kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26701 Del Skrevet 19. juli 2016 11 minutter siden, Nordavind skrev: Så det er sånn du ser ut @kisskissbangbang. Veldig pen er du Tusen takk! Et øyeblikk siden, Antlers skrev: Hah! Ingen sak å gå uten sminke når man uansett ser ut som om man er perfekt sminket - til og med naturlig rougeeffekt har du! Makan! Veldig fint bilde, filter eller ei For å balansere det litt, må jeg nesten trekke frem noe negativt: Jeg synes du omgir deg med i overkant mye furu! Jeg har vært i sola hele dagen og blitt litt solbrent i kjakan Og ellers gjør nok den effekten sitt altså. Men takk Veldig enig ang. den furuen. Den ække min, da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juli 2016 #26702 Del Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Aaah, dere er kule ass! Tusen takk! Var dritredd for å åpne tråden igjen da jeg så det var anonyme brukere som hadde skrevet. Har ikke bare gode erfaringer med sånne. Du er råfin. Både med og uten sminke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #26703 Del Skrevet 19. juli 2016 Veldig pen, kkbb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 19. juli 2016 #26704 Del Skrevet 19. juli 2016 @kisskissbangbang 😍😍😍 Man kan aldri bruke for lite sminke, med mindre man ser forjævlig ut uten 😄 Hvor tungt tatovert er du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26705 Del Skrevet 19. juli 2016 42 minutter siden, Teriyaki skrev: Du er råfin. Både med og uten sminke 2 minutter siden, Silfen skrev: Veldig pen, kkbb. Takk! 1 minutt siden, Cyrus skrev: @kisskissbangbang 😍😍😍 Man kan aldri bruke for lite sminke, med mindre man ser forjævlig ut uten 😄 Hvor tungt tatovert er du egentlig? Jeg husker det var ei tøtte som sa til meg at jeg så ut som en gutt uten sminke da jeg var..tretten? Det satt seg fast, altså! Ganske tåpelig, men har liksom følt meg litt sånn sia. Jeg har en påbegynt sleeve på den ene arma, én litt mindre på motsatt underarm som også skal bygges ut, og én bak på skuldra. Gleder meg til å fortsette på sleeven! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 19. juli 2016 #26706 Del Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Takk! Jeg husker det var ei tøtte som sa til meg at jeg så ut som en gutt uten sminke da jeg var..tretten? Det satt seg fast, altså! Ganske tåpelig, men har liksom følt meg litt sånn sia. Jeg har en påbegynt sleeve på den ene arma, én litt mindre på motsatt underarm som også skal bygges ut, og én bak på skuldra. Gleder meg til å fortsette på sleeven! Ikke hør på tøttene. Du kunne møtt opp før et ball med det ansiktet der, og jeg hadde regnet med at du var klar 😄 Synes du ikke det gjør vondt å tatovere seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juli 2016 #26707 Del Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke hør på tøttene. Du kunne møtt opp før et ball med det ansiktet der, og jeg hadde regnet med at du var klar 😄 Synes du ikke det gjør vondt å tatovere seg? Hun takler det betraktelig bedre enn meg! Gærne kjerring ass. Det er jo det jeg sier: Du er avsindig vakker, også uten sminke, KKBB. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26708 Del Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Ikke hør på tøttene. Du kunne møtt opp før et ball med det ansiktet der, og jeg hadde regnet med at du var klar 😄 Synes du ikke det gjør vondt å tatovere seg? Njææ, det gjør jo vondt, men jeg er flink til å overse smerte så lenge jeg vet at det ikke er farlig. Og så er tatovøren (heter det det?) superhyggelig, så jeg skravler meg gjennom det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #26709 Del Skrevet 19. juli 2016 Prøv håndpoking, mye mindre vondt, katten, sånn siden du syter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26710 Del Skrevet 19. juli 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hun takler det betraktelig bedre enn meg! Gærne kjerring ass. Det er jo det jeg sier: Du er avsindig vakker, også uten sminke, KKBB. Det e dæ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juli 2016 #26711 Del Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Prøv håndpoking, mye mindre vondt, katten, sånn siden du syter sånn. Skeptifistisk. Feiga ut og brukte bedøvende krem på solar plexus og ribbeina. Funka fjell. 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Det e dæ Damn right it is. You's mah bitch. (På en veldig resoektfull og kjærlig måte - ikke slå!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #26712 Del Skrevet 19. juli 2016 Det er sant, pinne med når er LANGT bedre enn maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 19. juli 2016 #26713 Del Skrevet 19. juli 2016 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Trår litt (skikkelig!) utafor komfortsona mi og poster sminkeløst bilde. Har alltid enten farga vipper eller mascara, fordi jeg føler jeg ser ut som en mann uten ( ) , men tenkte jeg skulle prøve meg litt uten av og til. Trur kamera på telefonen min har en dæsj bjutifilter på som glatter litt ut ugjevnheter og sånn, men så ikke det før etterpå. Jeg ser litt klein ut, men det er ikke til å unngå når det skal på KG Det er begrenset hvor mye sminke kan gjøre, så det kommer ikke som noe overraskelse at du ser smashing ut også uten sminke. Kjempepen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 19. juli 2016 #26714 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 8/10 would bang Anonymkode: 5a126...97d 10/10 would bang!! (Uten å virke creepy Poenget er at du er veldig vakker iallfall!) Endret 19. juli 2016 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26715 Del Skrevet 19. juli 2016 58 minutter siden, Silfen skrev: Prøv håndpoking, mye mindre vondt, katten, sånn siden du syter sånn. Men det SER jo helt jævlig ut. Prosessen, altså. Trur jeg hadde blitt psyka ut av det. 8 minutter siden, calavi skrev: Det er begrenset hvor mye sminke kan gjøre, så det kommer ikke som noe overraskelse at du ser smashing ut også uten sminke. Kjempepen Tusen takk 2 minutter siden, marizz skrev: 10/10 would bang!! Synes 8 er ganske bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjott Skrevet 19. juli 2016 #26716 Del Skrevet 19. juli 2016 Den 9.7.2016 at 20.19, Cyrus skrev: Lørdagshilsen med en oppdatering på skjeggsparinga 😄 Har oppdaget at jeg har skjeggveksten til en 12år gammel jente, så jeg har vel en fullverdig manke på plass om et års tid 😄 Takk for skjeggsparing! Og jeg ser på kjøleskapet der at du er skikkelig flink til å tegne og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #26717 Del Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Men det SER jo helt jævlig ut. Prosessen, altså. Trur jeg hadde blitt psyka ut av det. Den maskinduringen syns jeg er helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #26718 Del Skrevet 19. juli 2016 Dette er for øvrig side nr. 1337 @Cyrus Du er så sjukt lik faren min at jeg blir litt frika ut. Hvor er du fra og hvor sikker er du på at faren din er faren din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 19. juli 2016 #26719 Del Skrevet 19. juli 2016 Den 17.7.2016 at 16.38, Silfen skrev: Ja, siden jeg aldri har delt bilde her før, så kan jeg jo gjøre det nå. Når et stk silf finner ut at å gå på byn med plastrede bein er en god idé. Silfen er rett og slett en flott Kvinne som ikke tar seg selv så høytidelig. Flere kvinner har noe å lære av henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 19. juli 2016 #26720 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Den 17.7.2016 at 16.38, Silfen skrev: Endret 19. juli 2016 av Mr X Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg