Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

 

Det er ganske åpenbart at det må være litt forskjell på leppene dine, all den tid det er flere av oss her som umiddelbart så at du har gjort noe med dem. Det var ikke størrelsen som avslørte det for meg (jeg har stort lepper selv og har blitt "beskyldt" for å ha tuklet med dem flere ganger), men en tydelig hovenhet som er typisk for slike inngrep. Men i og med at det er så nylig utført, kommer det sikkert til å roe seg ned altså, så det kommer nok ikke til å være så tydelig senere. Det er ofte vanskelig å se slikt på seg selv, det er derfor folk begynner å sprøyte inn mer og mer, for de blir blinde for sitt eget ansikt og hvor tydelig man kan se ting.

Anonymous poster hash: d5616...a17

 

Det er ikke veldig åpenbart, da de jeg har fortalt det til så vidt ser noe forskjell. Som allerede skrevet så trodde ikke kjæresten på meg en gang, og han var ganske negativ til det hele. Ikke en gang foreldrene mine har lagt merke til det, og tro meg, de hadde garantert kommentert det: "Har du fått andelepper, ET"

Å bli spurt om jeg har filler i leppene er noe jeg har blitt spurt om i årevis. På bildet jeg la ut tok jeg ut leppene ekstra mye, noe jeg ikke har gjort med andre bilder jeg har lagt ut her. Derfor så nok leppene mine litt større ut enn ellers :)

 

Så som sagt, jeg har tatt så lite at det ikke syns noe særlig, men det vises så vidt når jeg smiler.

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Og pjokk glemte jeg, fin som alltid.

 

Hvor er severus blitt av?

 

attachicon.gifTø(y)sesilf.jpg

 

 

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, men et bilde kan da deles likevel. Testet ut litt nytt når det kom til hår og sminke ^^,

 

To veldig vakre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig åpenbart, da de jeg har fortalt det til så vidt ser noe forskjell. Som allerede skrevet så trodde ikke kjæresten på meg en gang, og han var ganske negativ til det hele. Ikke en gang foreldrene mine har lagt merke til det, og tro meg, de hadde garantert kommentert det: "Har du fått andelepper, ET"

Å bli spurt om jeg har filler i leppene er noe jeg har blitt spurt om i årevis. På bildet jeg la ut tok jeg ut leppene ekstra mye, noe jeg ikke har gjort med andre bilder jeg har lagt ut her. Derfor så nok leppene mine litt større ut enn ellers :)

 

Så som sagt, jeg har tatt så lite at det ikke syns noe særlig, men det vises så vidt når jeg smiler.

men hvorfor i all verden fylle leppene med noe som helst når de er store nok som de er og forskjellen er nærmest umerkbar? hilsen nysgjerrig apekatt93
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

men hvorfor i all verden fylle leppene med noe som helst når de er store nok som de er og forskjellen er nærmest umerkbar? hilsen nysgjerrig apekatt93

For å bruke restene av sprøyta jeg hadde brukt. Også litt av nysgjerrighet for hvordan jeg kom til å se ut :) Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det beryktede bildet av den overdimensjonerte trutmunnen til E.T.?

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det beryktede bildene av den overdimensjonerte trutmunnen til E.T.?

 

Hva betyr dette bildet? Det var den rette ræva som feis?

Anonymous poster hash: 9262a...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så godt å se så mange alminnelige, gjennomsnittlige mennesker her inne.



Anonymous poster hash: a767d...72e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...