Gå til innhold

Gave fra jobben


Iselilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommuneansatte ser laaaaangt etter en julegave fra kommunen ja. Vi får en hilsen om god jul nederst på siste lønnslipp.............

Men fra daglig leder får vi hvert år en halv dag fri fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Årets skuffelse: Vi får en ferdigbukett + en frelsesarmeen-cd... de har blitt kjipe i år, gitt... Cd'en fikk ekstrahjelpene i fjor, og en ferdigbukett er ikke så kult når du jobber i blomsterbutikk. :(

Bjørnemannen fikk (som vanlig) en svær eske full av mat, drikke, godteri, vaskemidler, toalettartikler, sokker og truser og en diger gavebok om øl. Sikkert varer for flere tusen i den esken. Kjempeålreit julegave! Vi har ikke kjøpt julegodt siden han begynte å jobbe der vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gave i går faktisk, og det var veldig overraskende og hyggelig.

Jeg fikk i oppgave å finne meg en bok jeg ønsket meg, og så gå ut å kjøpe den til meg selv. Det var julegaven fra jobben + en liten julestjerne!

Valgte meg boken Odel av Anne Karin Elstad, og er storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i staten og først og fremst får vi hvert år en gratis fridag i jula som gave. I tillegg fikk vi salt og pepperkvern i børstet stål samt refleksvest, almanakk og en lokalhistorisk bok.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom "pakken". Den inneholdt ikke mat, men:

2 fl. hvit vin

3 fl. rød vin

1 fl. aperitif vin (muskat)

1 fl. gløgg? (sterk? 15%)

1 pose peppernøtter (tørre kjeks)

1 pk. trøffers (? noe sjokoladeguffe)

1 stor pose arabisk kaffe

1 krukke barnegodt (nam!)

1 pose konfekt (nam)

1 boks sjokoladekjeks??

1 stor konfekteske

Jeg drikker ikke vin eller gløgg. Er kresen på kjeks/kaker, så kaffe og sjokolade var det som falt i smak hos meg. Blir mange ekstra julevingaver i år!! :ler:

Jeg er ikke utakknemlig, det er ikke det, men jeg må si at jeg setter mere pris på pengene jeg får i bonus!!

Arb.giver burde kanskje heller ha gitt penger til et godt formål og informert oss andre om summen gitt i vårt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mennene på arb.plassen fått det samme? :klø: Eller jobber det bare kvinner der? Fin presang, foresten! :)

Tror hun jobber hos bikbok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ingenting, tror jeg!!!

Arbeidspalssen min gir en sum til Redd Barna isteden. Og det synes jeg er vel anvendte penger...

Ingen andre arbeidsplasser som gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre arbeidsplasser som gjør dette?

i STEDENFOR GAVE TIL KUNDER/LEVERANDØRER SÅ GIR VI PENGER TIL ET FORMÅL. vET IKKE HVA ÅRETS ER. vI ANSATTE DERIMOT FÅR GAVE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: I dag har jeg fått. Fra øverste hold fikk jeg ryggsekk men kommune logo :roll: ...... :ler: Så fikk jeg en personlig fra sjefen min....skal vente med å åpne den.. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en miniradio og en bok med dikt skrevet av pasienter på psyk. avd...

MEN i tillegg har jeg fått masse gaver av barna på avdelingen jeg jobber, sikkert litt ekstra siden jeg går i permisjon...

- blomst

- juleduk + pynt

- babyklær..

- ramme med dikt

- engel

- nisseskje

- julekopp

:nisse: og ingen klarte jeg å vente med til julaften med å pakkke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i dag fikk vi også en liten pakke fra sjefen vår.. den skal ikke åpnes før julaften. (søsteren min jobber også der, så de må vi åpe samtidig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk 6 isskjeer og en sånn som du lager iskuler med, husker ikke hva det heter.

Likte ikke så godt designet, for det var veldig kraftig og ikke noe godt å holde i.

Men det er jo uansett koselig med en julegave da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi får julegaven vår før til neste fredag vi. Og i år aner jeg ikke hva det blir.... :roll:

.....og ikke vil jeg vite det heller - helst :grine:

Sjefen har vært på shopping alene han, og hva fikk vi?!? Joda, en helt standard MANNETOALETTMAPPE i Yves Rocher standard :sjokk: Vet jo ikke om det heter mannetoalettmappe en gang. Hva skal vi med det da? I vår bedrift er det 3 menn som jobber og da....Herregud! Enn om han bare hadde samlet sammen de pengene han har brukt på det der og sendt de til et veledig formål? Hadde vært myyye bedre.... :D

*vil ikke ha gave neste år*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Har ikke fått noe, jeg - jobber i vikarbyrå. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Fikk et julekort...Kjæresten får masse i julebonus og gaver attpåtil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...