sweety pie Skrevet 15. februar 2016 #23641 Del Skrevet 15. februar 2016 Terningskasteren er du tilbake? Usmakelig at du gir terningkast uten at noen spør om det. Rett og slett patetisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. februar 2016 #23642 Del Skrevet 15. februar 2016 Sist jeg sjekket var ikke dette en rangeringstråd der man skal kaste terninger på de som legger ut bilde. Anbefaler alle å rapportere inn de som gjør det for avsporing, jeg skal iallefall gjøre det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 15. februar 2016 #23643 Del Skrevet 15. februar 2016 Så utrolig teite noen mennesker er. Jeg sier det igjen: Rart det er krig i verden? Kan ikke folk få lov til å være pene da? Og hva er galt med at de poster et bilde i ny og ne? Synes det er tøft at de gjør det. Hvem har forresten sagt at man må være modell for å poste et bilde? Gå å legg dere sure apefjes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 15. februar 2016 #23644 Del Skrevet 15. februar 2016 Hva er greia med at folk skal slenge så mye dritt i denne tråden? Har du ikke noe pent å si, kan du droppe å si det! For øvrig gøy å se bilder og se hvem folk her inne er Mange vakre mennesker her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23645 Del Skrevet 15. februar 2016 21 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene Så fint hår du har (kommer fra en som har nordisk hår, tynt og silkemykt - og jeg hater det!), og som jeg har nevnt tidligere, du ligner på Miranda Kerr! Jeg har et typisk klassisk utseende, og det kan fort bli kjedelig, du ser eksotisk ut! Anonymkode: 06df4...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. februar 2016 #23646 Del Skrevet 15. februar 2016 Ikke rart mange holder seg unna bildetråden når det er mange som kaster terning og dømmer hva slags utseende er pent og ikke. Synes også at det er litt unødvendig å si ting som nå er det et "høyere nivå" av penhets skala(husker dette ble sagt i løpet av en annen gang tidligere)innpå bildetråden og lignende, det holder da i massevis å si at et bilde er pent, vakkert, søt, o.s.v... Ellers er det jo ikke noe rart i at mange vil føle seg allerede fordømt før de en gang tenker på å poste et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. februar 2016 #23647 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen får litt ekkelt i seg av at andre får komplimenter, vet dere. Hadde hun i det minste vært pen OG heslig, men hun fremstår jo faktisk bare som sympatisk og søt og hyggelig, så da sitter jeg igjen med sjalusi-alternativet. Og sjalusi er ganske usexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23648 Del Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Ikke rart mange holder seg unna bildetråden når det er mange som kaster terning og dømmer hva slags utseende er pent og ikke. Synes også at det er litt unødvendig å si ting som nå er det et "høyere nivå" av penhets skala(husker dette ble sagt i løpet av en annen gang tidligere)innpå bildetråden og lignende, det holder da i massevis å si at et bilde er pent, vakkert, søt, o.s.v... Ellers er det jo ikke noe rart i at mange vil føle seg allerede fordømt før de en gang tenker på å poste et bilde. Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Noen får litt ekkelt i seg av at andre får komplimenter, vet dere. Hadde hun i det minste vært pen OG heslig, men hun fremstår jo faktisk bare som sympatisk og søt og hyggelig, så da sitter jeg igjen med sjalusi-alternativet. Og sjalusi er ganske usexy. Det hjelper jo ikke akkurat at flere svarer vedkommende slik at hele tråden blir en eneste stor avsporing. Hadde ikke folk gitt vedkommende oppmerksomhet, så ville det ikke utviklet slik det gjør nå! Så - shut it (sagt på en vennlig måte ) Anonymkode: 06df4...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23649 Del Skrevet 15. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ok normal jente du! Ligger midt på treet etter min smak. Det noe med ansiktet ditt som virker feil! Klarer ikke sette fingrene helt på hva det er. Gir deg en 5/6er! Anonymkode: 973b9...015 Er ikke terningkast 6 det høyeste på en terning? Anonymkode: 7feb4...3a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. februar 2016 #23650 Del Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper jo ikke akkurat at flere svarer vedkommende slik at hele tråden blir en eneste stor avsporing. Hadde ikke folk gitt vedkommende oppmerksomhet, så ville det ikke utviklet slik det gjør nå! Så - shut it (sagt på en vennlig måte ) Anonymkode: 06df4...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 15. februar 2016 #23651 Del Skrevet 15. februar 2016 21 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene Du er altfor pen. Penere enn de fleste filmstjerner i Hollywood. Faktisk kommer jeg ikke på en som ser bedre ut Og du ser utrolig mystisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 15. februar 2016 #23652 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) 4 timer siden, Vena Cava skrev: Fller jeg må oppdatere det gamle bildet fra 2014... Dette bildet er tatt idag. Ble litt inspirert av den gamle klippen på det andre bildet så på dette bildet kommer jeg rett fra frislren. Kjenner det er deilig med kort hår 😊 Oh my, you're beautiful Endret 15. februar 2016 av anonym2233 Fjernet bildet fra siteringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 15. februar 2016 #23653 Del Skrevet 15. februar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ok normal jente du! Ligger midt på treet etter min smak. Det noe med ansiktet ditt som virker feil! Klarer ikke sette fingrene helt på hva det er. Gir deg en 5/6er! Anonymkode: 973b9...015 Håper du mener terningkast 5 eller 6. Hvis ikke må du skaffe deg briller. Kan anbefale Specsavers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 15. februar 2016 #23654 Del Skrevet 15. februar 2016 29 minutter siden, Egiett skrev: Hva er greia med at folk skal slenge så mye dritt i denne tråden? Har du ikke noe pent å si, kan du droppe å si det! Lett for deg å si, men da hadde det endt med at enkelte av oss ikke kunne sagt noe som helst da vi lider av kronisk drittslenging syndrom. Det er en alvorlig diagnose og jeg er så lei av at sånne ignoramuser som deg ikke har forståelse for det faktum at vi som er rammet av denne lidelsen ikke kan skrive så mye som en enkelt stavelse uten at vi ender opp med å spre edder og galle og fornærmer enkelte av dere hårsåre og virvelløse skapninger så inderlig at dere må tredoble dosen antidepressiva for å ikke dukke opp i neste ukes nekrolog. Så neste gang kan du tenke deg om og vise litt omtanke og forståelse for andre mennesker før du skriver et innlegg. Takk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23655 Del Skrevet 15. februar 2016 Er det ikke merkelig at det kun er de pene som får ekstra hets? Mens de mindre pene blir hyllet elelr aldri skrevet noe stygt om? Kvinner er kvinners verst. Helt utrolig! Anonymkode: 2a4a5...be0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23656 Del Skrevet 15. februar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke merkelig at det kun er de pene som får ekstra hets? Mens de mindre pene blir hyllet elelr aldri skrevet noe stygt om? Kvinner er kvinners verst. Helt utrolig! Anonymkode: 2a4a5...be0 Hvordan vet du at det er kvinner som skriver disse negative innleggene? Anonymkode: 204dd...129 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. februar 2016 #23657 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det er kvinner som skriver disse negative innleggene? Anonymkode: 204dd...129 Kan likså gjerne være en passe bitter og inneslutta mann som sitter på gutterommet hjemme hos mor og som ikke har hatt det store hellet på byen og ikke fått seg et på nummer lenge Endret 15. februar 2016 av skruf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23658 Del Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, skruf skrev: Kan likså gjerne være en passe bitter og inneslutta mann som sitter på gutterommet hjemme hos mor og som ikke har hatt det store hellet på byen og ikke fått seg et nummer lenge Ja, jeg har nesten mer tro på det. Anonymkode: 204dd...129 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23659 Del Skrevet 15. februar 2016 Den 2/14/2016 at 22.27, AnonymBruker skrev: Positive tilbakemeldinger varmer noe helt vanvittig, men jeg må innrømme at jeg setter ekstra pris på de når de kommer fra skjønnheter som dere. Anonymkode: c7c46...063 Hvorfor det? Anonymkode: 5e466...c4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #23660 Del Skrevet 15. februar 2016 mer bilder og mindre snikksnakk da folkens Anonymkode: 6b471...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg