Neala Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Takk, Tekola Det er alltid godt å høre at man gjør en god jobb. Spesielt når det gjelder det viktigste i verden Edit: Og jeg blir sååå nysgjerrig på hvem som har skrevet det Endret 21. februar 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. februar 2012 #402 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg er enig med AB! Jeg tenkte på det her om dagen, for jeg husker jeg leste en tråd du laget mens du ennå var gravid. Husker ikke hva den handlet om eller noe, men da synes jeg du var omtrent superteit. Nå har jeg totalt motsatt inntrykk av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. februar 2012 #403 Del Skrevet 22. februar 2012 Helt enig. Du virker som en super mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. februar 2012 #404 Del Skrevet 22. februar 2012 Neala er supermamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #405 Del Skrevet 22. februar 2012 Så gode dere er --- Lillemor fikk smøreost på skiva i dag (vi har begynt så smått å teste melkeprodukter), og nå har hun prikker i ansiktet Håper det er tilfeldig, men det forundrer meg ikke om hun ikke tåler det. Heldigvis ikke det verste å være allergisk mot! Fiskeboller, hvit saus, potetmos og vanlig babygrøt har gått bra hittil. To førstnevnte inneholder ren, varmebehandlet melk, mens grøten inneholder melkepulver. På smøreosten sto det hvitost, og jeg vet det var noe av det verste søsteren min kunne spise da hun ikke tålte melk. *notere bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 22. februar 2012 #406 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Det var i denne tråden. Jeg aner ikke hvem det var, men så bra at det ble godt tatt i mot! Jeg tenkte at det kanskje var litt koselig etter å ha lest bloggen din i går! Edit: Jeg trenger vel ikke si at det var velfortjent? Jeg håper du skjønte det når jeg klippa inn innlegget i dagboken din! Endret 22. februar 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. februar 2012 #407 Del Skrevet 22. februar 2012 Uff, får håpe at det bare er tilfeldig at hun fikk prikker i ansiktet! Er forøvrig enig med alle de andre her, de ordene var velfortjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Det ble veldig godt mottatt (og det var i grunnen sårt trengt!), Misteltein Takk for at du til deg bryet med å klippe det inn her! Takk, Mah Prikkene er ikke like framtredende lenger, men de er der. Helt typisk "jeg tåler ikke melk"-reaksjon som N har hatt tidligere. Men nå er det ingenting på resten av kroppen da, og det har hun brukt å fått. Får prøve smøreost igjen om noen dager. Det virker ikke som det plager henne ihvertfall... Edit: *BANK I BORDET* for det siste! Endret 22. februar 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. februar 2012 #409 Del Skrevet 22. februar 2012 Murmel får også prikker i ansiktet når han får i seg melk, og smøreost er nesten det verste. Veldig dumt, for han var/er så glad i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. februar 2012 #410 Del Skrevet 22. februar 2012 Du er en flink, ung mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 22. februar 2012 Takk, Teita Marmot, pleier prikkene å være der lenge? Og plages han? Nå er prikkene helt borte på N, men hun er bittelitt rød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. februar 2012 #412 Del Skrevet 22. februar 2012 Nei, de varer bare noen timer, kanskje et døgn om han får i seg mye. Han har aldri plagdes av dem, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 22. februar 2012 Nei, de varer bare noen timer, kanskje et døgn om han får i seg mye. Han har aldri plagdes av dem, nei. Da var det sikkert en allergisk reaksjon da? Håper jeg ikke har ødelagt HELE melkegreia nå da. Hun fikk bare en halv skive med et tynt lag pålegg, så det var ikke allverden. Har hørt at når folk først har begynt å reagere på visse produkter, så slår de lettere ut på andre matvarer som inneholder noe av det samme produktet. Får ta noen dager uten melkeprodukter, så kan jeg prøve igjen - med smøreost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. februar 2012 #414 Del Skrevet 22. februar 2012 Snikleser står frem Først vil jeg bare si meg enig i det som ble limt inn her fra en diskusjon. Jeg har lest litt i boka di fra og til, og synes du virker som en super mamma. Det er tøft å være alenemamma, og kan tenke meg det er enda tøffere når man er ung og venner rundt er på en helt annen plass i livet. Og så ang prikker i ansiktet, så har eldstemann min hatt perioder hvor vi absolutt ikke kan gi ham smøreost - da får han prikker rundt munnen med en gang. Men han tåler alt av melk ellers, og i lange perioder går det fint med smøreost også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #415 Del Skrevet 22. februar 2012 Snikleser står frem Først vil jeg bare si meg enig i det som ble limt inn her fra en diskusjon. Jeg har lest litt i boka di fra og til, og synes du virker som en super mamma. Det er tøft å være alenemamma, og kan tenke meg det er enda tøffere når man er ung og venner rundt er på en helt annen plass i livet. Og så ang prikker i ansiktet, så har eldstemann min hatt perioder hvor vi absolutt ikke kan gi ham smøreost - da får han prikker rundt munnen med en gang. Men han tåler alt av melk ellers, og i lange perioder går det fint med smøreost også Hei på deg MellonCollie! Velkommen Tusen takk, snille deg. Klart det er tøft. Men vi klarer oss. Dager når det er bare meg og henne, og ingen som kritiserer, kommenterer og skal lage styr, så koser vi oss Hmm.. Merkelig det der. Kanskje det er vanlig med små reaksjoner på smøreost da? Får google litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #416 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg har ikke sovet mer enn fra halv fem i natt, til syv i dag tidlig. Lillemor har vært så fryktelig urolig, grått i søvne og våknet ofte. Klokken tre spydde hun Etter det ble hun helt fin, og jeg måtte vekke henne kvart over syv for å gjøre henne klar til å dra. Sikkert bare spist litt mye. Nå ligger jeg i senga igjen, men får ikke sove.. Er ikke i form, tett i alle kanaler, og jeg tror jeg har feber. Senere i dag skal vi til foreldrene mine of spise pinnekjøtt. Håper jeg smaker noe, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. februar 2012 #417 Del Skrevet 26. februar 2012 God bedring til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. februar 2012 #418 Del Skrevet 26. februar 2012 Bli friske! Ikke noe stas å være dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #419 Del Skrevet 26. februar 2012 Takk, begge to Jeg fikk sove tre kvarter før jeg våknet igjen. Wihu! Har ligger i senga hele tiden, da, men nå skal jeg stå opp og hoppe i dusjen! Nydelig vær i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. februar 2012 #420 Del Skrevet 26. februar 2012 Innom med en søndags - , og håper din og lillemors form er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå