Gå til innhold

Gave fra jobben


Iselilja

Anbefalte innlegg

Vi fikk ei flaske med rødvin og en jule cd(opera, har hørt rykter om at den skulle vær veldig stygg!). Vikarene fikk cd.

Jobber på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mennene på arb.plassen fått det samme? :klø: Eller jobber det bare kvinner der? Fin presang, foresten! :)

Fornøyd med gavene jeg :D I min region (Rogaland) er det bare kvinnelige ansatte, men jeg vet at i Sverige har de en (eller flere) mannlige ansatte på noen Bik Bok butikker der. I Latvia er det også to. Ellers er jeg usikker på om det er noen i Oslo-området eller andre steder i landet. Tror muligens det var regionsjefen som kjøpte inn våre julegaver. Litt kjipt å få sminkefjerner når en er mann kanskje ... eller kanskje ikke. Ganske mange menn som etterhvert har blitt observert med sminke..hehe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i staten så jeg får ikke julegave. Men vi får jo fri både juleaften og nyttårsaften og i tillegg har vi en kjempekoselig julelunsj på lille juleaften fra kl. 12. Når lunsjen er ferdig får vi gå hjem :) . I tillegg hadde avdelingen fest på en gresk restaurant forrige uke hvor vi fikk god mat og et glass vin til og med, så jeg klager i grunn ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegavene mine fra jobb er pakka inn de - og jeg åpner da ikke gavene før i morra kveld... :o

Ikke jeg heller, men på jobben min fikk vi 7-8 gavealternativer, og kunne velge gave selv.

Har selvfølgelig ikke åpnet gaven enda, den havner under treet som alle andre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre er og pakket inn, men siden sjefen gikk inn på kontoret med 15 konfektesker en time før vi fikk gavene våre som er i kontekteskestørrelse så er jeg ikke så veldig spent på hva jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Nå kom "pakken". Den inneholdt ikke mat, men:

2 fl. hvit vin

3 fl. rød vin

1 fl. aperitif vin (muskat)

1 fl. gløgg? (sterk? 15%)

1 pose peppernøtter (tørre kjeks)

1 pk. trøffers (? noe sjokoladeguffe)

1 stor pose arabisk kaffe

1 krukke barnegodt (nam!)

1 pose konfekt (nam)

1 boks sjokoladekjeks??

1 stor konfekteske

:o OJ! Tror jeg sporenstraks søker på jobb i firmaet ditt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...