Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. januar 2012 #181 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: Bestemte meg for å følge det kvalmeste rådet jeg vet om: å bruke energi gir energi Det er et råd som jeg virkelig hater, fordi det minner meg om de ekle treningsnarkomane i kondomdress klokka halv sju om morran på en søndag i snøstorm, som jogger mila. Ute. Men det har jo faktisk noe for seg. Så det ble slik: Tredemølle: 30 minutter/3.3 K Oppvarming: 6 minutters rask gange Løp: 10 Rask gange: 3 Løp: 5 Nedtrapping: 6 minutter rask gange + HELE styrketreningsprogrammet. Orker ikke skrive opp alle øvelsene! Men det tok nå værtfall en halvtime det også! Endret 31. januar 2012 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. januar 2012 #182 Del Skrevet 31. januar 2012 Mensen. Alt er så rørende! Begynte nesten å grine da jeg så Hardrockens historie på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. februar 2012 #183 Del Skrevet 1. februar 2012 Skikkelig menssmerter. Vil ikke trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. februar 2012 #184 Del Skrevet 1. februar 2012 Hater mensensmerter, jeg trener ikke på den verste dagen min, men ellers er det no mercy. Hjelper ofte å trene, men tar ikke lange joggeøkter da Rolige økter eller styrke er bedre den uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. februar 2012 #185 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg tar treningsfri i dag Hvis det blir bedre setter jeg meg på sykkelen en halvtimes tid i kveld. Men nå på dagen orker jeg ikke.. Gjør vondt! Har gått meg vill i joggeskojungelen. Er så syykt mye sko på internett.. Tror jeg bare må gå på nærmeste butikk når det passer, og prøve et par av modellene som ser aktuelle ut. Dessuten vurderer jeg pulsklokke, men er redd den kommer til å ligge i støve ned. Vurderer å kjøpe Polar FT4, for den er på salg på gmax til bare 500 (er jo vanligvis 1000 kroner for dem?) men ja, det er jo penger jeg egentlig ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. februar 2012 #186 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Pulsklokke er fantastisk eneste grunn til at min ligger og støver er fordi jeg må bytte batteri. Endret 1. februar 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. februar 2012 #187 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg er jammen glad jeg ikke har menssmerter. Det eneste jeg får, er litt murring nederst i magen, men det er langt fra vondt. Er heldig der! Anbefaler virkelig å trene med pulsklokke, det er utrolig motiverende Jeg har en Polar FT60, funker bra den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2012 #188 Del Skrevet 2. februar 2012 2 MÅNEDER RØYKFRI I DAG!!! Nå er jeg nede på en halv tyggis om dagen (kun på kvelden) og jeg klarer som regel å være sosial med venner uten tyggisen. Den ligger i veska som en forsikring, men vanligvis bytter jeg den bare ut med vanlig extratyggis. Kjenner det hadde vært en fordel å slutte helt med nikotinen, en så lav døgndose gir meg ganske sterke konsentrasjonsproblemer og lett hodepine mot kvelden, som forsvinner med een gang jeg tar tyggisen. Så det hadde vært bedre å hoppe rett i det i dag, og kalle meg nikotinfri! Så jeg skal slutte med tyggis på mandag! Orker ikke slutte rett før helga - å kombinere bytur med den verste nikotinabstinensen (andre/tredje dag) høres ut som en sykt dårlig ide.. Haha. Gleder meg! - Om trening: I går hadde jeg treningsfri, og i dag er det ikke sikkert jeg rekker fordi jeg må en svipptur til rikshospitalet (ikke noe alvorlig altså! bare en time med en psykolog) og jeg reiser herfra halv tolv, og tviler på at jeg er tilbake før halv åtte.. Kanskje kroppen har godt av det? Hvis jeg har litt fysisk overskudd etter den lange togturen, tar jeg en gåtur rundt området her. Hvis ikke sier jeg bare: hardkjør på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. februar 2012 #189 Del Skrevet 2. februar 2012 Og her hadde jeg tenkt til å invitere deg med på quiz i kveld, men ser jo at det funker dårlig i dag! Lykke til i dag Håper det blir bra hos psykologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2012 #190 Del Skrevet 2. februar 2012 Aew, det er tanken som teller:) psyk gikk utrolig bra! Er ikke hjemme før klokka ni, så tviler på at det blir noe trening for å si det sånn:p Sitter og venter på toget fra drammen nå.. En fyr lukter ganske stramt av urin. Yay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. februar 2012 #191 Del Skrevet 2. februar 2012 Ugh, nasty! Quizzing ble avlyst anyway, E&I hadde sykt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2012 #192 Del Skrevet 2. februar 2012 HERREGUD! Jeg har funnet sommerfuglringen min på nettet! Selvfølgelig på hippieshop.com... Jeg har sett mange replikaer i dårlig materiale og slumsete arbeid - men den her ser prikk lik ut som den jeg hadde. Skal bestille den i morgen. Lett. Er kjempeglad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #193 Del Skrevet 3. februar 2012 SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Hadde glemt åssen sollys i det hele tatt så ut etter en måned med grått. Elsker det! Skal ut å gå en tur så fort jeg har fått i meg frokost! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #194 Del Skrevet 3. februar 2012 :trene: :trene: :trene: :trene: Jogge: 25 minutter, usikker på kilometerne Gåtur etterpå: 20 minutter Utejogging i dag! Tok "den faste runda" i nærområdet her. Og fy søren så mye sprekere jeg har blitt! Før tok det meg ca 40 minutter å gå/jogge hele veien rundt. Da jogga jeg vel 1/3 av veien og gikk de resterende to. Nå jogga jeg HELE runda, eneste to pausene jeg hadde var da iPhonen falt ut av lomma og ned i snøen. Men det var bare plukke-opp-børste-snø-av-fortsette-å-jogge-pauser! WOW! Sykt gøy å se resultater! Har dessuten opparbeida meg litt joggeselvtilitt. Blir ikke lengre flau når folk stirrer på meg når jeg jogger. Jeg bare smiler til dem. Føles fint. Og i dag er jeg nesten religiøst glad. Det er så fint vær! Så etter joggeturen kom jeg hjem, tok på meg en litt varmere jakke, og gikk en tur i tilegg Og så har jeg fått en pakke fra iHerb, som jeg gleder meg til å åpne. Og det er fredag. Og jeg er alene hjemme. Alt er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. februar 2012 #195 Del Skrevet 3. februar 2012 De fleste som stirrer på en når man jogger er bare misunnelige, jeg er helt overbevist! Så ikke tenk på det Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #196 Del Skrevet 3. februar 2012 Tihi, Daernys, jeg vet nå ikke helt - jeg skal oppriktig si at jeg stirrer litt dømmende på søndagsmorgen-før-klokka-åtte-i-snøstorm-joggerne. Generelt alle som jogger i snøvær stirrer jeg på med vantro i blikket, og jeg er ikke mye misunnelig.. Det er noe sært med sånne folk ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. februar 2012 #197 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg beundrer dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #198 Del Skrevet 3. februar 2012 Har akkurat laget hjemmelaga tomatsuppe + hjemmelaga rundstykker. Herregud, jeg tror faktisk aldri jeg har laga bedre suppe! Så slenger inn en oppskrift. Tomat og kokossuppe -1 løk -3 hele kinesiske hvitløk (evt bare masse vanlig hvitløk) -Litt fersk vårløk -Litt tomatpure (kan sløyfes) -400 gram tomater (helst ferske, men hermetisert går bra også) -1 boks kokosmelk -En kartong bønnemiks fra ICA (eller noen andre bønner, eller kikerter, eller maiskorn, eller hva som helst egentlig..) -Salt, pepper, litt kardemomme, spisskumin, sitronpepper 1. Finhakk løk og hvitløk, sleng i kjelen sammen med litt olje. 2. Tilsett resten av ingrediensene 3. Kok i ca 20 minutter 4. Sleng på et ferskt oreganoblad på toppen, for det ser så fint ut - Fibrarundstykker inspirert av *maja* -1,5 dl fibramel -1 ss knuste linfrø -1 ss knuste chiafrø -1 dl hvetemel -litt salt -1 ts natron -masse kardemomme -en dæsj creme fraishe, ca 40 gram -plussminus en dl vann, sånn at deigen får rett seig konsistens 1. Bland sammen tørt, hell oppi vått 2. Form til små rundstykker (ble seks små hos meg) og sett på en smurt form 3. Stek på 200 grader i ca 16-20 minutter Samla kaloriinnhold i min middagsposjon: 666 kalorier :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #199 Del Skrevet 3. februar 2012 :trene: :trene :trene: :trene: Trente armstyrke nå på kveldinga! Deilig når man er aleine og kan gjøre hva man vil, når man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. februar 2012 #200 Del Skrevet 3. februar 2012 Nam! Så ut som en god middag Du har vært kjempeflink til å trene i dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå