Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Fox Mulder
1 time siden, Fjott skrev:

Ikke bare singleter, truser og :nigo: Og crocs, ikke minst. Ser jeg noen her med noen av de tingene blir det kommentarer på de og :hjerte:

 

 

Nice, :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uchiha Madbrah
Et øyeblikk siden, Fjott skrev:

Men jeg sa jo at 1: det gjelder ikke nødvendigvis deg og at B: jeg la til grunn at jeg synes det å kalle muskler for "suksessfullt" er nokså platt og dumt. Og at ja, jeg synes det er platt og teit - uten at du personlig er det. Men interessen synes jeg er fjern, sånn bortsett fra når det kommer til prestasjoner innen idrett.

Jeg mener jo at stor interesse for muskler i seg selv er platt, teit og selvopptatt og selvsagt er det helt greit at du og andre har et annet syn på det. At man får en viss kropp fordi man er utøver innen en eller annen gren er noe annet slik jeg ser det.

Det har jeg jo lov å mene uten at du trenger bli sur for det, du står jo for at blant annet den interessen er noe du mener er en bra greie - og det har jo du og fullt lov til å mene uavhengig av meg.

For noen er fuglekikking dødsteit, men for de som glor på de fuglene er helt sikkert det en topp interesse blant flere.

Jeg har og brukt endel timer på treningssenter og på å løfte ditt og datt - men synes fortsatt at den overdrevne interessen for det er helt meningløs. Akkurat som at jeg kan like å spise sunn mat - men den overdrevne interessen for det mener jeg er usunn.

Hvorfor skal du i det hele tatt bry deg om hva andre velger å gjøre i sitt liv? For min del kan folk se på fugler, spille Pokemon Go, ha hundre ons på Tinder - det spiller ikke noen rolle. Gjør hva enn som gjør deg lykkelig i livet.

Jeg sa ikke at muskler gjør meg suksessfull, haha. Det er disiplinen jeg har i livet som gjør meg suksessfull. Det er disiplinen som har ført til at jeg har gått ned 22kg de siste 8 månedene. Det er disiplin som har ført til at jeg fikk B i snitt. Det er displin og hardt innsats som har ført til at jeg har utkonkurrert folk med høyere utdanning og sikkert mer erfaring enn meg til å få den jobben jeg skal begynne med. Jeg setter store krav til meg selv, uansett hva det er i livet - og det inkluderer trening.

Det er helt greit at du mener at interessen er meningsløs - og det har du lov til å mene. For mange mennesker, inkludert meg selv er trening en livsstil. Det gir oss energi. Det gjør oss glad. Det er vår lidenskap. Men ikke kom her og si at du har observert at folk som har på seg singleter og har muskler ikke er intelligente når det gjelder andre ting - for da snakker du bare piss og det demonstrerte jeg ved å vise meg selv som et eksempel. Vedder på om at du aldri engang har hatt en ordentlig samtale med dem, men bare dømmer dem utifra hvordan de kler seg og ser ut. Og jeg er ikke sur by the way. Må til mye mer enn en random person på nettet som er uenig med meg for å få meg provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hvorfor skal du i det hele tatt bry deg om hva andre velger å gjøre i sitt liv? For min del kan folk se på fugler, spille Pokemon Go, ha hundre ons på Tinder - det spiller ikke noen rolle. Gjør hva enn som gjør deg lykkelig i livet.

Jeg sa ikke at muskler gjør meg suksessfull, haha. Det er disiplinen jeg har i livet som gjør meg suksessfull. Det er disiplinen som har ført til at jeg har gått ned 22kg de siste 8 månedene. Det er disiplin som har ført til at jeg fikk B i snitt. Det er displin og hardt innsats som har ført til at jeg har utkonkurrert folk med høyere utdanning og sikkert mer erfaring enn meg til å få den jobben jeg skal begynne med. Jeg setter store krav til meg selv, uansett hva det er i livet - og det inkluderer trening.

Det er helt greit at du mener at interessen er meningsløs - og det har du lov til å mene. For mange mennesker, inkludert meg selv er trening en livsstil. Det gir oss energi. Det gjør oss glad. Det er vår lidenskap. Men ikke kom her og si at du har observert at folk som har på seg singleter og har muskler ikke er intelligente når det gjelder andre ting - for da snakker du bare piss og det demonstrerte jeg ved å vise meg selv som et eksempel. Vedder på om at du aldri engang har hatt en ordentlig samtale med dem, men bare dømmer dem utifra hvordan de kler seg og ser ut. Og jeg er ikke sur by the way. Må til mye mer enn en random person på nettet som er uenig med meg for å få meg provosert.

Altså, utfra det du forteller virker du jo å ha stålvilje og være en bra fyr - og selvsagt er det helt sjukt bra prestasjon å ha mistet 22 kilo og alt det andre - men jeg synes fortsatt den singleten er dritstygg, akkurat som jeg synes crocs og truser på mannfolk er helt fælt! Spesielt om de er beige. 

Jeg har vært fast inventar sjøl som jeg sa. På Elixia if you must know :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Et øyeblikk siden, Fjott skrev:

Altså, utfra det du forteller virker du jo å ha stålvilje og være en bra fyr - og selvsagt er det helt sjukt bra prestasjon å ha mistet 22 kilo og alt det andre - men jeg synes fortsatt den singleten er dritstygg, akkurat som jeg synes crocs og truser på mannfolk er helt fælt! Spesielt om de er beige. 

Jeg har vært fast inventar sjøl som jeg sa. På Elixia if you must know :P 

Bruker ikke den singleten på trening siden den viser FOR mye, det er jeg helt enig i. Men jeg bruker den fremdeles hjemme, og selfien fra igår var tatt på badet i huset mitt. :fnise:

Haha, du har jo lov til å mene det. Var bare det andre utsagnet om at meatheads er dumme som fikk meg til å reagere. Men du får ha en flott dag videre, nå må jeg nesten rusle av gårde. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pjokkeline skrev:


Tenk om han mannen er ("liker du menn") er en av de som stirrer på deg!?! 

Stirrer på han her inne :) #siklepådeiligeungemenn

Anonymkode: c7325...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.8.2016 at 4.36, Cyrus skrev:

Det er vel fordi du automatisk blir tatt til den siden brukeren din sist ble registrert på. Altså siste side du så. Det er hvertfall slik for meg.

Makes sense! Smart du! Evt. jeg som ikke er av de skarpeste xD TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

Makes sense! Smart du! Evt. jeg som ikke er av de skarpeste xD TAKK!

Kan vi ikke si at du er smart, og jeg er et geni da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Du burde begynne å gå med en sånn, greit å unngå å provoserer folk med vikene dine. 

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎31‎.‎07‎.‎2016 at 10.23, DonutEater skrev:

Tror det er @Yme. Dere to søtsnakker med hverandre en del her :rodmer:

De søtsnakker ofte ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Bruker ikke den singleten på trening siden den viser FOR mye, det er jeg helt enig i. Men jeg bruker den fremdeles hjemme, og selfien fra igår var tatt på badet i huset mitt. :fnise:

Haha, du har jo lov til å mene det. Var bare det andre utsagnet om at meatheads er dumme som fikk meg til å reagere. Men du får ha en flott dag videre, nå må jeg nesten rusle av gårde. :) 

Enkelte ting oser av Bimbo, om det er nettingstrømper under en hotpants eller den derre filla som liksom skal være en singlet. Og ja, du kan være smart som juling, Stephen Hawking hadde ikke vært mindre smart selv om han postet selfies i utringet singlet med blomsterfilter, men det er en risiko for at man kanskje ikke hadde tatt det han sa i den gitte setting spesielt seriøst.. Når det gjelder alt du sier om disiplin så er det flott at du har funnet en vei i livet som funker for deg. Mange har dog enten opplevd selv eller sett andre bukke under for strenge regimer med disiplin. Enten fordi man møter veggen, man blir rett og slett "høy på segselv" (arrogant) eller man orker ikke leve under konstant disiplin, så den dagen, uka eller måneden man faktisk ikke gjør dette, føler man seg som en stor flopp og fiasko. Og personlig er jeg helt enig med @Fjott; den nærmest sykelige overfokuserte selvdyrkelsen av egen kropp som mange har idag (snakker ikke om deg, men refererer til hva Fjott sa vedrørende forskjellen i å dyrke en sport for sporten sin del kontra å dyrke en sport for å se bra ut, samt forskjellen på sunt kosthold og sykelig fokus på sunt kosthold) -  er jeg personlig ingen fan av. Når jeg ser sixpack og store muskler så tenker ikke jeg at det symboliserer noen som har mer disiplin enn andre, at de automatisk er sunnere eller friskere, eller mer lykkelig. Fordi så enkel er faktisk verden ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
32 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Bare jeg som lastet ned snapchat for filtrene sin skyld :fnise:

IMG_6386.JPG

ooohhhh heavenly blessed beauty whos inner beauty is divined and everlasting!

 

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Enkelte ting oser av Bimbo, om det er nettingstrømper under en hotpants eller den derre filla som liksom skal være en singlet. Og ja, du kan være smart som juling, Stephen Hawking hadde ikke vært mindre smart selv om han postet selfies i utringet singlet med blomsterfilter, men det er en risiko for at man kanskje ikke hadde tatt det han sa i den gitte setting spesielt seriøst.. Når det gjelder alt du sier om disiplin så er det flott at du har funnet en vei i livet som funker for deg. Mange har dog enten opplevd selv eller sett andre bukke under for strenge regimer med disiplin. Enten fordi man møter veggen, man blir rett og slett "høy på segselv" (arrogant) eller man orker ikke leve under konstant disiplin, så den dagen, uka eller måneden man faktisk ikke gjør dette, føler man seg som en stor flopp og fiasko. Og personlig er jeg helt enig med @Fjott; den nærmest sykelige overfokuserte selvdyrkelsen av egen kropp som mange har idag (snakker ikke om deg, men refererer til hva Fjott sa vedrørende forskjellen i å dyrke en sport for sporten sin del kontra å dyrke en sport for å se bra ut, samt forskjellen på sunt kosthold og sykelig fokus på sunt kosthold) -  er jeg personlig ingen fan av. Når jeg ser sixpack og store muskler så tenker ikke jeg at det symboliserer noen som har mer disiplin enn andre, at de automatisk er sunnere eller friskere, eller mer lykkelig. Fordi så enkel er faktisk verden ikke. 

Unnskyld for at jeg postet selfien med utringninger. Det kommer absolutt ikke til å gjentas, det lover jeg. 

Når det gjelder disiplin. Tro meg Raven, jeg har møtt veggen så mange ganger i mitt liv at jeg ikke kan telle det. Har vært gjennom mye, men det har alle! Hver gang jeg feiler i livet eller møter veggen så ser jeg på det som en seier. Fordi jeg lærer noe ut av det. Jeg bærer meg selv opp og prøver å bli en bedre versjon av meg selv. Det er også en av grunnene til at jeg trener så mye. Jeg liker å se fremgang og være blant de beste i alt jeg setter meg inn i.

Det er lett å gi opp og skylde på verden eller komme med unnskyldninger. Det er vanskeligere å faktisk gjøre noe med det. Men dette er KUN min tankegang og ikke en fasitsvar.

Jeg har jo aldri sagt at store muskler tilsvarer mer disiplin. Folk har forskjellige interesser i livet. Gjør akkurat hva som gjør deg lykkelig! I mitt tilfelle bringer trening lykke og glede i livet mitt. Jeg elsker det. Det er "terapi" for meg. Det jeg derimot nevnte tidligere var at man ikke er dum, eller en drittsekk som bare tenker på seg selv, bare fordi man har muskler og trener i singlet, også brukte jeg meg selv som et eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sporer litt av i den tråden her. La folk gå med hva de vil...END of discussion :fnise: 

Endret av sweety pie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

ooohhhh heavenly blessed beauty whos inner beauty is divined and everlasting!

 

Unnskyld for at jeg postet selfien med utringninger. Det kommer absolutt ikke til å gjentas, det lover jeg. 

Når det gjelder disiplin. Tro meg Raven, jeg har møtt veggen så mange ganger i mitt liv at jeg ikke kan telle det. Har vært gjennom mye, men det har alle! Hver gang jeg feiler i livet eller møter veggen så ser jeg på det som en seier. Fordi jeg lærer noe ut av det. Jeg bærer meg selv opp og prøver å bli en bedre versjon av meg selv. Det er også en av grunnene til at jeg trener så mye. Jeg liker å se fremgang og være blant de beste i alt jeg setter meg inn i.

Det er lett å gi opp og skylde på verden eller komme med unnskyldninger. Det er vanskeligere å faktisk gjøre noe med det. Men dette er KUN min tankegang og ikke en fasitsvar.

Jeg har jo aldri sagt at store muskler tilsvarer mer disiplin. Folk har forskjellige interesser i livet. Gjør akkurat hva som gjør deg lykkelig! I mitt tilfelle bringer trening lykke og glede i livet mitt. Jeg elsker det. Det er "terapi" for meg. Det jeg derimot nevnte tidligere var at man ikke er dum, eller en drittsekk som bare tenker på seg selv, bare fordi man har muskler og trener i singlet, også brukte jeg meg selv som et eksempel. 

Ikke unnskyld deg, post så mange gangner du vil 👍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
21 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

 ooohhhh heavenly blessed beauty whos inner beauty is divined and everlasting!

 

Unnskyld for at jeg postet selfien med utringninger. Det kommer absolutt ikke til å gjentas, det lover jeg. 

Når det gjelder disiplin. Tro meg Raven, jeg har møtt veggen så mange ganger i mitt liv at jeg ikke kan telle det. Har vært gjennom mye, men det har alle! Hver gang jeg feiler i livet eller møter veggen så ser jeg på det som en seier. Fordi jeg lærer noe ut av det. Jeg bærer meg selv opp og prøver å bli en bedre versjon av meg selv. Det er også en av grunnene til at jeg trener så mye. Jeg liker å se fremgang og være blant de beste i alt jeg setter meg inn i.

Det er lett å gi opp og skylde på verden eller komme med unnskyldninger. Det er vanskeligere å faktisk gjøre noe med det. Men dette er KUN min tankegang og ikke en fasitsvar.

Jeg har jo aldri sagt at store muskler tilsvarer mer disiplin. Folk har forskjellige interesser i livet. Gjør akkurat hva som gjør deg lykkelig! I mitt tilfelle bringer trening lykke og glede i livet mitt. Jeg elsker det. Det er "terapi" for meg. Det jeg derimot nevnte tidligere var at man ikke er dum, eller en drittsekk som bare tenker på seg selv, bare fordi man har muskler og trener i singlet, også brukte jeg meg selv som et eksempel. 

Det er ingen som har sagt at du ikke skal poste selfie i akkurat det du selv vil, men diskusjonen eskalerte og ærlig talt, er dette et plagg en ønsker å forsvare æren til? 🙈 Plaget er schtøgt som faen. Og ps: han jeg er gift med har da også slik en, så selv om jeg synes trøya er stygg er der da ingen refleksjon på hva jeg synes om han som måtte bære den. 😊 Det er flott at du har opnådd så mye på så kort tid (du er jo veldig ung) og at trening har hjulpet deg på veien. Jeg er all in for trening, som både energibooster og antideppressiva. Utfordringen er kanskje den at man begynner å få et større gap i befolkningen hva gjelder vekt og trening. "Klasseskillet" øker. Mange av hverdagstrimmerne er borte, erstattet med sofasliterne og bikinifitness freakene. Det blir alt eller ingenting. Om man skal sammenligne kroppen med en annen kapital, eksempelvis penger, så er det heller ikke spesielt godt likt at man poster på Facebook hvor mye man har på konto, eller i årslønn, fordi "man er stolt av det man har oppnådd og vil vise det frem". Det kan jo lett fremstå som litt klysete og overdrevent. På samme måte kan overdreven eksponering (gjennom bilder og klær) av egen kropp også fremstå slik, spesielt når kapitalen av en trent ung kropp har begynt å få så ekstremt stor betydning, nettopp fordi mange ikke har den. For all del, vis dere frem og vær stolt. Men ha da samtidig toleranse for at ikke alle vil klappe like begeistret  hver eneste gang. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Unnskyld for at jeg postet selfien med utringninger. Det kommer absolutt ikke til å gjentas, det lover jeg. 

Jeg liker å oppdage fordommer jeg ikke engang var klar over at jeg hadde, slik at jeg kan gjøre noe med dem. Det viser seg at jeg har fordommer mot menn i singlet ( :ler: ) og jeg ville bare takke deg for å utfordre fordommene mine. Du virker som en hyggelig og lite selvhøytidelig fyr. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo påpekes at det er snålt å ha fordommer mot klær... Det er stoff som henger på en kropp. Get over it :P

Edit: Nei, forresten! Jeg syns de Wrup-buksene er helt latterlige, så jeg må nesten ta det tilbake. Wrupbukser er så fælt at det i visse tilfeller kan være en dealbreaker. Alt for "se på meg a! Jeg har så dårlig rumpe at jeg må ha push up" :ler: Ikke at de funker da, men...

 

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, Yme skrev:

Det må jo påpekes at det er snålt å ha fordommer mot klær... Det er stoff som henger på en kropp. Get over it :P

Edit: Nei, forresten! Jeg syns de Wrup-buksene er helt latterlige, så jeg må nesten ta det tilbake. Wrupbukser er så fælt at det i visse tilfeller kan være en dealbreaker. Alt for "se på meg a! Jeg har så dårlig rumpe at jeg må ha push up" :ler: Ikke at de funker da, men...

 

Om du ikke har fordommer mot crocks vil jeg seriøst  vurdere å sette deg på blokkeringslista mi. Til og med de som selv bruker crocks, har fordommer mot crocks.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Om du ikke har fordommer mot crocks vil jeg seriøst  vurdere å sette deg på blokkeringslista mi. Til og med de som selv bruker crocks, har fordommer mot crocks.. 

 

Tro det eller ei, men jeg har aldri sett noen bruke crocs, så jeg kan ikke si noe på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...