Gjest Nyx Skrevet 2. september 2012 #1761 Del Skrevet 2. september 2012 Herr Heftig liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 5. september 2012 #1762 Del Skrevet 5. september 2012 Grønt blad, Alt Godt og Brunhilde liker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 5. september 2012 #1763 Del Skrevet 5. september 2012 Wonders = Elsker henne! Hoppetaujenta= Kjempesøt! Uanonymbruker= Oppmuntrende og snill! Sobril= Liker henne bare Rumle= Elsker "navnet" og virker snill! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #1764 Del Skrevet 5. september 2012 Hvordan kunne jeg glemme norah?! Hun er jo en av de klokeste her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #1765 Del Skrevet 5. september 2012 dU VET DET FINNES FINURLIGE TING SOM BACKSPACE OG REDIGERINGSKNAPP? OT, men nå lo jeg høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #1766 Del Skrevet 2. oktober 2012 På tide å få opp futtet i tråden i tillegg til å nevne noen fler Gunfreak, Silfen og Norah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #1767 Del Skrevet 2. oktober 2012 På tide å få opp futtet i tråden i tillegg til å nevne noen fler Gunfreak, Silfen og Norah! YAY noen liker meg Blir en lang liste dette da jeg liker så godt som alle jeg møter her. Stilfen Dreamdrops Raindrops Guybrush Wednesday Nozzy. Guroh Arabella Aphrodite Envy Uanonymbruker Maya76 Giacomo_p Og så klart mine kjære Grønnogskjønn og Hikken Har sikkert greid å glemme noen. Det er i hvertfall de jeg har merket mest og hatt det gøyest med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #1768 Del Skrevet 2. oktober 2012 YAY noen liker meg Hihi så klart Du virker veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #1769 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hihi så klart Du virker veldig koselig! Endret 2. oktober 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2012 #1770 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hehe, disse trådene blir ofte veldig "kosemose" mellom de populære her på forumet..Men svarer likevel, jeg.. SmallTalk - Har hatt noen diskusjoner med henne, men synes hun er ei fornuftig og reflektert dame fordeom, og husker jeg ble veldig gad på hennes vegne da jeg fant ut hun var gravid Imli - Selv om jeg ikke alltid er enig, så har hun veldig mye fornuftig å komme med, og hun går ikke rundt grøten ^^Belle^^ - Hun er ei skikkelig positiv og koselig dame Silfen - Et friskt pust, selv om jeg ikke alltid er enig med henne heller Ja..Det var da noen..Men er umulig å komme på alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miho Skrevet 2. oktober 2012 #1771 Del Skrevet 2. oktober 2012 som IKKE er en av dem som alltid blir nevnt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 2. oktober 2012 #1772 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker mange, bla Yme og NozMonster (du minner veldig om en av mine beste venninner) men ingen liker meeeeeg. Wææææ! Men nå er ikke jeg den mest aktive her akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 2. oktober 2012 #1773 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker: Havbris Yme Katten Nozmonster Sebastianen Lutetium Silfen Aldrisur Bud Vet det er flere, men husker ikke hva de heter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 2. oktober 2012 #1774 Del Skrevet 2. oktober 2012 Også liker jeg @MAja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 2. oktober 2012 #1775 Del Skrevet 2. oktober 2012 Seequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 2. oktober 2012 #1776 Del Skrevet 2. oktober 2012 YAY noen liker meg Blir en lang liste dette da jeg liker så godt som alle jeg møter her. Aphrodite Har sikkert greid å glemme noen. Det er i hvertfall de jeg har merket mest og hatt det gøyest med Jeg liker deg også veldig godt, Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #1777 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker deg også veldig godt, Gunfreak Jeg er LIKT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. oktober 2012 #1778 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ryddet for avsporinger. Reaksjoner på moderering tas på Ris&Ros. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. oktober 2012 #1779 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker mange, bla Yme og NozMonster (du minner veldig om en av mine beste venninner) men ingen liker meeeeeg. Wææææ! Men nå er ikke jeg den mest aktive her akkurat da. jossshhh- jeg liker det jeg! jeg ser deg stort sett inne i cæsar-tråden- det er mange innlegg jeg hopper over der inne, men siden jeg begynte å henge der inne, så har jeg aldri hoppet over noen av dine innlegg! jeg synes du kan bli mer aktiv på forumet ellers foresten! jeg ble foresten veldig nyskjerrig på din beste venninne Jeg liker alle som er så herlige i sjirafftråden min/mortem`s ! der er det nemlig bestandig så god stemning og diverse brukere er så flinke til å poste vakre og morsomme sjriaffbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. oktober 2012 #1780 Del Skrevet 2. oktober 2012 jeg liker tekola- for hun er så flink til å rydde opp i alle avsporingene! jeg liker at du er så aktiv med dine modde-muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå