Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sigøyneraner? 

Anonymkode: ecf7d...f7d

Ikke som jeg vet. Norsk ihvertfall 3-4 generasjoner bakover :) Med en salig blanding av blonde, mørkhårede, blåøyde og brunøyde i slekta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg er så heldig at jeg vet hvordan jeg sminker meg, naturlig eller i fest-anledning, og det ser bra ut. Det er lite som provoserer de naturlig pene mer enn det faktumet -;).

Hvorfor I granskauen skulle det provosere naturlig vakre at du må bruke sminke for å gå ut døren? Det blir for latterlig, det ser du vel selv. Du gjør jo ting jeg ikke trenger -:).    Og selvfølgelig til annen person her, noen driter rett og slett i det overfladiske og er storfornøyde uansett. De er mye kulere enn både deg og meg!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor I granskauen skulle det provosere naturlig vakre at du må bruke sminke for å gå ut døren? Det blir for latterlig, det ser du vel selv. Du gjør jo ting jeg ikke trenger -:).    Og selvfølgelig til annen person her, noen driter rett og slett i det overfladiske og er storfornøyde uansett. De er mye kulere enn både deg og meg!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Skjønner tegninga, sjef -:)

Anonymkode: 875a3...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor I granskauen skulle det provosere naturlig vakre at du må bruke sminke for å gå ut døren? Det blir for latterlig, det ser du vel selv. Du gjør jo ting jeg ikke trenger -:).    Og selvfølgelig til annen person her, noen driter rett og slett i det overfladiske og er storfornøyde uansett. De er mye kulere enn både deg og meg!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Jeg syns du virker ganske provosert jeg? 

Anonymkode: c6592...d6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor I granskauen skulle det provosere naturlig vakre at du må bruke sminke for å gå ut døren? Det blir for latterlig, det ser du vel selv. Du gjør jo ting jeg ikke trenger -:).    Og selvfølgelig til annen person her, noen driter rett og slett i det overfladiske og er storfornøyde uansett. De er mye kulere enn både deg og meg!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Da forstod du ikke sarkasmen i det jeg skrev.

Jeg får inntrykk av at du selv mener du sitter på alle verdens svar; altså at naturlig pene mennesker ikke trenger sminke. Så bastante meninger har jeg svært lite til overs for. 

Det er klart jeg sminker meg, men jeg gjør det fordi jeg liker det. Sminke kan gjøre mye fint med ansiktet. Det kan bli brukt for å fremheve trekk du liker, eller skjule andre ting man ikke er helt fornøyd med en dag (som f.eks mørke ringer under øynene, for naturlig pene mennesker får vel det de også?) 

Så selv om folk bruker falske øyevipper, har extensions, og sminker seg mørkere rundt øynene, så bør de jo få lov til det uten at du skal bombardere alle med at det er så falskt, eller antyde at de må være stygge siden naturlig pene mennesker ikke trenger sminke! 

For ordens skyld, så mener jeg der i mot at sminke er en nøytral ting. Noen sminker seg mye, andre sminker seg lite, eller ikke i det hele tatt. Jeg kan synes alt det er fint, under omstendighetene for det. Noen dager bruker jeg ikke sminke, andre dager føler jeg for litt mer, og ved bursdager eller andre spesielle anledninger bruker jeg det jeg selv syns passer. Hva alle andre gjør, er fint opp til dem selv.

Beklager for avsporing, men hadde en viss trang for å få det ut :) 

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, KristineS skrev:

Slenger ut det ferskeste bildet jeg har av meg selv for øyeblikket ^^,

12657851_10153400149876814_7847942900090

Wow, for noen nydelige farger du har! Hud, øyne, hår, og med den leppefargen på toppen. Kjempefin!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
6 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Da forstod du ikke sarkasmen i det jeg skrev.

Jeg får inntrykk av at du selv mener du sitter på alle verdens svar; altså at naturlig pene mennesker ikke trenger sminke. Så bastante meninger har jeg svært lite til overs for. 

Det er klart jeg sminker meg, men jeg gjør det fordi jeg liker det. Sminke kan gjøre mye fint med ansiktet. Det kan bli brukt for å fremheve trekk du liker, eller skjule andre ting man ikke er helt fornøyd med en dag (som f.eks mørke ringer under øynene, for naturlig pene mennesker får vel det de også?) 

Så selv om folk bruker falske øyevipper, har extensions, og sminker seg mørkere rundt øynene, så bør de jo få lov til det uten at du skal bombardere alle med at det er så falskt, eller antyde at de må være stygge siden naturlig pene mennesker ikke trenger sminke! 

For ordens skyld, så mener jeg der i mot at sminke er en nøytral ting. Noen sminker seg mye, andre sminker seg lite, eller ikke i det hele tatt. Jeg kan synes alt det er fint, under omstendighetene for det. Noen dager bruker jeg ikke sminke, andre dager føler jeg for litt mer, og ved bursdager eller andre spesielle anledninger bruker jeg det jeg selv syns passer. Hva alle andre gjør, er fint opp til dem selv.

Beklager for avsporing, men hadde en viss trang for å få det ut :) 

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
14 timer siden, Silfen skrev:

 

Du har et herlig vakkert smil, Silfen. En skikkelig pen dame! :laugh:

10 timer siden, Honeyblossom skrev:

 

Nydelig som alltid. Du kler hårfargen :)

9 timer siden, Pjokkeline skrev:

 

Den kroppen da:hjerter:

8 timer siden, KristineS skrev:

 

Du ser skikkelig eksotisk ut. Pen dame :)

7 timer siden, missdior skrev:

 

Skikkelig nydelig :)

Endret av ElizabethTaylor
Deler av teksten forsvant :S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
8 timer siden, KristineS skrev:

Slenger ut det ferskeste bildet jeg har av meg selv for øyeblikket ^^,

 

Kjempe fin ! :)

8 timer siden, Silfen skrev:

Ikke rart du ser tiny ut på bildet da. Veldig fin. :D

Hihi 🙈 ❤

7 timer siden, missdior skrev:

MED filter. seff. 

 

Utrolig søt :)

@ElizabethTaylor :hjerter:

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, missdior skrev:

MED filter. seff. 

 

Du ligner litt på hun som spiller Alison i Pretty Little Liars - bare at du er mye søtere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden ab'er klager over at vi er så jålete i tråden her.

I dag tidlig, rett fra senga og etter en hard uke. Har ikke gredd håret engang :kyss2:

 

(Tør vedde på at dette blir feil for ab og) 

 

Endret av Fotballflue
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Ikke gredd øyenebrynene heller, din tøs!

 

Men du er så pen at du slipper unna med det.

Shit, stemmer, glemte å nevne det! 

 

Heehe, takk silf. Du er ganske flott selv, både med og uten briller :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924
6 minutter siden, Fotballflue skrev:

siden ab'er klager over at vi er så jålete i tråden her.

I dag tidlig, rett fra senga og etter en hard uke. Har ikke gredd håret engang :kyss2:

(Tør vedde på at dette blir feil for ab og) 

 

Tipper du kun posta bilde for å bevise for AB at du og er en natulig skjønnhet :cool:

 

Neida. Du er en meget pen jente både med og uten stæsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Wow, for noen nydelige farger du har! Hud, øyne, hår, og med den leppefargen på toppen. Kjempefin!

Helt enig! Det er absolutt ingenting i veien med å ha en rødlig hudtone. Det ser virkelig friskt ut, særlig med den hårfargen og leppestiften. 

Anonymkode: a6209...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pjokkeline skrev:

Litt fornøyd med selfien her 😎 

Fra gårsdagens økt :)

IMAG3658.jpg

@Pjokkeline du ser så nydelig ut :)!!!!

10 timer siden, missdior skrev:

MED filter. seff. 

2015-10-15 04.33.22 1.jpg

@missdior du ser så nydelig ut :)

Anonymkode: 84626...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev:

Tipper du kun posta bilde for å bevise for AB at du og er en natulig skjønnhet :cool:

 

Neida. Du er en meget pen jente både med og uten stæsj!

Busted :ph34r:

Takk for det, du! Selvom jeg liker meg selv best med "stæsj" :sminkedokke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...