihvertfall noe du vil ha :gjeiper: Stilig Tori Amos har mye herlig musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 4. oktober 2012 #1813 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan ikke skjønne at du ikke liker meg(???) Jeg har ihvertfall noe du vil ha :gjeiper: Såklart liker jeg deg! Ikke bare fordi du har noe jeg vil ha (*sikle*) eller fordi du poster sånne fine låter i coverlåt-tråden, men jeg synes du skriver fint ellers og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. oktober 2012 #1814 Del Skrevet 4. oktober 2012 Såklart liker jeg deg! Ikke bare fordi du har noe jeg vil ha (*sikle*) eller fordi du poster sånne fine låter i coverlåt-tråden, men jeg synes du skriver fint ellers og Endelig respons. Har prøvd meg i månedsvis :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. oktober 2012 #1815 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg liker Karpuzi! Takk Og om du søker på navnet ditt, eller blar deg langt tilbake i tråden så ser du at jeg har nevnt deg for en god stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 10. oktober 2012 #1816 Del Skrevet 10. oktober 2012 SoftKitty. Fordi hver gang jeg ser avataren hennes og leser nicket så nynner jeg "sooooft kitty, waaarm kitty, little ball of fuuur. Happy kitty, sleepy kitty, puuurr purr puuuurr. " Også virker hun hyggelig da. Hehe! Og Veronica W. Virker som en veldig hyggelig og fornuftig dame, samtidig som vi har ting til felles å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 11. oktober 2012 #1817 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Siden man egentlig skal nevne brukere som ikke er av dem som alltid blir nevnt vil jeg nevne Waco og Audiot! Endret 11. oktober 2012 av Stille vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #1818 Del Skrevet 11. oktober 2012 Og jeg som tror at hver gang Katten. har skrevet et nytt innlegg i denne tråden, så er det for å nevne meg.. Neida, hoho! Får nevne at jeg liker BusteMartePinn Virker som en koselig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. oktober 2012 #1819 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg liker padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myself Skrevet 11. oktober 2012 #1820 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har stor sans for Havbris, Sobril og Katten. Det er selvsagt mange flere som har utmerket seg, men de 3 har ett ekstra pluss hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå