Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Hæ? Hva mener du med stalking?

Anonymous poster hash: 79886...de5

Det er en bruker som stalker meg og følger etter meg i tråder bare for å plage meg. Når jeg lagde denne brukeren så trodde jeg at jeg kunne klare å se vekk og ikke la meg irritere meg den hjelper ikke...

 

All den irritasjonen er ikke verdt det så da er dette det beste alternativet. Dere kommer til å merke hvem jeg er uansett når jeg er ab med en ny bruker :) (Det må være en ny bruker siden man kan poste som ab og nick med samme bruker og jeg har allerede en annen bruker jeg har brukt til å chatte med kg brukere via pm mens jeg var vekke så da går det greit) :)

 

Ellers kan man vel bruke img og lage en konto, og da kan man fjerne bildet etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en bruker som stalker meg og følger etter meg i tråder bare for å plage meg. Når jeg lagde denne brukeren så trodde jeg at jeg kunne klare å se vekk og ikke la meg irritere meg den hjelper ikke...

All den irritasjonen er ikke verdt det så da er dette det beste alternativet. Dere kommer til å merke hvem jeg er uansett når jeg er ab med en ny bruker :) (Det må være en ny bruker siden man kan poste som ab og nick med samme bruker og jeg har allerede en annen bruker jeg har brukt til å chatte med kg brukere via pm mens jeg var vekke så da går det greit) :)

Ellers kan man vel bruke img og lage en konto, og da kan man fjerne bildet etterpå?

Veldig synd at det skal være sånn. Tror jeg vet hvem du mener,for jeg har reagert på at denne brukeren plager deg og generelt er irriterende.

Går det ikke an å rapportere denne brukeren eller har du kanskje prøvd det? Burde jo bli utestengt egentlig.

Anonymous poster hash: fdcf1...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bruker som stalker meg og følger etter meg i tråder bare for å plage meg. Når jeg lagde denne brukeren så trodde jeg at jeg kunne klare å se vekk og ikke la meg irritere meg den hjelper ikke...

 

All den irritasjonen er ikke verdt det så da er dette det beste alternativet. Dere kommer til å merke hvem jeg er uansett når jeg er ab med en ny bruker :) (Det må være en ny bruker siden man kan poste som ab og nick med samme bruker og jeg har allerede en annen bruker jeg har brukt til å chatte med kg brukere via pm mens jeg var vekke så da går det greit) :)

 

Ellers kan man vel bruke img og lage en konto, og da kan man fjerne bildet etterpå?

Er en jævla taper, jeg kan banke han  opp for deg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Angående det å poste et bilde av meg, jeg føler det vil bli litt teit når jeg sa sist gang at det blir det siste på en lang tid :P Eller er det noen som bryr seg om den uttalelsen? Jeg må innrømme at jeg faktisk blir i godt humør av alle de fine komplimentene jeg får når jeg poster bilder så det er en grei ting å gjøre hvis jeg trenger å komme i bedre humør :)

 

Veldig synd at det skal være sånn. Tror jeg vet hvem du mener,for jeg har reagert på at denne brukeren plager deg og generelt er irriterende.

Går det ikke an å rapportere denne brukeren eller har du kanskje prøvd det? Burde jo bli utestengt egentlig.

Anonymous poster hash: fdcf1...5c7

Det er en som kjenner meg fra diskusjon.no hvor jeg var ganske upopulær. den største feilen jeg gjorde var og endre nick til Winza :/

 

Men det blir ikke slik for alltid, jeg bare tenker at stalkere og de ab-er som ofte plager meg vil bli litt irritert når de eneste innleggene jeg skriver med brukeren min er i dagbøker slik at de ikke kan plage meg :biggrin:

 

Og på denne måten så kan jeg også fjerne denne tråden fra mitt innhold når det oppstår slike lange krangler slik at jeg ikke får stadige updates på dem :)

 

 

Er en jævla taper, jeg kan banke han  opp for deg! 

Du er en kul fyr du Ragnar89 :)

 

Men jeg har jo meg selv å takke egentlig fordi jeg har blandet meg i mange krangler og vært med i mange slik at folk har blitt irritert på meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er dere 10 år?

Anonymous poster hash: 7890d...c00

 

10 år nei, Silfen er nok ca 20 tenker jeg, pen dame!! Stjerner og planeter har jeg aldri sett så jeg aner ikke hvor gammel hun er. Men tipper hun er en pen dame også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

10 år nei, Silfen er nok ca 20 tenker jeg, pen dame!! Stjerner og planeter har jeg aldri sett så jeg aner ikke hvor gammel hun er. Men tipper hun er en pen dame også!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

:hoho:

Om jeg skulle ha gjetta alderen din, om jeg ikke allerede visste det (Eller har sett hint til det på forumet) så hadde jeg gjettet at du var noe med rundt 28/29 :)

 

Jeg flørter ikke med deg nå altså, jeg bare sier hva jeg synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år nei, Silfen er nok ca 20 tenker jeg, pen dame!! Stjerner og planeter har jeg aldri sett så jeg aner ikke hvor gammel hun er. Men tipper hun er en pen dame også!!

:Knegg: Dagens!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Om jeg skulle ha gjetta alderen din, om jeg ikke allerede visste det (Eller har sett hint til det på forumet) så hadde jeg gjettet at du var noe med rundt 28/29 :)

Jeg flørter ikke med deg nå altså, jeg bare sier hva jeg synes :)

Er nok betraktleg eldre enn det, men takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok betraktleg eldre enn det, men takk 😊

Tipper rundt 40?

Anonymous poster hash: db2d9...d12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saklig og god debatt på gang her ja

Hvordan ser du ut? Post et bilde av deg selv.

Anonymous poster hash: 6f92a...557

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser du ut? Post et bilde av deg selv. Anonymous poster hash: 6f92a...557

Jeg har aldri hatt så stor motivasjon for å blottlegge ansiktet på nett før dette anonyme vesenet kommanderte meg.

Jeg ser ingen fordeler. Klarer fint å trekke til meg oppmerksomhet av diverse arter med ordets makt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Tipper de er rundt 45år

Anonymous poster hash: 57b30...269

50 Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...