Gå til innhold

Gave fra jobben


Iselilja

Anbefalte innlegg

Gjest Ingeline

Har ikke fått noe ennå, men jeg regner med at det ligger et eller annet i posthyllene i slutten av uka.

I fjor hadde bedriften dårlig råd, så da fikk vi et kort med beskjed om at bedriften hadde gitt penger til en veldedig organisasjon.

Tidligere har vi fått vin ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror ikke vi får noe spes....

1-2 vinflasker med egen etikett eller no, kommer an på hvor mange som er igjen når alle kundene har fått....

Fra kontakter ol har jeg fått: Vin, signert bok, spekemat, konfekt og marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kinaveske.

-Kina sminkepung

- Lancôme maskara, ansiktskrem, sminkefjerner.

- 2 lipglosser og 2 sett øyenskygger fra Inc.

Vanvittig fornøyd jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller alle gaver som vi får i jobbsammenheng eller? I dag kom det nemlig gave fra en "samarbeidspartner" på et prosjekt jeg jobber med, en flott bok om Thor Heyerdahl!!! *Engel ble mektig imponert og gleder seg til å lese bok i julen!* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har på en måte to arb.givere. Stedet jeg er utstasjonært på har jeg fått morgenkåpe og blomster.

Har ikke fått noen gave av vaktselskapet som er min "egentlige" arbeidsgiver enda, men de er kjent for å være gjerrige på julegavene, så jeg har ikke så store "forhåpninger" der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
-Kinaveske.

-Kina sminkepung

- Lancôme maskara, ansiktskrem, sminkefjerner.

- 2 lipglosser og 2 sett øyenskygger fra Inc.

Vanvittig fornøyd jeg :D

Har mennene på arb.plassen fått det samme? :klø: Eller jobber det bare kvinner der? Fin presang, foresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Dårlig med julegaver her også, men universitetene har jo ikke så veldig god økonomi, så det kan nok tilgis. Mitt institutt var forresten ute og spiste på fin restaurant sammen, så det betrakter jeg som årets julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven jeg fikk i år slo meg nesten i bakken. Vil ikke si nøyaktig hva det var, men det var over 6000,- som jeg kun kunne bruke på meg selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som lærer får jeg ikke en dritt :evil: , så vidt det står GOD JUL på lønnslippen..... Men mannen... han får gaver for tusenvis av kroner fra ulike leverandører..... Kanskje noe av det passer til meg..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gave likevel, jeg!! :P

Sett med tre skåler og avlangt fat i hvit porselen fra Figgjo. Dekorert med røde hjerter - designet av en dame her på huset. Skikkelig fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en enslig gerbra med en grønn kvist fra hovedarbeidsgiver, og ikke noe fra deltidsjobben selv om de som jobber fult der fikk. Jeg fikk i fjor!... Men siden det var siste dag på deltidsjobben i dag fikk jeg en stor konfekteske som takk for to år der. Og i morgen er siste dag på fulltidsjobben, jeg har blitt lovet donuts og "avskjedsparty" på slutten av dagen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg er ansatt i en kommune med elendig økonomi så blir det nok ikke store julegaven nei. I fjor stod det bare GOD JUL på lønnslippen. Året før fikk vi en tegning fra en lokal kunstner. I år tror jeg det er en liten eske med Daim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått julegave fra jobben. Siden jeg jobber i det offentlige, reagerer jeg ikke på det - men synes det er helt greit. ("Statens brød er tørt, men trygt!")

Jeg har fått den siste boka fra Jo Nesbø av et firma vi er kunde hos og det syntes jeg var veldig hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven jeg fikk i år slo meg nesten i bakken. Vil ikke si nøyaktig hva det var' date=' men det var over 6000,- som jeg kun kunne bruke på meg selv :sjarmor:[/quote']

Jeg vil også jobbe der........... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...