Gjest Blaugrana Skrevet 2. august 2016 #27101 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Den 1.8.2016 at 19.24, Pjokkeline skrev: Ny snapchat filter, baby! Var ikke bare, bare å få rettet vinkel gitt! Ooh, forresten. Bare ignorer pleddet i bakgrunnen Den 1.8.2016 at 19.38, Cyrus skrev: Følger opp og oppfordrer alle til å gjøre det samme!!! (Jeg har finest pupper) *edit: borte Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Endret 12. august 2016 av Blaugrana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. august 2016 #27102 Del Skrevet 2. august 2016 7 minutter siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Jeg syns alle tre var en skikkelig heit match! Du er en liten sjarmør 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #27103 Del Skrevet 2. august 2016 11 minutter siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Lekre alle tre, men det er noe eget med smilet ditt, @Blaugrana. Anonymkode: 9a06f...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. august 2016 #27104 Del Skrevet 2. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lekre alle tre, men det er noe eget med smilet ditt, @Blaugrana. Anonymkode: 9a06f...619 Veldig enig! Flott smil på en ordentlig kjekk gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #27105 Del Skrevet 2. august 2016 27 minutter siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Fy søren du er kjekk! Det smilet ditt. Anonymkode: 71b91...366 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 2. august 2016 #27106 Del Skrevet 2. august 2016 Siden snæppkjættbilder er så in. Tror jeg må skaffe meg lilla leppestift. Og svære pilotbriller. Og gå med håret løst for evig og alltid 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 2. august 2016 #27107 Del Skrevet 2. august 2016 45 minutter siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Love it!!! Det her er lovende. Og Satan for en kjekk kar 😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. august 2016 #27108 Del Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, RompeRusk skrev: Siden snæppkjættbilder er så in. Tror jeg må skaffe meg lilla leppestift. Og svære pilotbriller. Og gå med håret løst for evig og alltid Det var skikkelig kledelig ! Ser ut som en skikkelig babe med rosa tyggisgummi og skikkelig attitude Tenkte det samme selv ang. leppestiften, på filteret (vel og merke) så kledde jeg fargen selv veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zen. Skrevet 2. august 2016 #27109 Del Skrevet 2. august 2016 49 minutter siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline For en kjekk mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 2. august 2016 #27110 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Henger meg på dere jeg @Pjokkeline, @Cyrus, og @Blaugrana. Dere var så fine atte 😙 Ps. Skal svare på innleggene ovenfor når jeg kommer på pcen! Endret 5. august 2016 av Bruker115236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 2. august 2016 #27111 Del Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev: Henger meg på dere jeg @Pjokkeline, @Cyrus, og @Blaugrana. Dere var så fine atte 😙 Ps. Skal svare på innleggene ovenfor når jeg kommer på pcen! Herregud for noen vakre delikate mennesker vi er @ElizabethTaylor @Pjokkeline @Blaugrana Håper flere vakre mennesker henger seg på her ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #27112 Del Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Å i helvete du var digg. Anonymkode: b0011...e71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. august 2016 #27113 Del Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Ser du fortsatt kler binders. Det må da være mer enn manglende strykeferdigheter som ligger bak...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 2. august 2016 #27114 Del Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, Blaugrana skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 2. august 2016 #27115 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Jeg syns alle tre var en skikkelig heit match! Du er en liten sjarmør 😉 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lekre alle tre, men det er noe eget med smilet ditt, @Blaugrana. Anonymkode: 9a06f...619 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Veldig enig! Flott smil på en ordentlig kjekk gutt 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy søren du er kjekk! Det smilet ditt. Anonymkode: 71b91...366 2 timer siden, Cyrus skrev: Love it!!! Det her er lovende. Og Satan for en kjekk kar 😱😱 2 timer siden, Zen. skrev: For en kjekk mann! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å i helvete du var digg. Anonymkode: b0011...e71 Hehe.. Makalaust til hyggelige tilbakemeldinger Litt i andre enden av skalaen enn hva kompisgjengen lirer av seg i løpet av en lørdagskveld 1 time siden, applestories skrev: Ser du fortsatt kler binders. Det må da være mer enn manglende strykeferdigheter som ligger bak...? Haha..utrolig til observasjon, og ikke minst hukommelse Skjortekragen blir akkurat slik jeg vil den skal være med binders så derfor har jeg fortsatt å bruke det. Det burde vært noe som het "Kragepresse" og formet som noe annet enn en binders Edit: kom på at jeg kunne teste en Moneyclip og det funker faktisk! Litt annet symbol enn $ og den hadde vært perfekt! Nå får jeg jakte moneyclips fremover Endret 2. august 2016 av Blaugrana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 2. august 2016 #27116 Del Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, RompeRusk skrev: Siden snæppkjættbilder er så in. Tror jeg må skaffe meg lilla leppestift. Og svære pilotbriller. Og gå med håret løst for evig og alltid Coolt! 👍🏼☺️ 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Henger meg på dere jeg @Pjokkeline, @Cyrus, og @Blaugrana. Dere var så fine atte 😙 Ps. Skal svare på innleggene ovenfor når jeg kommer på pcen! Looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. august 2016 #27117 Del Skrevet 3. august 2016 Hiver meg på snapchat trenden 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. august 2016 #27118 Del Skrevet 3. august 2016 Du er bare så aldeles herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. august 2016 #27119 Del Skrevet 3. august 2016 Så mange fine mennesker! Jeg har en spesiell greie med @ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 3. august 2016 #27120 Del Skrevet 3. august 2016 5 timer siden, Blaugrana skrev: Da har jeg fått testet filteret også 😂😂 Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline Fy faen så kjekk du var. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg