Gå til innhold

Vil drepe alle hvite.........


Gjest AP-velger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så om det bare er penger nok så er det greit å utslette den norske befolkning og erstatte den med en ny?

La oss se hva FN's folkemordkonvensjon sier om saken:

Loven:

Lovens intensjon:

Masseinnvandring er planlagt folkemord! Hverken mer eller mindre!

Nei, vennen, jeg er mot masseinnvandring. Det å ha nok penger er ikke noen grunn til å ta imot for mange. Det må være balanse ellers blir det noe stygt. Balansen fins ikke akkurat nå og det blir bare verre og verre med mindre regjeringen åpner øynene sine og gjør det nødvendige om saken. Jeg er lei av å lese om problemer med ikke-vestlige innvandrere, særlig med noen enkelte grupper som gjentatte ganger nevnes. De ødelegger det for alle. Nei, det er ikke Norge nordmenn vil ha og ikke heller de blant innvandrerne som passer inn vil ha det. Jeg er bekymret. Veldig bekymret for framtiden. Ikke bare Norges framtid, men hele Europas framtid - finanskriser, økonomiske kriser, etterpå kommer andre kriser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vennen, jeg er mot masseinnvandring. Det å ha nok penger er ikke noen grunn til å ta imot for mange. Det må være balanse ellers blir det noe stygt. Balansen fins ikke akkurat nå og det blir bare verre og verre med mindre regjeringen åpner øynene sine og gjør det nødvendige om saken. Jeg er lei av å lese om problemer med ikke-vestlige innvandrere, særlig med noen enkelte grupper som gjentatte ganger nevnes. De ødelegger det for alle. Nei, det er ikke Norge nordmenn vil ha og ikke heller de blant innvandrerne som passer inn vil ha det. Jeg er bekymret. Veldig bekymret for framtiden. Ikke bare Norges framtid, men hele Europas framtid - finanskriser, økonomiske kriser, etterpå kommer andre kriser ...

Du vil ha det i mindre håndterlige porsjoner ja. Da slipper du å se konsekvensen av det i din levetid, men heller overlate den til barn og barnebarn.

Om slikt som nå foregår i europa foregikk noe som helst annet sted i verden så ville man vært i harnisk. Vi ville sett enorme demonstrasjoner, fakkeltog og massiv demonisering i media. Sannsynligvis ville det endt med et militært angreep på landet og overføring av dets ledelse til tribunalet i Haag.

Men det gjelder andre land, regioner og folk. Europas egen befolkning må gjerne gå til grunne eller fortsette en eksistens i fragmenterte stater der ingen kulturell eller folkelig enhet gjelder lenger.

Vi har jo ingen kultur av verdi i Europa, og heller ingenting å klage på. For vi tilbys jo en enorm bredde av kunstig erstatningskultur.

Rock erkultur, og alle kan jo være rockere, uavhengig av hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha det i mindre håndterlige porsjoner ja. Da slipper du å se konsekvensen av det i din levetid, men heller overlate den til barn og barnebarn.

Om slikt som nå foregår i europa foregikk noe som helst annet sted i verden så ville man vært i harnisk. Vi ville sett enorme demonstrasjoner, fakkeltog og massiv demonisering i media. Sannsynligvis ville det endt med et militært angreep på landet og overføring av dets ledelse til tribunalet i Haag.

Men det gjelder andre land, regioner og folk. Europas egen befolkning må gjerne gå til grunne eller fortsette en eksistens i fragmenterte stater der ingen kulturell eller folkelig enhet gjelder lenger.

Vi har jo ingen kultur av verdi i Europa, og heller ingenting å klage på. For vi tilbys jo en enorm bredde av kunstig erstatningskultur.

Rock erkultur, og alle kan jo være rockere, uavhengig av hudfarge.

Egentlig er det mange utlendinger som har mye å bidra med. Det er drittsekkene med deres ukultur og upasselige tradisjoner jeg ikke vil ha i nærheten. Ikke nå, ikke i morgen, aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det mange utlendinger som har mye å bidra med. Det er drittsekkene med deres ukultur og upasselige tradisjoner jeg ikke vil ha i nærheten. Ikke nå, ikke i morgen, aldri.

Det har du sikkert rett i. Men hvor er de i sånne debatter? Hvorfor tar de ikke tar i problemene innenfra? Det hadde hjulpet mye mer om høytstående iman tok i orde mot slike hendelser, enn en utstøtt liberal muslimsk dame, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det mange utlendinger som har mye å bidra med. Det er drittsekkene med deres ukultur og upasselige tradisjoner jeg ikke vil ha i nærheten. Ikke nå, ikke i morgen, aldri.

Så om folket bare blir byttet ut og erstattet med kule folk som har tøffe ting å bidra med så er det greit? Da tror jeg at jeg har forstått deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merkelig at hverken Dagsnytt eller NRK kjenner til eller vil opplyse om at problemet med at ikke-vestlige gutter/menn ikke respekterer europeiske jenters integritetsgrenser, har vært et problem i lang tid.

Det er ikke merkelig at nyhetsformidlerne og samfunsinstitusjonene i et sosial"demokrati" praktiserer partipolitikk driver propaganda samtidig som de prøver å skyggelegge helheten i samfunnet.

Det er klassisk sosialisme.

De etniske konfliktene i Norge eskalerer og det statspåvirkede media er stumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde hjulpet mye mer om høytstående iman tok i orde mot slike hendelser, enn en utstøtt liberal muslimsk dame, tross alt.

Det blir som når man tar til ordet mot HA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om folket bare blir byttet ut og erstattet med kule folk som har tøffe ting å bidra med så er det greit? Da tror jeg at jeg har forstått deg.

Jeg er ikke den du siterte, men "naturlig" innvendring og befolkningsbeflytning er i utgangspunktet helt naturlig og kan være sunt for et samfunn. Dette er noe som har pågått helt siden man reiste seg opp på to bein i Afrika. At ulike folkegrupper har beveget seg mot andre områder på jorda har vært den naturlige dynamikken, og i mange tilfeller var det egentlig ikke snakk om konflikter en gang. Slik sett kan en kontrollert og bærekraftig innvandring være positivt for Norge, både i form av tilført arbeidskraft og nye impulser. Men innvandringen er ikke kontrollert i dag, man tar inn så mange at man ikke kan hjelpe alle.

Disse problemene eskalerer når jordas befolkning øker. Det er derfor masseinnvandring er svært problematisk i dag, det var ikke så utrolig mange mennesker for 10.000 år siden.

Det er flere som bor i området man flytter seg mot, og gruppen som begynner sin forflytning er også selv flere. Det vil være flere som konkurrerer om færre ressurser, og begge grupper (de som bor der fra før og innvandrergrupper) vil i større grad være mer bevisst på sin egen kulturelle identitet.

Legg så inn en del religionsforskjeller og man skjønner at det uansett hvordan man vrir og vender på det er duket for en konfliktfylt fremtid. Dette er selvsagt en noe forenklet fremstilling, for det er naturlig nok også mange andre elementer som vil spille inn som vil tale både for og imot økt konfliktnivå, og ikke minst i forhold til når det vil skje, men summa sumarum: Konflikt blir det, uansett om man ser for seg borgerkrig eller at land som tidligere ikke var aggressive utad nå får blod på tann i sin søken etter ressurser og plass til sin egen befolkning.

Og med fare for å høres egoistisk ut - jeg håper at tiden der det virkelig blir knapphet på verdens ressurser kommer etter min levetid. Det vil bli et helvete for veldig mange, kanskje spesielt for kulturer som ikke lenger er vant til å kjempe for sin overlevese og har innkorporert en slags iboende pasitivitet. For å si det sånn, kollapsen i verdensøkonomien vil bli beskrevet som en bagatell i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken relevanse har dette for folkemordet på de europeiske folk? Ville det vært bedre om dem som skulle overta

var superintelligente overmennesker? Foretrekker du at de kommer i en spesiell farge? Bør de være kledd på en spesiell måte?

Ellers vil jeg gjerne henvise til gamle Darwin. Hans tese, som er tungt empirisk dokumentert, sier jo at de best tilpassede

overlever de ufullkomne. Dette burde jo innebære at dem som overtar Europa ogfortrenger de opprinnelige folkene nødvendigvis må være smartere og bedre tilpasset enn vi.

Kanskje det er nettopp dette vi nå observerer, at overlegne mennesker overtar?

Uansett, så ligger det selv i en snegles atferdsreportoar å kjempe mot sin egen utslettelse.

Det er nok et poeng, men det er mye mer som spiller inn, ikke bare evolusjon. Antall er en svært viktig faktor. Møter du en million kinesiske soldater i søken på mer ressurser så spiller det ingen rolle hvor god soldat eller hvor veltilpasset miljøet du er, du er uansett underdog i form av å værre langt færre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken relevanse har dette for folkemordet på de europeiske folk? Ville det vært bedre om dem som skulle overta

var superintelligente overmennesker? Foretrekker du at de kommer i en spesiell farge? Bør de være kledd på en spesiell måte?

Ellers vil jeg gjerne henvise til gamle Darwin. Hans tese, som er tungt empirisk dokumentert, sier jo at de best tilpassede

overlever de ufullkomne. Dette burde jo innebære at dem som overtar Europa ogfortrenger de opprinnelige folkene nødvendigvis må være smartere og bedre tilpasset enn vi.

Kanskje det er nettopp dette vi nå observerer, at overlegne mennesker overtar?

Uansett, så ligger det selv i en snegles atferdsreportoar å kjempe mot sin egen utslettelse.

Jeg tror ikke vi skal tolke Darwin som at alt avhenger av det genetiske, det er ingenting i evolusjonsteorien som hindrer tilfeldigheter å ha betydning. I dette tilfellet er det kanskje rent tilfeldig at europeerne var de som var ledende teknologisk akkurat på det tidspunkt vi begynte å drive aktiv familieplanlegging og få færre barn. Mens redusert barnedødelighet over hele kloden bidro til at andre befolkninger vokste eksplosivt. Dette betyr selvsagt på sikt at europeernes etterkommere kommer til å utgjøre en mye mindre del av jordens befolkning enn vi hadde gjort om vi ikke hadde vært den førende del av sivilisasjonen på dette tidspunkt.

Hvis det var genetiske fortrinn som lå til grunn for den europeiske sivilisasjons vekst kan man kanskje ironisk nok si at dette fortrinnet var et evolusjonsmessig handikap, siden det medfører at våre etterkommere vil utgjøre en forsvinnende liten den av jordens befolkning sammenliknet med den andel vi har utgort opptil ganske nylig. Men det er vel mer sannsynlig at det er rent tilfeldig at vi akkurat var i tet på dette tidspunktet i sivilisasjonsutviklingen. Det har jo vært andre epoker da andre deler av verden var ledende, så det er ikke sikkert det er vår genetiske arv som er avgjørende for at det var akkurat vi som nådde denne fasen først. Og dermed reduserte vår egen andel av jordens befolkning dramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok et poeng, men det er mye mer som spiller inn, ikke bare evolusjon. Antall er en svært viktig faktor. Møter du en million kinesiske soldater i søken på mer ressurser så spiller det ingen rolle hvor god soldat eller hvor veltilpasset miljøet du er, du er uansett underdog i form av å værre langt færre.

Å øke i antall er selvsagt en overlevelsesmekanisme for en gruppe utsatt for press utenfra. Ergo gjelder fremdeles Darwins prinsipper for naturlig seleksjon.

grupper hevder seg i forhold til andre grupper i kampen for overlevelse på samme måte som individet må hevde seg

i forhold til andre individer for å overleve i gruppen. For individer er personlig styrke, intelligens og tilpasningsevne faktorer. For grupper er samlet intelligens, styrke i antall og samlet tilpasningsevne faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om folket bare blir byttet ut og erstattet med kule folk som har tøffe ting å bidra med så er det greit? Da tror jeg at jeg har forstått deg.

"Byttet ut og erstattet" har ingenting å gjøre med balansen jeg skrev om litt tidligere i tråden. Når vi snakker om "byttet ut og erstattet", betyr det at det ikke fins balanse i samfunnet. Derfor skjønner jeg ikke måten du tolker ordene mine på. Nei, jeg vet at du har misforstått. Ellers for meg er rasen mindre viktig enn kulturen og det man gjør eller sier. Men du må sikkert vite allerede at Norge ikke kan isolere seg fullstendig fra resten av verden og stenge grensene for alltid. Norge trenger kvalifiserte arbeidstakere med en vis kompetanse for å utvikle landet. Når det ikke fins nok folk med sånn kompetanse blant nordmenn, importerer man arbeidskraft med nødvendige kunnskaper og kompetanse. Som sagt er det drittsekkene som ødelegger det for andre. Det er lite lurt å sette alle utlendinger i samme gruppe, like lite lurt som å sette alle nordmenn i samme gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du sikkert rett i. Men hvor er de i sånne debatter? Hvorfor tar de ikke tar i problemene innenfra? Det hadde hjulpet mye mer om høytstående iman tok i orde mot slike hendelser, enn en utstøtt liberal muslimsk dame, tross alt.

Det har mye å si hvorfor er det utstøtte liberale muslimske damer som tar opp de vanskeligste temaene, enn imamene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å øke i antall er selvsagt en overlevelsesmekanisme for en gruppe utsatt for press utenfra. Ergo gjelder fremdeles Darwins prinsipper for naturlig seleksjon.

grupper hevder seg i forhold til andre grupper i kampen for overlevelse på samme måte som individet må hevde seg

i forhold til andre individer for å overleve i gruppen. For individer er personlig styrke, intelligens og tilpasningsevne faktorer. For grupper er samlet intelligens, styrke i antall og samlet tilpasningsevne faktorer.

Men det at europeerne var de første som begynte å få færre barn er en konsekvens av vår teknologi og kultur, det er fullt mulig at det like godt kunne vært asiater, f.eks kinesere som hadde nådd dette stadium først, mens europeere fortsatte å få mange barn en stund etter at barnedødeligheten hadde gått ned over hele verden. I så fall ville det vært asiatene som hadde blitt en mindre og mindre andel av jordens befolkning før de resterende befolkningsgruppene kom etter, og det hele stabiliserte seg. Men da med asiatene som en forsvinnende liten andel av jordens befolkning. Dessverre for oss var det vi som var ledende på dette tidspunkt, og derfor vil våre etterkommere utgjøre en svært liten del av jordens befolkning.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Byttet ut og erstattet" har ingenting å gjøre med balansen jeg skrev om litt tidligere i tråden. Når vi snakker om "byttet ut og erstattet", betyr det at det ikke fins balanse i samfunnet. Derfor skjønner jeg ikke måten du tolker ordene mine på. Nei, jeg vet at du har misforstått. Ellers for meg er rasen mindre viktig enn kulturen og det man gjør eller sier. Men du må sikkert vite allerede at Norge ikke kan isolere seg fullstendig fra resten av verden og stenge grensene for alltid. Norge trenger kvalifiserte arbeidstakere med en vis kompetanse for å utvikle landet. Når det ikke fins nok folk med sånn kompetanse blant nordmenn, importerer man arbeidskraft med nødvendige kunnskaper og kompetanse. Som sagt er det drittsekkene som ødelegger det for andre. Det er lite lurt å sette alle utlendinger i samme gruppe, like lite lurt som å sette alle nordmenn i samme gruppe.

Så du mener at FN's folkemordkonvensjon er et tullete og finansielt kontraproduktivt dokument.

Og Norge, som nå har fått et akutt behov av kvalifiserte arbeidstakere

fra Gujarat, Mogadishu, Kabul og andre høyteknologiske spisskompetanse sentra i verden, ikke har kapasitet til å produsere den arbeidskraft man selv trenger.

Vi utviklet på egenhånd vårt land i flere tusen år, men har i løpet av de siste 40 år mistet evnen til forvaltning av eget kjerneområde.

Hva er da hemmeligheten til Japan, Korea, Vietnam og Kina? De klarer jo denne oppgaven helt uten import av kvalifisert arbeidskraft fra de ovennevnte områder? De er faktisk derimot svært motvillige til å motta den teknologiske og kulturelle nødhjelp Norge er helt avhengig av for å overleve som stat.

Et spørsmål til; Hva er din oppfatning av kultur, siden du mener denne er viktigere enn rase? Hvor kommer i dine øyne kultur fra, og hvorfor er mennesker forskjellige? Den normale definisjonen er jo at kultur er gener i populasjon, dvs. et biologisk fellesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du mener at FN's folkemordkonvensjon er et tullete og finansielt kontraproduktivt dokument.

Og Norge, som nå har fått et akutt behov av kvalifiserte arbeidstakere

fra Gujarat, Mogadishu, Kabul og andre høyteknologiske spisskompetanse sentra i verden, ikke har kapasitet til å produsere den arbeidskraft man selv trenger.

Vi utviklet på egenhånd vårt land i flere tusen år, men har i løpet av de siste 40 år mistet evnen til forvaltning av eget kjerneområde.

Hva er da hemmeligheten til Japan, Korea, Vietnam og Kina? De klarer jo denne oppgaven helt uten import av kvalifisert arbeidskraft fra de ovennevnte områder? De er faktisk derimot svært motvillige til å motta den teknologiske og kulturelle nødhjelp Norge er helt avhengig av for å overleve som stat.

Et spørsmål til; Hva er din oppfatning av kultur, siden du mener denne er viktigere enn rase? Hvor kommer i dine øyne kultur fra, og hvorfor er mennesker forskjellige? Den normale definisjonen er jo at kultur er gener i populasjon, dvs. et biologisk fellesskap.

Det jeg kan være enig med deg i er at vi selv om våre etterkommere vil utgjøre en mindre del av jordens befolkning ikke hadde trengt å gjøre situasjonen verre ved at de også skal bli en mindre del av befolkningen i Europa. Vi hadde klart oss uten masseinnvandring, det er ikke sånn at vi hadde gått nedenom og hjem uten dagens voldsomme innvandringsbaserte befolkningsvekst.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at FN's folkemordkonvensjon er et tullete og finansielt kontraproduktivt dokument.

Og Norge, som nå har fått et akutt behov av kvalifiserte arbeidstakere

fra Gujarat, Mogadishu, Kabul og andre høyteknologiske spisskompetanse sentra i verden, ikke har kapasitet til å produsere den arbeidskraft man selv trenger.

Vi utviklet på egenhånd vårt land i flere tusen år, men har i løpet av de siste 40 år mistet evnen til forvaltning av eget kjerneområde.

Hva er da hemmeligheten til Japan, Korea, Vietnam og Kina? De klarer jo denne oppgaven helt uten import av kvalifisert arbeidskraft fra de ovennevnte områder? De er faktisk derimot svært motvillige til å motta den teknologiske og kulturelle nødhjelp Norge er helt avhengig av for å overleve som stat.

Et spørsmål til; Hva er din oppfatning av kultur, siden du mener denne er viktigere enn rase? Hvor kommer i dine øyne kultur fra, og hvorfor er mennesker forskjellige? Den normale definisjonen er jo at kultur er gener i populasjon, dvs. et biologisk fellesskap.

Jeg skjønner ikke hvorfor nevner du FNs folkemordkonvensjon her og hvorfor mener du at jeg mener at det er noe tullete? I tillegg kommer uttalelsen om Mogadishu og Kabul når jeg skrev om høyutdannet arbeidskraft, ikke analfabet-asylsøkere. Vet du hvor mange fra USA, Kanada, Frankrike, Tyskland, Storbritannia, osv som jobber i Norge som spesialister innenfor egne felter? Sier du at Norge ikke trenger deres kompetanse og kan klare seg med alt alene? Tenk igjen da. Hadde Norge nok egne spesialister, ville det ikke bli veldig aktuelt for høyutdannet arbeidskraft å immigrere hit. Høyutdannet arbeidskraft er noe forskjellig enn analfabet-asylsøker, merk det. Norge ble som det er i dag på grunn av oljen. Heldig å ha ressurser som kan skape verdier for å øke velferden, osv. Men det gjorde nordmenn ganske late også. Alt ble altfor enkelt.

Det blir veldig langt å forklare i detalj hva kultur er for meg, men jeg ser at Wikipedia har et godt forslag: Kultur brukes dessuten som en samlebetegnelse på et enkeltmenneskes eller et samfunns materielle og åndelige utvikling, både tankeinnholdet, foredlingsprosessen og selve resultatet. (2)

Kultur kan også være noe en gruppe mennesker har felles til forskjell fra andre grupper.(2)

Og ja, for meg er dette viktigere enn rasen av en person. Det er kulturen vi vokser opp med, reglene, normene, tradisjonene, lovverket, tankemodellene, religion, kunst, litteratur, alt som går inn i begrepet kultur som danner oss som mennesker, ikke hudfargen.

Å definere folk bare ut fra hudfargen er rett og slett rasisme i høyest grad. Men å definere folk ut fra deres kultur og hvor mye dere har i felles gir deg et bedre utgangspunkt når du vurderer har du noe å gjøre med denne personen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da hemmeligheten til Japan, Korea, Vietnam og Kina? De klarer jo denne oppgaven helt uten import av kvalifisert arbeidskraft fra de ovennevnte områder?

Kina og Vietnam er ironisk nok et kapitalistisk menneskehelvete.

All denne umenneskeligjøringen for å kunne hevde seg som kapitalistisk fungerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...