Teriyaki Skrevet 26. januar 2012 #321 Del Skrevet 26. januar 2012 Så flink du er! Er det ikke litt slitsomt å enda amme på natten? Jeg håper i alle fall O slutter med det rundt halvt års-alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. januar 2012 #322 Del Skrevet 26. januar 2012 Er det ikke litt slitsomt å enda amme på natten? Jeg kan bare svare for meg selv, men nettene ble helt grusomme etter at lillegutt bestemte seg for å slutte med pupp - dag og natt - da han var elleve måneder. Nattammingen merket jeg ikke noe til, og jeg fikk lengre morgener i senga. Etter at det var slutt var det opp klokka seks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 26. januar 2012 Wow, det var en imponerende liste med alt du har rukket i dag allerede! Jeg har gjort ferdig 25% av den andre oppgaven jeg ligger etter i studiet, så her går det fremover. Den første er allerede innsendt! Jeg synes vi er flinke begge to! Du er tøff som tar fatt på alt du har gått glipp av etter å ha vært så dårlig Men jeg skjønner godt at du vil ha det unnagjort så fort som mulig. Så flink du er! Jeg får ikke gjort noenting mens Murmel er hjemme og våken, mye fordi soverommene våre er i andre etasje og jeg ikke har grind forran trappa der og på mitt soverom står det så mye esker med greier som han ikke skal leke med at han ikke kan være "løs" der. Og om jeg prøver å ta ut av oppvaskmaskinen kommer han og skal "hjelpe til"... Takk, Marmot N er ganske grei sånn. Litt for glad i å hjelpe til med oppvaskmaskinen (hva er det med det egentlig??), men som regel klarer jeg å distrahere henne med noe Så flink du er! Er det ikke litt slitsomt å enda amme på natten? Jeg håper i alle fall O slutter med det rundt halvt års-alderen. Takk! Nei, det er ikke slitsomt i det hele tatt. Jeg har aldri syntes at amming har tatt noe særlig på, og hun sovner rimelig fort etter pupp igjen. Vi kan samsove også, og jeg nyter det så lenge hun tar pupp om natten og morgenen, så vi kan sløve oss i senga en stund Jeg kan bare svare for meg selv, men nettene ble helt grusomme etter at lillegutt bestemte seg for å slutte med pupp - dag og natt - da han var elleve måneder. Nattammingen merket jeg ikke noe til, og jeg fikk lengre morgener i senga. Etter at det var slutt var det opp klokka seks Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 26. januar 2012 Æææsj, jeg tror det er mus/rotter i veggene her... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. januar 2012 #325 Del Skrevet 26. januar 2012 snakker med huseier, ringer rentokil eller hva de heter... Æsj vi hadde rotter på størelse med pungdyr i bakgården, da vi bodde i byen, og mus i tak og vegger der hvor vi bodde før vi flyttet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #326 Del Skrevet 27. januar 2012 Må jeg punge ut til skadedyrselskapet? Har ikke råd til det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 27. januar 2012 #327 Del Skrevet 27. januar 2012 Nei, det er huseiers ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. januar 2012 #328 Del Skrevet 27. januar 2012 Nei, det er huseier som er pliktig og betale som, Marmot sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. januar 2012 #329 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Åh, men da skjønner jeg Vil dessuten tro hun ikke bruker halvtime på å amme seg ferdig, sånn som O? :gjeiper: Endret 27. januar 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 27. januar 2012 Nei, det er huseiers ansvar. Nei, det er huseier som er pliktig og betale som, Marmot sier. Fint. Fikk ikke tak i han i dag, så får prøve igjen i morgen. Dere kan tro jeg sov godt i natt Åh, men da skjønner jeg :jepp:Vil dessuten tro hun ikke bruker halvtime på å amme seg ferdig, sånn som O? :gjeiper: Hehe, neida. Hun har aldri brukt mer enn ti minutter per amming, hun. Bortsett fra ved øking osv, selvsagt. Effektive måltider på snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #331 Del Skrevet 27. januar 2012 Har hatt en fin dag i dag. Trillet laaaaaang tur sammen med mamma og niesen min, og deretter laget jeg og mamma pølsegrateng til en hel bataljon! N har løpt rundt og sagt "bæ" og "vovvovv" i hele dag! Skulle ønske jeg hadde noen nære kjente med hund eller sau, det hadde vært artig å sett hvordan hun hadde reagert på det Nå sitter jeg henslengt i sofaen med en latte og ser The Voice. Spennende konsept, håper at det holder seg når det skal seerstemmer inn i bildet også! Jeg synes det har en tendens til å bli litt rotete med seerstemmer i grunn. Synes han som sang Keane hadde en veldig interessant stemme! Synd at han ikke valgte Sondre som mentor, det tror jeg egentlig hadde vært en veldig fin match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2012 #332 Del Skrevet 27. januar 2012 Sitter og ser jeg også. Forsåvidt en artig tvist på et litt oppbrukt konsept (sangkonkurranser på TV). Blir spennende å se hvordan det blir etterhvert ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg har strikket i hele kveld... Vondt i fingrene!! Mamma er en sånn strikkemaskin, og jeg har bestemt meg (etter å ha sagt at jeg aaaldri orker å begynne) å prøve å lære meg litt mer Uten å fortelle det til henne. Gjett om hun kommer til å bli stolt Hun er redd ingen skal ville lære noe som helst av henne Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe tråd og stjele pinner oppe hos henne, og så strikke en hals til henne. Så nå skal jeg titte etter oppskrifter. Selv om jeg egentlig burde sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 30. januar 2012 #334 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan orker du? Jeg blir helt ødelagt om jeg ikke kommer meg i seng til 23, og vi sover jo helt til nesten 8. Jeg prøvde å lære meg å strikke en stund, men jeg får det ikke til. Om det skal toves går det bra, for da gjør det ikke noe at det er hullete og stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan orker du? Jeg blir helt ødelagt om jeg ikke kommer meg i seng til 23, og vi sover jo helt til nesten 8. Jeg prøvde å lære meg å strikke en stund, men jeg får det ikke til. Om det skal toves går det bra, for da gjør det ikke noe at det er hullete og stygt. Jeg er vel bare laget sånn. Trenger ikke så veldig mye søvn. Er vel derfor jeg ikke har vært så mye trøtt og sliten siden N ble født, og syns det er helt ok å amme på natten ennå Jeg strikker jevnt, stramt og fint når det er rettstrikk, men når jeg strikker vrangt blir det sååå skeivt og hullete Men jeg får vel bare prøve! Håper jeg ikke blir lei etter en liten stund... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 30. januar 2012 #336 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg er helt omvendt, jeg trenger mye søvn. Gikk og la meg 20.30 helt frivillig hver dag til jeg gikk ut av ungdomsskolen. Ser ut som om Murmel har arvet det, siden han må vekkes rett før 8 når han er i seng til 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #337 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg er helt omvendt, jeg trenger mye søvn. Gikk og la meg 20.30 helt frivillig hver dag til jeg gikk ut av ungdomsskolen. Ser ut som om Murmel har arvet det, siden han må vekkes rett før 8 når han er i seng til 18. Jeg kan gjerne sove lenge da, men da våkner jeg veldig ofte, og til slutt gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. januar 2012 #338 Del Skrevet 30. januar 2012 Skulle ønske jeg var bygd på samme måte som deg Jeg kan gjerne sove ti timer før jeg er helt uthvilt. Passer ikke helt inn når man har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. januar 2012 #339 Del Skrevet 30. januar 2012 Husker første gangen jeg så "the Voice", var da jeg besøkte familien til forloveden for første gang (The Voice er nederlandsk og de er i gang med sesong 2 nå tror jeg). Dette med lite søvn greier jeg meg også på, stort sett, men går det over lengre tid med 5 timer med søvn, ligger jeg i "koma" en dag og tar til meg all søvnen jeg trenger. Føler meg mer sliten etter 7 timer med søvn enn med 5 av en eller annen merkelig grunn (overtrøtt tenker jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2012 #340 Del Skrevet 30. januar 2012 Huff, jeg takler lite søvn svært dårlig! Blir frustrert, lei meg, gretten osv. Halv et er det jammen lenge siden jeg frivillig satt oppe til! Da jeg var gravid, la jeg meg halv elleve hver kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå