Teita Skrevet 12. desember 2011 #41 Del Skrevet 12. desember 2011 Er du den jeg tror du er? Følger deg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 12. desember 2011 Er du den jeg tror du er? Følger deg uansett Ja, det er jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 12. desember 2011 Eksamensdag! Det er ikke før i kveld da (er ikke det litt rart, forresten?), så jeg har hele dagen å grue meg på Skulle ønske det var sånn i ni-tiden i dag tidlig, så hadde jeg vært ferdig. Driver å skriver litt smånotater, sånn at jeg har kun ett ark med meg, i tillegg til boka. Orker ikke drive med hundrevis av ark, sånn at jeg ikke finner frem. Jeg gleder meg sånn til å legge meg i kveld. Da kan jeg endelig senke skuldrene, uansett om det går så dårlig som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. desember 2011 #44 Del Skrevet 12. desember 2011 LYKKE TIL med eksamen i kveld! Jeg har også hatt to kveldseksamener denne gangen. Jeg foretrekker det, jeg....for da kan jeg være uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. desember 2011 #45 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har også hatt masse eksamner på kvelden, det er vel sikkert fordi de bruker lokalene til vgs. og skal ha det etter de er ferdige? Før jeg giftet meg hadde jeg etternavn på N, også gikk de alfabetisk, så jeg var omtrent alltid en av de siste, men alle måtte møte opp til samme tid uansett. Vi møtte 16, og flere ganger hadde jeg ikke eksamen før 20-21-tiden. Det var grusomt lenge å vente... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) LYKKE TIL med eksamen i kveld! Jeg har også hatt to kveldseksamener denne gangen. Jeg foretrekker det, jeg....for da kan jeg være uthvilt! Ja, det er jo sant Jeg har også hatt masse eksamner på kvelden, det er vel sikkert fordi de bruker lokalene til vgs. og skal ha det etter de er ferdige? Før jeg giftet meg hadde jeg etternavn på N, også gikk de alfabetisk, så jeg var omtrent alltid en av de siste, men alle måtte møte opp til samme tid uansett. Vi møtte 16, og flere ganger hadde jeg ikke eksamen før 20-21-tiden. Det var grusomt lenge å vente... Lykke til! Ja, jeg regner med at det blir alfabetisk, og vi må også møte samtidig. Og du vet jo etternavnet mitt, jeg er laaangt bak Men jeg ringte skolen da, og de sa at det ikke var så mange som skulle opp. Håper det! Edit: Takk, begge to!! Endret 12. desember 2011 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. desember 2011 #47 Del Skrevet 12. desember 2011 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2011 #48 Del Skrevet 12. desember 2011 Lykke til i kveld! Håper det går bedre enn du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. desember 2011 #49 Del Skrevet 12. desember 2011 Masse lykke til! Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. desember 2011 #50 Del Skrevet 12. desember 2011 *biter negler på Nealas vegne* *sender goooooode vibber!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette er jo sånn ca helt jævlig! <---- meg når jeg er nervøs. Om 30 minutter skal jeg inn til forberedelse. Sitter i en sofa som er her og surfer. Jeg tjener aldri på å nipugge nå. Var ei veldig hyggelig jente som også skulle ta eksamen! Hun gikk akkurat for å trekke oppgave og sånn. Så nå sitter jeg her alene og biter negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2011 #52 Del Skrevet 12. desember 2011 Lykke til! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. desember 2011 #53 Del Skrevet 12. desember 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 12. desember 2011 Hurraaa!! Jeg fikk 4! Forventet 3 etter jeg hadde vært inne, så jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. desember 2011 #55 Del Skrevet 12. desember 2011 Så utrolig bra! Nå kan du bare nyyyte kvelden, det er en deilig følelse å være ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2011 #56 Del Skrevet 12. desember 2011 Ååh, gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. desember 2011 #57 Del Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer så mye! Nå er det bare å nyte følelsen og kvelden videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. desember 2011 #58 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Gratulerer så mye! Da har du bedre karakter enn meg Endret 12. desember 2011 av pysepusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. desember 2011 #59 Del Skrevet 12. desember 2011 GRATULERER!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2011 #60 Del Skrevet 12. desember 2011 Hurra! Tenk, nå har du juuuuuleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå