Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #27201 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Aaaah... Endelig en mannlig utfordrer på puppefronten Er det sånne singleter du trener i? Haha, ser at du rakk å kommentere før meg på puppefronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. august 2016 #27202 Del Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev: Haha, ser at du rakk å kommentere før meg på puppefronten Ja de kaller meg ikke 2sekundersmannen for ingenting 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2016 #27203 Del Skrevet 3. august 2016 7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Herreguuuuuuud så mange vakre mennesker her! Og så mye morro! Må nesten være med. Dajum. Come at me brah. 4 minutter siden, Cyrus skrev: Aaaah... Endelig en mannlig utfordrer på puppefronten Er det sånne singleter du trener i? Eyh! Jeg var faktisk halvnaken på bildet mitt! Egentlig helnaken, men det ser man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 3. august 2016 #27204 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Aaaah... Endelig en mannlig utfordrer på puppefronten Er det sånne singleter du trener i? Hahahahah. Vær så snill da Cyrus. Puppene mine er ingenting sammenlignet med dine heavenly blessed 10/10 pupper. Har en del forskjellige singletter, men ja, bruker sånne stringer singlets som også viser ryggen som oftest - og noen som bare er synlige på armene. Har trent med vanlige t-skjorter i det siste da, fordi da får jeg så mye mindre blikk av folk, men jeg ELSKER å trene med sånne, fordi da ser jeg pumpen og alle musklene jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #27205 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) 5 minutter siden, Cyrus skrev: Ja de kaller meg ikke 2sekundersmannen for ingenting 😉 Med andre ord rask i fingrene @Uchiha Madbrah Bare innrøm det! Du liker å vise puppa og armene dine på treningssentret til de andre gutta! :o Tenk om han mannen er ("liker du menn") er en av de som stirrer på deg!?! Endret 3. august 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. august 2016 #27206 Del Skrevet 3. august 2016 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Dajum. Come at me brah. Eyh! Jeg var faktisk halvnaken på bildet mitt! Egentlig helnaken, men det ser man ikke. Jeg så det, men du har ikke like fyldige og myke bryster som @Uchiha Madbrah 😄 Ingenting i veien med dine pupper heller altså, jeg er mer en assman likevel 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. august 2016 #27207 Del Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahah. Vær så snill da Cyrus. Puppene mine er ingenting sammenlignet med dine heavenly blessed 10/10 pupper. Har en del forskjellige singletter, men ja, bruker sånne stringer singlets som også viser ryggen som oftest - og noen som bare er synlige på armene. Har trent med vanlige t-skjorter i det siste da, fordi da får jeg så mye mindre blikk av folk, men jeg ELSKER å trene med sånne, fordi da ser jeg pumpen og alle musklene jobbe. Stringsinglet FTW. Jeg har noen sånne, men jeg tør ikke trene i dem. Som du sikkert har forstått så er jeg ganske sjenert av meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 3. august 2016 #27208 Del Skrevet 3. august 2016 11 minutter siden, Pjokkeline skrev: Boobies! Jeg har ingen blomster filter! Ja... må nesten begynne å bruke BH'er altså. Ufffda du må få deg den filteren!! nå klarer jeg ikke å se meg i speilet uten den... haha neida. Så ut som en transe med den andre filteren, så valgte denne isteden... 12 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Du må jo ha verdens snilleste øyne! Årtli fin er du Ntåååååååå. Du er den søteste, du! Meeen er fremdeles en mygg sammenlignet med en heavenly blessed beauty som deg selv! OG ELSKER tattoveringen, btw! 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Dajum. Come at me brah. Eyh! Jeg var faktisk halvnaken på bildet mitt! Egentlig helnaken, men det ser man ikke. I'll come at you with pleasure brah!!! Og jooooo katten, puppene dine er NOM NOOOOOM. 7 minutter siden, Pjokkeline skrev: Med andre ord rask i fingrene @Uchiha Madbrah Bare innrøm det! Du liker å vise puppa og armene dine på treningssentret til de andre gutta! :o Tenk om han mannen er ("liker du menn") er en av de som stirrer på deg!?! Hahahahaha. Jeg tror at han "Liker du menn" spurte meg tidligere (når jeg postet et bilde) om jeg er villig til å lære av en eldre mann. Jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde. Har ventet så lenge på å bli sjekket opp av han. Life = complete. Hmmm. Altså, jeg har jo ikke noe imot at folk ser på, men blir skikkelig ukomfortabel når folk direkte blikker og ikke slutter. Så istedenfor å klage på det har jeg begynt å ta på meg klær som dekker til mer og voila, problem solved. Tar jo det som et komplement, men for mye stirring blir bare creepy. Når jeg er på trening liker jeg å zone helt ut, høre på musikk og bare "fokusere på meg". Hadde jeg sett Cyrus på treningssenteret derimot, dear LAWWDDDDD hadde sååååå blikket og begynt å sikle... hahaha. 11 minutter siden, Cyrus skrev: Stringsinglet FTW. Jeg har noen sånne, men jeg tør ikke trene i dem. Som du sikkert har forstått så er jeg ganske sjenert av meg 😄 Brohug <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #27209 Del Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: '*snip* Hmmm. Altså, jeg har jo ikke noe imot at folk ser på, men blir skikkelig ukomfortabel når folk direkte blikker og ikke slutter. Så istedenfor å klage på det har jeg begynt å ta på meg klær som dekker til mer og voila, problem solved. Tar jo det som et komplement, men for mye stirring blir bare creepy. Når jeg er på trening liker jeg å zone helt ut, høre på musikk og bare "fokusere på meg". Hadde jeg sett Cyrus på treningssenteret derimot, dear LAWWDDDDD hadde sååååå blikket og begynt å sikle... hahaha. Apro dette! På senteret jeg trener, er det en mann som "trener" der, og han er en sånn som står og stirrer, veldig obvious! I tillegg kan han komme bort til bøy stativet, sette seg oppe benken bak og bare sitte der! DET er ukomfortabelt, skal jeg love deg Ikke nok med det, går han gjerne rundt og spiser på klementiner... Ser han ei jente, stopper han opp, garfser i seg mens han står og ser på... *Totally out of topic* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 3. august 2016 #27210 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Pjokkeline skrev: Apro dette! På senteret jeg trener, er det en mann som "trener" der, og han er en sånn som står og stirrer, veldig obvious! I tillegg kan han komme bort til bøy stativet, sette seg oppe benken bak og bare sitte der! DET er ukomfortabelt, skal jeg love deg Ikke nok med det, går han gjerne rundt og spiser på klementiner... Ser han ei jente, stopper han opp, garfser i seg mens han står og ser på... *Totally out of topic* Hahahahaha!!! Unnskyld at jeg ler, men omg herregud så morsomt (å høre på, ikke oppleve). Det er jo akkurat sånne creeps som har ført til at jeg dekker litt mer på meg. Jeg blir jo helt satt ut og tatt ut av fokuset når jeg merker at noen stirrer skikkelig. OG LOL at å spise klementiner samt stirre på damer. Herreguuuud blir så flau av sånne menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. august 2016 #27211 Del Skrevet 3. august 2016 Vet du hva @Uchiha Madbrah. I morgen skal jeg følge ditt eksempel og trene i den mest avslørende singleten jeg har. MEN!!! UNLEASH THE NIPPLES!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #27212 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahaha!!! Unnskyld at jeg ler, men omg herregud så morsomt (å høre på, ikke oppleve). Det er jo akkurat sånne creeps som har ført til at jeg dekker litt mer på meg. Jeg blir jo helt satt ut og tatt ut av fokuset når jeg merker at noen stirrer skikkelig. OG LOL at å spise klementiner samt stirre på damer. Herreguuuud blir så flau av sånne menn... Var en gang han la seg på gulvet inne på " medisin rommet", og spiste klementiner.. han bare lå der! Endte med at jeg droppet å fullføre de øvelsene jeg holdt på med/tenkte på i redcord slynga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 3. august 2016 #27213 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Vet du hva @Uchiha Madbrah. I morgen skal jeg følge ditt eksempel og trene i den mest avslørende singleten jeg har. MEN!!! UNLEASH THE NIPPLES!!! Da må jeg nesten ha et bilde altså. For research purposes.... Du har jo deeeeeeeeen drømmekroppen, herregud. Definitivt på listen av 200.000 menn jeg hadde gått gay for. 2 minutter siden, Pjokkeline skrev: Var en gang han la seg på gulvet inne på " medisin rommet", og spiste klementiner.. han bare lå der! Endte med at jeg droppet å fullføre de øvelsene jeg holdt på med/tenkte på i redcord slynga HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH. Døøøøøøøør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. august 2016 #27214 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev: Da må jeg nesten ha et bilde altså. For research purposes.... Du har jo deeeeeeeeen drømmekroppen, herregud. Definitivt på listen av 200.000 menn jeg hadde gått gay for. Har med meg fotograf i morra så det skal vi fikse 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 4. august 2016 #27215 Del Skrevet 4. august 2016 9 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahah. Vær så snill da Cyrus. Puppene mine er ingenting sammenlignet med dine heavenly blessed 10/10 pupper. Har en del forskjellige singletter, men ja, bruker sånne stringer singlets som også viser ryggen som oftest - og noen som bare er synlige på armene. Har trent med vanlige t-skjorter i det siste da, fordi da får jeg så mye mindre blikk av folk, men jeg ELSKER å trene med sånne, fordi da ser jeg pumpen og alle musklene jobbe. Jeg må innrømme at jeg får usedvanlig mye fordommer mot folk som går i, og spesielt trener i sånne singleter. Det er det aller verste jeg vet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. august 2016 #27216 Del Skrevet 4. august 2016 10 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Herreguuuuuuud så mange vakre mennesker her! Og så mye morro! Må nesten være med. Fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 4. august 2016 #27217 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) 1 time siden, Fjott skrev: Jeg må innrømme at jeg får usedvanlig mye fordommer mot folk som går i, og spesielt trener i sånne singleter. Det er det aller verste jeg vet 😛 Du er nok ikke den eneste. 1 time siden, Mysticgirl skrev: Fineste Åååååååh, du er bare best du! Endret 4. august 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 4. august 2016 #27218 Del Skrevet 4. august 2016 26 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Du er nok ikke den eneste. Jeg har også fordommer mot folk som bruker sånne. Jeg kan liksom ikke noe for det, men hver gang jeg ser en mann i en slik singlet så tenker hjernen min helt automatisk "dat man can bench my mother" 😄 En lifter med ermer på trøya er som å kjøre cabriolet med taket på 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 4. august 2016 #27219 Del Skrevet 4. august 2016 12 minutter siden, Cyrus skrev: En lifter med ermer på trøya er som å kjøre cabriolet med taket på 😉 Haha.. Det er det nærmeste jeg kommer å være en lifter 😂😂 Kommer til å tenke på det neste gang jeg skal kjøre caben: kjøre med ermer eller ikke 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 4. august 2016 #27220 Del Skrevet 4. august 2016 26 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har også fordommer mot folk som bruker sånne. Jeg kan liksom ikke noe for det, men hver gang jeg ser en mann i en slik singlet så tenker hjernen min helt automatisk "dat man can bench my mother" 😄 En lifter med ermer på trøya er som å kjøre cabriolet med taket på 😉 Hahahahaha. Du er bra du! Men ja, har faktisk merket at det kun er regular gym-goers som har på seg sånne singleter (eller singleter generelt, minus wifebeaters, det har veldig mange på) og det er alltid dem jeg går til først når jeg trenger spot / vise versa. Mutual gymbrah respect! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg