Gå til innhold

Voldlig jentegjeng slipper straff fordi de er muslimske.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cosette

Sjokkerende, men dessverre symptomatisk. Ord kan ikke beskrive hvor urettferdig dette må føles for offeret, og hvilket svik det er fra rettsystemets side å unngå å beskytte befolkningen mot gærninger (det er vel ingen som tror at denne jentegjengen holder seg på matta fra nå av - hva blir det neste, vold med døden som følge?) for å beskytte sitt eget skinn mot anklager om rasisme mot muslimer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sykt at de gir typen hennes skylden fordi han brukte vold tilbake mot jentene. Er det virkelig ikke lov å beskytte partneren sin lengre om hun/han blir banket og sparket i hode? Blir helt sjokkert av dette!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla, frustrerte ord på et forum, ikke noe mer. Om et par dager er hele saken glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt at de gir typen hennes skylden fordi han brukte vold tilbake mot jentene. Er det virkelig ikke lov å beskytte partneren sin lengre om hun/han blir banket og sparket i hode? Blir helt sjokkert av dette!!!!

Det er tydeligvis rettens mening at det var provoserende at typen hennes forsøkte å gå mellom, og at det langt på vei unnskylder den grove volden. Ja, og så det med at de var muslimer som ikke var vant med å gå på fylla, selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva sånne opplevelser GJØR med folk. Når man angripes på denne måten, og ikke er i stand til å hindre det, før kjæresten er blitt så skadet at hun etter hvert blir arbeidsufør, og SÅ må oppleve at man heller ikke får noen rettferdighet. En dommer som godtar den tynneste av unnskyldninger og lar overfallskvinnene gå uten straff. Man må føle seg sveket og sviktet.

Jeg gjetter at English Defence League fikk ganske mange nye medlemmer etter at denne saken ble offentlig kjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene kom også med rasistiske tilrop til jenta de sparket. Likevel får dette ikke noen konsekvens, dommeren aksepterer at dette er realtert til alkehol bruken. :tristbla::tristbla::tristbla: .

Tenk om det var motsatt at den britiske jenta sammen med andre hadde sparket å kommet med rassistiske tilrop til ei somalisk jente. Hun hadde hadde fått lang fengselsstraff og blitt dømt for rassisme.

Fordi vi lever i en politisk korrekt verden hvor det er straffbart å si sannheten. Men jeg tar risikoen - de somaliske damene er rasister og burde få straff for dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vi lever i en politisk korrekt verden hvor det er straffbart å si sannheten. Men jeg tar risikoen - de somaliske damene er rasister og burde få straff for dette.

Nei nei, du må da forstå at de bare diskriminerer og mobber litt. Rasisme er bare når hvite gjør sånn som dette mot noe mørkere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene kom også med rasistiske tilrop til jenta de sparket. Likevel får dette ikke noen konsekvens, dommeren aksepterer at dette er realtert til alkehol bruken. :tristbla::tristbla::tristbla: .

Dette må da vel være såkalt hatecrime? Om det ikke blir tatt med som straffeskjerpende i denne saken, så vil jeg si det er forskjellsbehandling. Det skal ikke ha noe å si hvilken "rase" man tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en av de sa på twitter etter å ha blitt sluppet fri...

'Happy happy happy!', 'I'm so going out', 'Today has been such a great day

Virker ikke som dette med alkohol var et engangstilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla, frustrerte ord på et forum, ikke noe mer. Om et par dager er hele saken glemt.

ikke faen om det blir glemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, du må da forstå at de bare diskriminerer og mobber litt. Rasisme er bare når hvite gjør sånn som dette mot noe mørkere

F* f**n, da har jeg feil hudfarge. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...