Gå til innhold

Voldlig jentegjeng slipper straff fordi de er muslimske.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gjeng med fulle somaliske jenter som uprovosert sparket ned et par på åpen gate slipper straff. Fordi de er muslimske å derved ikke vant til å drikke.

http://www.nettavisen.no/utenriks/article3288888.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8937856/Muslim-women-not-used-to-drinking-walk-free-after-attack-on-woman.html

Hva med de som er britiske og har nettopp begynt å drikke, vil de også kunne settes fri?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mohammed

En gjeng med fulle somaliske jenter som uprovosert sparket ned et par på åpen gate slipper straff. Fordi de er muslimske å derved ikke vant til å drikke.

http://www.nettavisen.no/utenriks/article3288888.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8937856/Muslim-women-not-used-to-drinking-walk-free-after-attack-on-woman.html

Hva med de som er britiske og har nettopp begynt å drikke, vil de også kunne settes fri?

Tragisk av det britiske rettsvesenet å ta den avgjørelsen. De burde uten tvil ha vært straffet hardere. For en duste avgjørelse. Tror du skal lete lenge i det norskmuslimske miljøet for å finne noen som åpenlyst vil uttrykke støtte for disse neandertalske jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjeng med fulle somaliske jenter som uprovosert sparket ned et par på åpen gate slipper straff. Fordi de er muslimske å derved ikke vant til å drikke.

http://www.nettavisen.no/utenriks/article3288888.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8937856/Muslim-women-not-used-to-drinking-walk-free-after-attack-on-woman.html

Hva med de som er britiske og har nettopp begynt å drikke, vil de også kunne settes fri?

Kom hit og vær tøffe... likene vil alrdi bli funnet.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjeng med fulle somaliske jenter som uprovosert sparket ned et par på åpen gate slipper straff. Fordi de er muslimske å derved ikke vant til å drikke.

http://www.nettavisen.no/utenriks/article3288888.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8937856/Muslim-women-not-used-to-drinking-walk-free-after-attack-on-woman.html

Hva med de som er britiske og har nettopp begynt å drikke, vil de også kunne settes fri?

Kom hit og vær tøffe... likene vil alrdi bli funnet.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk av det britiske rettsvesenet å ta den avgjørelsen. De burde uten tvil ha vært straffet hardere. For en duste avgjørelse. Tror du skal lete lenge i det norskmuslimske miljøet for å finne noen som åpenlyst vil uttrykke støtte for disse neandertalske jentene.

Noe av problemet med England er at myndighetene virker litt forvirret og redde, hele tiden legger seg flate og føyer seg i alle slike saker. De tilater shaira domstoler (lavere instanser) aksepterer hijap i politiet og tilpasser lovverket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt på trynet. Selvpåført rus er ikke en unnskyldning for noe som helst.

"Siden de er muslimer, er de ikke vant med alkohol." Give me a break. Åssen hadde det seg at alle de fire skinnhellige burkadamene befant seg på åpen gate, fulle som alker, om de "ikke var vant med alkohol"? For et fikenblad.

Men jeg er enig med en av de tidligere debattantene. Britiske myndigheter lider av en alvorlig angst for å ta avgjørelser som kunne få noen til å si at de er intolerante overfor muslimer, og legger seg skinnflate ved hver korsvei. De burde skjønne at det bare fører til at de blir rævkjørt. Eller buggered som de sier i der borte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært fire hvite damer mot ei somalisk dame hadde det blitt et tytje helvette.

Da hadde de dratt fram rasismekortet med en gang.

Men rasisme den andre veien er heilt greit.

Fy faen.. Kan de ikke oppføre seg som siviliserte folk kan de holde seg der de hører til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært fire hvite damer mot ei somalisk dame hadde det blitt et tytje helvette.

Da hadde de dratt fram rasismekortet med en gang.

Men rasisme den andre veien er heilt greit.

Fy faen.. Kan de ikke oppføre seg som siviliserte folk kan de holde seg der de hører til!

Jeg syns jeg ser det!

"Drep den svarte hora!"

"Ja, jenter, dette er ikke bra. Men jeg akter å gjøre dommen betinget." In your dreams, sister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg ser det!

"Drep den svarte hora!"

"Ja, jenter, dette er ikke bra. Men jeg akter å gjøre dommen betinget." In your dreams, sister.

Ja,for de er bare 17 og har ikke vært fulle før... Ikke drep noen neste gang da jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka gjennom videoen, herregud for noen krek. De burde vært satt inn så lenge at en hadde glemt hvor de var. Tower har vel noen fine celler sånn helt neders.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UK har, i motsetning til Norge, bemannet kameraovervåking. Flott at noen alltid følger med på det som skjer og tilkaller hjelp til "åstedene". Men hva pokker er vitsen, når rettssystemet har tatt kvelden?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor de går fri? Videoen viser jo helt tydelig at de uten videre går løs på det paret! Alkohol innabords eller ikke, fysisk vold mot andre er jo ulovlig og skal straffes. 150 timers ulønnet arbeid er IKKE nok straff! Vet ikke hva denne dommeren tenker med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg om dette hadde skjedd i norge, bare motsatt vei ( somalsk jente banket av nordmenn ) så hadde det vært ramaskrik og fakkeltog mot rasisme :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg om dette hadde skjedd i norge, bare motsatt vei ( somalsk jente banket av nordmenn ) så hadde det vært ramaskrik og fakkeltog mot rasisme :P

For ikke å glemme knebling og sjikane mot innvandringskritiske.

OH WAIT. Det pågår jo nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sentencing, Judge Robert Brown said: "This was ugly and reflects very badly on all four of you. Those who knock someone to the floor and kick them in the head can expect to go inside, but I'm going to suspend the sentence."

He said he accepted the women may have felt they were the victims of unreasonable force from Miss Page's partner Lewis Moore, 23, who tried desperately to defend her from the attack."

Angriperne følte seg forulempet av kjæresten til kvinnen som ble sparket og slått? Han brukte jo alt for lite vold mot disse kvinnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser for meg om dette hadde skjedd i norge, bare motsatt vei ( somalsk jente banket av nordmenn ) så hadde det vært ramaskrik og fakkeltog mot rasisme :P

Norsk jente banket opp av jenter med innvandrerbakgrunn har skjedd i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men ble litt sjokkert nå. Trodde disse somaliske jentene var sånn 18-19 år ... Disse fire somaliske jentene er jo på hhv 24 og 28 år???

Jenta de angrep var bare 22 ...

Hadde hvite jenter banket opp mørke jenter, hadde det blitt krig. Andre veien er jo greit, for i deres øyne er vi lite verdt uansett ...

At de ikke er vant med alkohol fordi religionen forbyr det er bare noe de gjemmer seg bak. Det er den første gang for alle en eller annen gang om man er muslim eller ikke. Man går ikke å banker opp noen for det!

Kanskje sharia-loven skal dømme de?

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

nesten uansett hvor drita man er, så skal man klare å sette inn en fulltreffer som mann. jeg har sett flere eksempler på det. knuse nesa dems f.eks en etter en. ellers er du ikke en mann etter min mening. man skal kunne forsvare jenta si når hun ikke klarer det selv!

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene kom også med rasistiske tilrop til jenta de sparket. Likevel får dette ikke noen konsekvens, dommeren aksepterer at dette er realtert til alkehol bruken. :tristbla::tristbla::tristbla: .

Tenk om det var motsatt at den britiske jenta sammen med andre hadde sparket å kommet med rassistiske tilrop til ei somalisk jente. Hun hadde hadde fått lang fengselsstraff og blitt dømt for rassisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...