Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er kvinner som skriver disse negative innleggene?

Anonymkode: 204dd...129

Det kan jeg nesten garantere. Har selv fått høre det fra utallige jenter her inne når jeg postet. Gutta kom med komplimenter mens jenter trykket meg ned. Typiske jenter. er en grunn til at jeg alltid poster anonymt nå og ikke legger ut bilde. Det er pga kvinner som mobber

Anonymkode: 2a4a5...be0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

mer bilder og mindre snikksnakk da folkens :rolleyes: 

Anonymkode: 6b471...ff6

Ja det frister jo veeldig å legge ut bilde når surmaga misunnelige jenter poster dritt

Anonymkode: 2a4a5...be0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Takk for fine ord folks. Setter stor pris på det :hjerte:

Den 15.2.2016 at 7.47, AnonymBruker skrev:

Du ligner helt sykt på en jeg kjenner, eller en tidlogere bekjent er vel mer riktig, som jeg ikke har sett på en del år nå. Husker ikke hva hun heter eller hvem hun er, men prikk lik som deg! Hun er utrolig pen da ;)  Tror jeg har personen på Facebook, nå må jeg gå gjennom hele listen min :fnise: Eneste jeg husker er at hun var ganske lav, ikke helt sikker på hvor lav, men jeg er 1.70 og husker hun var en del lavere enn meg hvert fall, så om du ikke er det er det nok ikke deg :fnise: 

Anonymkode: 4015e...f05

Åå, nå ble jeg utrolig nysgjerrig. Kan du ikke sende meg en pm? Jeg er 165 cm.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at vi blir provosert? :rolleyes: må være lov å påpeke at du ikke er blant de peneste her inne, som noen inderlig påstår. Pen, ja. Men langt ifra peneste.

Anonymkode: 268d3...a76

Hvem har sagt jeg er den peneste? Det er da ingen som har sagt det, utenom deg(og noen av de andre mindre hyggelige ABene). Og hvis i så fall noen hadde syns jeg var penest, hvorfor plager det deg så mye? Alle har sine preferanser.

17 timer siden, Vena Cava skrev:

For et fint langt hår du har☺ og veldig søtt ansikt:)

Og når det gjelder de hormonelle ab-ene så glemte du utringning;) skulle lagt til et skikkelig duckface på bildet jeg nettopp la ut men. Får bli neste gang😉 

Utrolig pen er du iallfall det kan ingen ta fra deg 😊

Haha, skal ta det med neste gang. Du er forresten virkelig nydelig, og kler det korte håret veldig godt  :) Takk for komplimentet!

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint hår du har (kommer fra en som har nordisk hår, tynt og silkemykt - og jeg hater det!), og som jeg har nevnt tidligere, du ligner på Miranda Kerr! :) Jeg har et typisk klassisk utseende, og det kan fort bli kjedelig, du ser eksotisk ut!

Anonymkode: 06df4...442

Tusen takk! Jeg er helt norsk, og ser ikke så veldig eksotisk ut i virkeligheten. Har også tynt nordisk hår dessverre, ekstremt tynt. Det ser bare veldig tykt ut på bilde, da jeg har alt håret på en side :)

Endret av Tekola
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem går inn i en tråd bare for å si 'du er helt alminnelig pen'? Tragisk. ET, du er nydelig, og jeg tror de aller fleste er enige om at du iallfall er universelt pen. Vurderte nesten å legge ut bilde selv, men lurer på om jeg vil, når jeg ser hvor mye pes mange får av ulike grunner. 

Endret av LucyLiu
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LucyLiu skrev:

Blir helt satt ut av hvor slemme folk kan være. Hvem går inn i en tråd bare for å si 'du er helt alminnelig pen'? Tragisk. ET, du er nydelig, og jeg tror de aller fleste er enige om at du iallfall er universelt pen. Vurderte nesten å legge ut bilde selv, men lurer på om jeg vil, når jeg ser hvor mye pes mange får av ulike grunner. 

Det er synd om man skal droppe å legge ut bilde på grunn av AB-ene som bare er her for å skape kvalm! De ødelegger en ellers veldig ok tråd.

Forresten, @ElizabethTaylor, glemte å si det i går, men du er nydelig! Og tøff som fortsetter å poste her, til tross for folk som slenger dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok normal jente du! Ligger midt på treet etter min smak. Det noe med ansiktet ditt som virker feil! Klarer ikke sette fingrene helt på hva det er. Gir deg en 5/6er! 

Anonymkode: 973b9...015

Oi, der satte du henne på plass ja... Svei nok skikkelig at en tilfeldig ab måtte få ut sin daglige dose, dårlig pyntet på, tøv. 

ET er så vakker, samme med mange andre jeg ser som har postet her:  Vena cava, missdior, fotballflue, silfen, severus og honeyblossom, alle vakre, fine, søte og flotte damer! Fått med meg bildene men mobilversjonen har gjort at jeg sjeldent orker å kommentere(tar jo 100 år å skrive og henger seg opp), men med så mye ab-idioti som har vært her så måtte jeg bare balansere det litt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sunflower-Delight skrev:

Ikke rart mange holder seg unna bildetråden når det er mange som kaster terning og dømmer hva slags utseende er pent og ikke. Synes også at det er litt unødvendig å si ting som nå er det et "høyere nivå" av penhets skala(husker dette ble sagt i løpet av en annen gang tidligere)innpå bildetråden og lignende, det holder da i massevis å si at et bilde er pent, vakkert, søt, o.s.v... Ellers er det jo ikke noe rart i at mange vil føle seg allerede fordømt før de en gang tenker på å poste et bilde. 

Dette.

Når jeg ser hvilke ekle kommentarer kjempepene ansikter får her inne, så mister jeg mildt sagt lysten på å poste bilde selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Egiett skrev:

Det er synd om man skal droppe å legge ut bilde på grunn av AB-ene som bare er her for å skape kvalm! De ødelegger en ellers veldig ok tråd.

Forresten, @ElizabethTaylor, glemte å si det i går, men du er nydelig! Og tøff som fortsetter å poste her, til tross for folk som slenger dritt :)

Det er ikke bare denne tråden Egiett, men man ser at enkelte her inne følger brukere inn i andre tråder også. Heldigvis gjelder det ikke de fleste - men ser jo at det skjer utifra noen av kommentarene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Jøss, så mange utrolig middels pene kvinner det er her på Kvinneguiden. Jeg hadde faktisk ikke trodd det skulle være så mange middels pene her, siden et nettforum kanskje ikke er det som tiltrekker seg flest middels pene mennesker. Så feil kan en ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Franke Ann skrev:

Jøss, så mange utrolig middels pene kvinner det er her på Kvinneguiden. Jeg hadde faktisk ikke trodd det skulle være så mange middels pene her, siden et nettforum kanskje ikke er det som tiltrekker seg flest middels pene mennesker. Så feil kan en ta!

Kanskje noen middels pene menn som kan poste bilde også?:jepp:

Anonymkode: 000a9...1f7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
26 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Får heller lar Pjokkeline tråd da :ph34r:

Hæ? 

Anonymkode: c6592...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Får heller lar Pjokkeline tråd da :ph34r:

God natt :blomst:

IMAG3684.jpg

Pen. Men si meg, bleker du tennene? Ikke noe galt i det overhode, men om du ikke gjør det hvilken tannkrem bruker du? Om du bleker de: hos tannlegen eller hjemme?

Anonymkode: d46c2...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...