Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nordavind

Jeg vil også være snap-hot! Men har jeg bommet på filter?... 

Endret av Nordavind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg vil også være snap-hot! Men har jeg bommet på filter?... 

Snapchat-2116602599807171957.jpg

Du mener du glemte å legge på filter? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin
2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hahahahaha. Du er bra du! :)

Men ja, har faktisk merket at det kun er regular gym-goers som har på seg sånne singleter (eller singleter generelt, minus wifebeaters, det har veldig mange på) og det er alltid dem jeg går til først når jeg trenger spot / vise versa. Mutual gymbrah respect!

Imø er sånne singletter blodharry, men noe sier meg at dere er klar over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
15 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Herreguuuuuuud så mange vakre mennesker her! Og så mye morro! Må nesten være med. :fnise:

13942180_10157186026530570_719500727_n.jpg

Looking good, Uchi! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah
7 minutter siden, Rossin skrev:

Imø er sånne singletter blodharry, men noe sier meg at dere er klar over det. 

Vi er klar over det, men vi kunne ikke ha brydd oss mindre om hva andre tenker om oss. Bare ikke blikk i 25 minutter, and we're cool. :fnise:

4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Looking good, Uchi! :kyss2:

Takk kjære! Må nok gi creds til filteren her, altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
27 minutter siden, Silfen skrev:

Men atte, det er jo som en ulykke, man klarer ikke se bort.

hahahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hahahahaha. Du er bra du! :)

Men ja, har faktisk merket at det kun er regular gym-goers som har på seg sånne singleter (eller singleter generelt, minus wifebeaters, det har veldig mange på) og det er alltid dem jeg går til først når jeg trenger spot / vise versa. Mutual gymbrah respect!

Njæ, jeg har vært fast inventar sjæl- og foreløpig observasjon er at det er en bestemt type mannfolk som virker gå i det. 

Og nå er ikke det kommentar på deg, men GENERELT så er det oftest(og sikkert ikke alltid selvsagt) de med litt mindre interesse for intellektuelle greier og mest interesse for seg selv som drar på seg det der.

Men jeg kan selvsagt ta feil åff kårs. Bare en vag observasjon lissom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
9 minutter siden, Fjott skrev:

Njæ, jeg har vært fast inventar sjæl- og foreløpig observasjon er at det er en bestemt type mannfolk som virker gå i det. 

Og nå er ikke det kommentar på deg, men GENERELT så er det oftest(og sikkert ikke alltid selvsagt) de med litt mindre interesse for intellektuelle greier og mest interesse for seg selv som drar på seg det der.

Men jeg kan selvsagt ta feil åff kårs. Bare en vag observasjon lissom. 

Altså nå får jeg bare svare her og avslutte diskusjonen for godt, fordi vi begynner å gå litt for off-topic.

Jeg gikk med singleter fordi jeg liker å se musklene mine jobbe. Det gir meg pump, som fører til at jeg tar en ekstra rep eller to. For min del hadde jeg trent i bar overkropp, men da må jeg nok skaffe meg "home-gym", fordi det å trene baris på trening er å dra det alt for langt. Forøvrig så har jeg begynt å trene med vanlige t-skjorter, så jeg opplever ikke dette problemet lenger, men tar på singlet i ny og ne, og grunnen til det finner du ovenfor.

Når det gjelder meg og min "intellekt" så er jeg blant topp-studentene (B i snitt), har en respektabel jobb som rådgiver (skal gå over til teamleder og salgssjef og starte min egen avdeling, i en alder av 23, samt fortsette utdanningen min for mastergrad). Mine interesser er blant annet å lese vitenskapelige artikler (særlig om universet, interesserer meg veldig), natur, friluftsliv, kroppsbygging osv. Jeg har mange interesser, trening er bare en av dem.

Når det gjelder "meatheads" (som du kaller dem) og deres intelligens/interesse for intellektuelle greier så har jeg observert at dette er kjempesnille og hyggelige folk, som oftest med gode jobber og som har mange andre interesser enn bare trening. En ting vi alle har til felles er at vi ikke lar unnskyldninger komme i veien og tror på at vi alltid skal forbedre oss selv. Vi drømmer ikke om å bli suksessfulle - vi gjør noe for å bli det, i alle aspekter i livet.

Vi er ikke selvopptatte jævler som ikke bryr oss om resten eller "dumme med fin kropp". Vi bare liker å se musklene våre, som vi har jobbet kjempehardt for å få, mens vi er på trening. Hvis resten mener at vi er teite, harry, tapere, dumme osv. så får det være deres mening. /end of rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Altså nå får jeg bare svare her og avslutte diskusjonen for godt, fordi vi begynner å gå litt for off-topic.

Jeg gikk med singleter fordi jeg liker å se musklene mine jobbe. Det gir meg pump, som fører til at jeg tar en ekstra rep eller to. For min del hadde jeg trent i bar overkropp, men da må jeg nok skaffe meg "home-gym", fordi det å trene baris på trening er å dra det alt for langt. Forøvrig så har jeg begynt å trene med vanlige t-skjorter, så jeg opplever ikke dette problemet lenger, men tar på singlet i ny og ne, og grunnen til det finner du ovenfor.

Når det gjelder meg og min "intellekt" så er jeg blant topp-studentene (B i snitt), har en respektabel jobb som rådgiver (skal gå over til teamleder og salgssjef og starte min egen avdeling, i en alder av 23, samt fortsette utdanningen min for mastergrad). Mine interesser er blant annet å lese vitenskapelige artikler (særlig om universet, interesserer meg veldig), natur, friluftsliv, kroppsbygging osv. Jeg har mange interesser, trening er bare en av dem.

Når det gjelder "meatheads" (som du kaller dem) og deres intelligens/interesse for intellektuelle greier så har jeg observert at dette er kjempesnille og hyggelige folk, som oftest med gode jobber og som har mange andre interesser enn bare trening. En ting vi alle har til felles er at vi ikke lar unnskyldninger komme i veien og tror på at vi alltid skal forbedre oss selv. Vi drømmer ikke om å bli suksessfulle - vi gjør noe for å bli det, i alle aspekter i livet.

Vi er ikke selvopptatte jævler som ikke bryr oss om resten eller "dumme med fin kropp". Vi bare liker å se musklene våre, som vi har jobbet kjempehardt for å få, mens vi er på trening. Hvis resten mener at vi er teite, harry, tapere, dumme osv. så får det være deres mening. /end of rant.

AMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
18 timer siden, Pjokkeline skrev:

Ikke nok med det, går han gjerne rundt og spiser på klementiner... Ser han ei jente, stopper han opp, garfser i seg mens han står og ser på...  

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
22 minutter siden, Cyrus skrev:

AMEN!!!

Digger deg bare mer for hver dag! BROFIST! <3

19 minutter siden, Silfen skrev:

Btw så har de treningsstedene jeg har vært innom hatt singletforbud.

Er ikke innført noe singletforbud hos Sats&Elixia eller Bare Trening (ja jeg trener på to forskjellige steder). Er det forbudt så følger jeg selvfølgelig reglene eller bytter treningssenter.

12 minutter siden, FantasDick skrev:

Jeg vil også være med sommerfugl-filter-trenden! Kan jeg, kan jeg @Pjokkeline

Snapchat_1077762905381965274.jpg

Fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Men jeg sa jo at 1: det gjelder ikke nødvendigvis deg og at B: jeg la til grunn at jeg synes det å kalle muskler for "suksessfullt" er nokså platt og dumt. Og at ja, jeg synes det er platt og teit - uten at du personlig er det. Men interessen synes jeg er fjern, sånn bortsett fra når det kommer til prestasjoner innen idrett.

Jeg mener jo at stor interesse for muskler i seg selv er platt, teit og selvopptatt og selvsagt er det helt greit at du og andre har et annet syn på det. At man får en viss kropp fordi man er utøver innen en eller annen gren er noe annet slik jeg ser det.

Det har jeg jo lov å mene uten at du trenger bli sur for det, du står jo for at blant annet den interessen er noe du mener er en bra greie - og det har jo du og fullt lov til å mene uavhengig av meg.

For noen er fuglekikking dødsteit, men for de som glor på de fuglene er helt sikkert det en topp interesse blant flere.

Jeg har og brukt endel timer på treningssenter og på å løfte ditt og datt - men synes fortsatt at den overdrevne interessen for det er helt meningløs. Akkurat som at jeg kan like å spise sunn mat - men den overdrevne interessen for det mener jeg er usunn.

Har trent med en masse folk som ser like bra ut som deg og andre diverse veltrente som velger bevisst å la være å gå med sånne singleter NETTOPP fordi de opplever det uttrykker noe de ikke ønsker å bli sett som. De færreste av fast inventar går jo med sånt nettopp av den grunn.

Men asså: det er jo bare en veldig utringet singlet. Det er ikke noe mer misvisende enn hairextensions og restylane er - dama kan jo være smart og kul liksom, det bare vil være endel som muligens antar det motsatte inntil de har blitt bedre kjent med dama. 

Når det er sagt så klines jo svetten utover alt, så jeg ser ikke helt poenget med det sånn rent hygienisk.

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det virkelig noen her som klager over menn som går med singleter? Hva er vitsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Linnpinn9 skrev:

Herregud, er det virkelig noen her som klager over menn som går med singleter? Hva er vitsen? 

Ikke bare singleter, truser og :nigo: Og crocs, ikke minst. Ser jeg noen her med noen av de tingene blir det kommentarer på de og :hjerte:

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pjokkeline skrev:

Apro dette! På senteret jeg trener, er det en mann som "trener" der, og han er en sånn som står og stirrer, veldig obvious!
I tillegg kan han komme bort til bøy stativet, sette seg oppe benken bak og bare sitte der! DET er ukomfortabelt, skal jeg love deg :bond: Ikke nok med det, går han gjerne rundt og spiser på klementiner... Ser han ei jente, stopper han opp, garfser i seg mens han står og ser på...  

*Totally out of topic*

Hater slike menn på treningssenter. Kan de ikke heller dra på byen eller melde seg på Sukker for å skaffe seg dame? Jeg er der for og trene. Ikke bli nedglodd av ekle menn som later som de er der for å trene. Arg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...