Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Gårsdagens look 😄

 

Du er så vakker atte fyttirakkern :Nikke:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Savner fiskemunn, ellers heit som alltid!

Åå, jeg får ikke det til. Evt kan jeg prøve boblefisk-looken neste gang :a034:

3 timer siden, missdior skrev:

wow,  ET! 

Takk :laugh:

2 timer siden, Fysikeren skrev:

Du er veldig pen.

Tusen takk :)

1 time siden, Fotballflue skrev:

Du er så vakker atte fyttirakkern :Nikke:

Tusen takk :hjerte: Men jeg har på sminke på bilde da, så du vet jo egentlig ikke. Kan være elefantmannen som gjemmer seg bak sparkelet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

 

Tusen takk :hjerte: Men jeg har på sminke på bilde da, så du vet jo egentlig ikke. Kan være elefantmannen som gjemmer seg bak sparkelet :lur:

Jaggu, det tenkte jeg ikke på :huh: elefantmannen :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Gårsdagens look 😄

 

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Hvem får 10 på skalaen? Gud? Jesus får en 9er og deretter kommer ET på en finfin tredjeplass?

 

Edit: ET er nydelig, så du kan stappe den skalaen din en viss plass!

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
3 timer siden, Fotballflue skrev:

Jaggu, det tenkte jeg ikke på :huh: elefantmannen :icon_lol:

:fnise:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Forstår du følte det knyttet seg litt i magen, ettersom du hadde et så stort behov for å kommentere på den måten? Jeg er kanskje ikke så pen i følge deg, men jeg er i hvert fall en hyggelig person. Og det er det viktigste:laugh:

2 timer siden, Cartman skrev:

Hvem får 10 på skalaen? Gud? Jesus får en 9er og deretter kommer ET på en finfin tredjeplass?

 

Edit: ET er nydelig, så du kan stappe den skalaen din en viss plass!

Takk!:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Gøy å hakke på den peneste som legger ut skjønner jeg:dry: Syns faktisk nesen er en del av hva som gjør henne så pen, den er helt rett og passer perfekt til ansiktet. 

Anonymkode: 875a3...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Tror du må gå til Specsavers. Hun har jo en liten/passe nese. Da er min nese gigantisk da, haha :fnise:

Endret av Brimi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Jeg lurer på hva som gjør at folk som deg kommer med slike kommentarer? Har det noe for seg? Jeg skjønner at det mest sannsynlig bunner i dårlig selvtillit og sjalusi,  men du vet jo fryktelig godt at det der ikke er hyggelig.  Hva oppnådde du med det her?  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy å hakke på den peneste som legger ut skjønner jeg:dry: Syns faktisk nesen er en del av hva som gjør henne så pen, den er helt rett og passer perfekt til ansiktet. 

Anonymkode: 875a3...66d

Hvem har sagt hun er den peneste? ;) Mange andre som er mye penere.

Anonymkode: 268d3...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan folk slutte å si hvem som er penest? Det er ikke noe konkurranse her. Just sayin...chill 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Severus skrev:

Siden det er valentines å ingen har bedt meg på date, føler meg ganske fæl så må gjemme meg

Psssj... Det er morsdag også, så da er det lov med litt morskap.

Snasen pannelugg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58


Hvis man ikke har noe fint å si.....   :opplyser:   

Synes både ElizabethTaylor og de andre som poster her ser smashing ut. :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 time siden, Severus skrev:

Siden det er valentines å ingen har bedt meg på date, føler meg ganske fæl så må gjemme meg

Gå ut å smil det herlige smilet ditt og la hodet ditt være hevet, så tipper jeg det kommer noen beundrere! Fin er du uansett :blomst:

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...