Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye filterbruk her inne ja.. Nesten på fotballfrue nivå. Ingen urenheter eller rødhet på noen av KG-damene liksom :P

Anonymous poster hash: b458d...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg inn i livet mitt! Du var nydelig, og jeg syns vi burde bli venner :kul:

Takk for deet :blomst: Okidoki, la oss bli venner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye filterbruk her inne ja.. Nesten på fotballfrue nivå. Ingen urenheter eller rødhet på noen av KG-damene liksom :P

Anonymous poster hash: b458d...89b

Det heter skjønnhetsansiktsgreie (en fin fuksjon på tlf som man blir fin og glatt av) og foundation :biggrin: Endret av Fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er usikker på deg selv og må fremme deg selv som ab ved å komme med dumme kommentarer i et forsøk på å skjemme ut de som poster bilde med nick. Mer forståelig nå da? I realiteten er det du som dummer deg ut. Eller den AB en som postet kommentaren. Jeg er trøtt og innser at mitt forrige innlegg kanskje skapte forvirring for enkelte!

 

Hvor blir det av bilde av deg?

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor blir det av bilde av deg?

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

 

Det får kun enkelte brukere MED nick se og ikke de som poster som ab!

Endret av Ragnar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye filterbruk her inne ja.. Nesten på fotballfrue nivå. Ingen urenheter eller rødhet på noen av KG-damene liksom :P

Anonymous poster hash: b458d...89b

 

Sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gorgeous :hjerter:

tusen takk :blomst:

 

 

Nå ble jeg forelsket...

Anonymous poster hash: f2e86...618

 

utrolig hva litt sminke kan gjøre :laugh:

 

Mye filterbruk her inne ja.. Nesten på fotballfrue nivå. Ingen urenheter eller rødhet på noen av KG-damene liksom :P

Anonymous poster hash: b458d...89b

kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men ikke noe filter.. kun sminke og iphone kamera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får kun enkelte brukere MED nick se og ikke de som poster som ab!

:cry3:

 

Tenkte mer på at du stadig maser om flere bilder i bildetrådene men aldri poster noen selv.

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får kun enkelte brukere MED nick se og ikke de som poster som ab!

 

Og hvordan vet du at de brukerne ikke poster som AB da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig sitter vi og ler av alle dumme aber.

 

 

:hoho: :hoho:

Good one, babe!

 

Er dere 10 år?

Anonymous poster hash: 7890d...c00

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan vet du at de brukerne ikke poster som AB da?

Hun som spurte er jo ab da og jeg gidder ikke vise bilde av meg til en ab her inne på forespørsel. sånn er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg ikke de er

Du ligner på ei sjarmerende lita reporterinne i Tidens Krav TV, trøndelagspensjonistenes førstevalg, med euforisk sangstemme og sans for gode turer i fjellet. Noe å ta med deg videre tenker jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligner på ei sjarmerende lita reporterinne i Tidens Krav TV, trøndelagspensjonistenes førstevalg, med euforisk sangstemme og sans for gode turer i fjellet. Noe å ta med deg videre tenker jeg

Tror ikke du vil høre meg synge. Men jeg går mye turer i fjellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ligner på ei sjarmerende lita reporterinne i Tidens Krav TV, trøndelagspensjonistenes førstevalg, med euforisk sangstemme og sans for gode turer i fjellet. Noe å ta med deg videre tenker jeg

Få geografien din på plass da menneske!

 

Tidens Krav, aka TK, er ikke ei avis fra Trønderland, men fra Nordmøre. Et horn i siden til moldenserene.

 

Trøndelag sin avis kalles adresseavisen. 

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få geografien din på plass da menneske! Tidens Krav, aka TK, er ikke ei avis fra Trønderland, men fra Nordmøre. Et horn i siden til moldenserene. Trøndelag sin avis kalles adresseavisen.  Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Jeg skulle visst at dette kom til å forsøke å bite meg i ræva. Det er lokalavisa i Kristiansund og dekker landet opp til trøndelag og ned til Romsdal, men kanalen sendes også i Trondheim. Trondheim er stort og mektig, Kristiansund bare en parentes i forhold. Takk for den gode underholdninga, peasants. Jeg er spesielt begeistret for videoopptakene av et havørnrede. Den skallede brølapen i sporten er også verdt å få med seg når Kristiansund Ballklubb scorer mål for landsbygda si.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle visst at dette kom til å forsøke å bite meg i ræva. Det er lokalavisa i Kristiansund og dekker landet opp til trøndelag og ned til Romsdal, men kanalen sendes også i Trondheim. Trondheim er stort og mektig, Kristiansund bare en parentes i forhold. Takk for den gode underholdninga, peasants. Jeg er spesielt begeistret for videoopptakene av et havørnrede. Den skallede brølapen i sporten er også verdt å få med seg når Kristiansund Ballklubb scorer mål for landsbygda si.

Men uansett; det er jo snart ei trønderavis siden Kristiansund nå i disse dager velger å søke seg inn til å bli medlem av trønderland. De fleste i byen er klar og har kjøpt seg skinnvest og anlagt bart.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...