Gjest anonym2233 Skrevet 30. juli 2016 #27021 Del Skrevet 30. juli 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. Du er jo bare så nydelig med deppaleppa da Herlig kunstverk!Kan jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 30. juli 2016 #27022 Del Skrevet 30. juli 2016 11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Skal jeg PMe med sånne creepy KG-menn??! Du får spørre @Pjokkeline heller. Hun er mindre skummel enn gutta her inne. Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. juli 2016 #27023 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) @Zumo de Melocotón Du er kun for mine øyne Hun er driiiiiit fin! Hun har drit lekre øyne, øyenfargen er til å falle for, leppene til å smelte av... Ubeskrivelig flott og lekker Endret 30. juli 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. juli 2016 #27024 Del Skrevet 30. juli 2016 @Pjokkeline alltid like fin... et herlig smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. juli 2016 #27025 Del Skrevet 30. juli 2016 11 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Zumo de Melocotón Du er kun for mine øyne Hun er driiiiiit fin! Hun har drit lekre øyne, øyenfargen er til å falle for, leppene til å smelte av... Ubeskrivelig flott og lekker Aww... Men... ehe... Skulle ikke du liksom være på mitt lag her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. juli 2016 #27026 Del Skrevet 30. juli 2016 21 minutter siden, Cyrus skrev: Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄 Be a Gent og si det likevel @Cyrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 31. juli 2016 #27027 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. Jeg holdt ut til klokken 2 i natt, men har klart å stappe i meg en pølse, 1 pose popcorn og tre glass brus, så om det er noen trøst så føler jeg meg ikke superkul sjæl Du ser i hvert fall superbra ut da, selv etter en tidlig bytur 6 timer siden, FantasDick skrev: Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. Du er fin, fantasdick Endret 31. juli 2016 av calavi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #27028 Del Skrevet 31. juli 2016 @kisskissbangbang er en penere versjon av Grace Helbig. Anonymkode: 367e1...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #27029 Del Skrevet 31. juli 2016 7 timer siden, Pjokkeline skrev: Du er jo bare så nydelig med deppaleppa da Herlig kunstverk!Kan jeg kjøpe? Absolutt, hvis du lover å stille det ut i bryllupet ditt og etterpå henge det på hytta? 6 timer siden, calavi skrev: Jeg holdt ut til klokken 2 i natt, men har klart å stappe i meg en pølse, 1 pose popcorn og tre glass brus, så om det er noen trøst så føler jeg meg ikke superkul sjæl Du ser i hvert fall superbra ut da, selv etter en tidlig bytur Haha. Jeg har har slått meg til ro med at jeg ikke er kul lengre. Like greit å bare innse det, liksom 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @kisskissbangbang er en penere versjon av Grace Helbig. Anonymkode: 367e1...e0a Jeg ser ikke likheten, men hun var heit. Så sier takk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2016 #27030 Del Skrevet 31. juli 2016 Smashing, kkbb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 31. juli 2016 #27031 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) 11 timer siden, Pjokkeline skrev: Velkommen skal du være til ************ 🤓 Søren, det er jo aaalt for langt unna meg jo! Endret 31. juli 2016 av Miklo Velka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 31. juli 2016 #27032 Del Skrevet 31. juli 2016 8 timer siden, Cyrus skrev: Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄 Tror det er @Yme. Dere to søtsnakker med hverandre en del her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #27033 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg vet ikke hvordan @Yme egentlig ser ut for han har så mye skjegg 😐 Dessuten er jeg fortsatt litt furt for at han ikke har tatt utfordringen min som går ut på å poste et bilde der han smiler med åpen munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 31. juli 2016 #27034 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Dette er meg, og hunden min Endret 15. august 2016 av Pottah 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #27035 Del Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, Pottah skrev: Dette er meg, og hunden min Woof woof!! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 31. juli 2016 #27036 Del Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Woof woof!! 😉😉 Haha. Good one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. juli 2016 #27037 Del Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, Pottah skrev: Dette er meg, og hunden min For en eksepsjonelt søt dame! Er veldig glad i sånne ansiktstrekk. 1000 poeng! 3 timer siden, Cyrus skrev: Jeg vet ikke hvordan @Yme egentlig ser ut for han har så mye skjegg 😐 Dessuten er jeg fortsatt litt furt for at han ikke har tatt utfordringen min som går ut på å poste et bilde der han smiler med åpen munn. Jeg driver fortsatt å øver meg! Jeg har jo aldri smilt før, pluss at det er så mye hår i veien, så det er ikke lett for meg... Trodde du forsto meg, jeg... Trodde endelig jeg hadde truffet en som skjønte hvordan jeg hadde det 3 timer siden, DonutEater skrev: Tror det er @Yme. Dere to søtsnakker med hverandre en del her Når man er såpass søte som oss, blir alt snakk til søtsnakk. Det faller bare så naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 31. juli 2016 #27038 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, Yme skrev: For en eksepsjonelt søt dame! Er veldig glad i sånne ansiktstrekk. 1000 poeng! Oi! Tusen takk, det er det største komplimentet jeg har fått i år iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2016 #27039 Del Skrevet 31. juli 2016 Fine folk, pottah og handsome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. juli 2016 #27040 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, Pottah skrev: Oi! Tusen takk, det er det største komplimentet jeg har fått i år iallefall Bare hyggelig! Ville jo tro du var vant med å få komplimenter, når du ser sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg