Gjest gjestvest Skrevet 7. april 2015 #18381 Del Skrevet 7. april 2015 Hadde en sambo en gang som hadde krøller. Var jeg som alltid klipte ham. Var så greit at han hadde krøller. For hver gang jeg bomma og klipte feil: upsss, rulla krøllene, og skjulte det under her og der så greit og fint under andre krøller, eller tok mer av her og oisann eh, klippe kanskje litt mere her og, eeeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. april 2015 #18382 Del Skrevet 7. april 2015 Ja! Eller så kan vi bare få barn sammen, slik at jeg får krølltopper til barn Jeg syns virkelig at krøller er kjempe sjarmerende.Ja, vi gjør det da! Dette med å bli kjent med folk, og sørge for at personen er noe man vil ha som forelder til barnet sitt, er bare en teit motegreie uansett Neste år er det kanskje inn med udugelige fedre, og da vi jo alle i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. april 2015 #18383 Del Skrevet 7. april 2015 Hadde en sambo en gang som hadde krøller. Var jeg som alltid klipte ham. Var så greit at han hadde krøller. For hver gang jeg bomma og klipte feil: upsss, rulla krøllene, og skjulte det under her og der så greit og fint under andre krøller, eller tok mer av her og oisann eh, klippe kanskje litt mere her og, eeeh Hahaha, artig Ja, vi gjør det da! Dette med å bli kjent med folk, og sørge for at personen er noe man vil ha som forelder til barnet sitt, er bare en teit motegreie uansett Neste år er det kanskje inn med udugelige fedre, og da vi jo alle i forkjøpet. Hva er poenget med bli-kjent fasen? Alle er jo så jævla usikre uansett. Får jeg krøllete, små barn er jeg fornøyd. Barnefar er mer... bonus, om han har krøller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 7. april 2015 #18384 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Siden det er sent, og folk har lagt seg * Endret 7. april 2015 av Gurgemeie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 7. april 2015 #18385 Del Skrevet 7. april 2015 Siden det er sent, og folk har lagt seg Det var da ikke noe å være redd for. Nydelige deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. april 2015 #18386 Del Skrevet 7. april 2015 Siden det er sent, og folk har lagt seg Godt noen er våkne Fin du er ! 😊 Nydelig hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. april 2015 #18387 Del Skrevet 7. april 2015 Siden det er sent, og folk har lagt seg Så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. april 2015 #18388 Del Skrevet 7. april 2015 Hadde en sambo en gang som hadde krøller. Var jeg som alltid klipte ham. Var så greit at han hadde krøller. For hver gang jeg bomma og klipte feil: upsss, rulla krøllene, og skjulte det under her og der så greit og fint under andre krøller, eller tok mer av her og oisann eh, klippe kanskje litt mere her og, eeeh Hehehe, det er veldig greit med krøller, sånn sett. Håret mitt er 3 cm langt noen steder, mens andre steder rekker det forbi skuldrene. Det syns veldig godt når jeg tar det i hestehale. Da ser det veldig merkelig ut Hahaha, artig Hva er poenget med bli-kjent fasen? Alle er jo så jævla usikre uansett. Får jeg krøllete, små barn er jeg fornøyd. Barnefar er mer... bonus, om han har krøller!Det der har jeg lurt litt på selv, noen ganger. Folk er så usikre, og spesielt ovenfor det motsatte kjønn... Menn som ikke forstår at damer bare er mennesker de også, så de blir redde, og bekymrer seg for at dama de snakker med ikke skal like dem.Folk må lære seg å slappe av. Møte mennesker som personen de er, istedenfor kjønnet dems. Blir man ikke likt, går det helt fint, for da har man plass til en annen man klikker bedre med.Angående krøllete barn, har jeg en mørk og forferdelig hemmelighet... Du skjønner det, min gode mann, at jeg fikk ikke krøller før i puberteten. Med mindre du har kraftige pigmenter, kommer nok dette avkommet til å bli bleikt, med hvitt, tynt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zara* Skrevet 7. april 2015 #18389 Del Skrevet 7. april 2015 Siden det er sent, og folk har lagt seg Søt jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. april 2015 #18390 Del Skrevet 7. april 2015 Det der har jeg lurt litt på selv, noen ganger. Folk er så usikre, og spesielt ovenfor det motsatte kjønn... Menn som ikke forstår at damer bare er mennesker de også, så de blir redde, og bekymrer seg for at dama de snakker med ikke skal like dem. Folk må lære seg å slappe av. Møte mennesker som personen de er, istedenfor kjønnet dems. Blir man ikke likt, går det helt fint, for da har man plass til en annen man klikker bedre med. Angående krøllete barn, har jeg en mørk og forferdelig hemmelighet... Du skjønner det, min gode mann, at jeg fikk ikke krøller før i puberteten. Med mindre du har kraftige pigmenter, kommer nok dette avkommet til å bli bleikt, med hvitt, tynt hår. Fordi kvinner er usikre generelt, dessverre. Jeg hadde da mine dager hvor jeg også var usikker, men så ble jeg voksen Det er da en sannsynlighet for at barna våre får krøller fra ung alder. Du har jo åpenbart krølle-genet i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 7. april 2015 #18391 Del Skrevet 7. april 2015 Det var da ikke noe å være redd for. Nydelige deg. Godt noen er våkne Fin du er ! Nydelig hår! Så pen! Søt jente! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. april 2015 #18392 Del Skrevet 7. april 2015 Fordi kvinner er usikre generelt, dessverre. Jeg hadde da mine dager hvor jeg også var usikker, men så ble jeg voksen Det starter vel kanskje med tenåringsangsten, når man prøver å finne ut hvem man er, og hvor man passer inn. Tror det er veldig vanlig, helt til hodet modner, og man begynner å sette pris på seg selv.Selvtillit er jo veldig attraktivt også, så ironisk nok, ødelegger man jo veldig, om man er usikker i "bli kjent fasen".Glad jeg har rukket å bli en voksen mann Det er da en sannsynlighet for at barna våre får krøller fra ung alder. Du har jo åpenbart krølle-genet i deg I verste fall har du jo sikkert en krølltang liggende ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. april 2015 #18393 Del Skrevet 7. april 2015 Det starter vel kanskje med tenåringsangsten, når man prøver å finne ut hvem man er, og hvor man passer inn. Tror det er veldig vanlig, helt til hodet modner, og man begynner å sette pris på seg selv. Selvtillit er jo veldig attraktivt også, så ironisk nok, ødelegger man jo veldig, om man er usikker i "bli kjent fasen". Glad jeg har rukket å bli en voksen mann I verste fall har du jo sikkert en krølltang liggende ;P Og hvor gammel er du, "voksne mann"? Det starter med at unge jenter blir utsatt for et enormt, indre press til å være "perfekt". Ingen er perfekte, men disse unge jentene forstår jo ikke hvordan de selv ikke ser ut som modeller, kjendiser, sangerinner osv. Deretter blir de interessert i gutter (gutter, ikke menn) og oppdager at disse ungfolene vil ha tynne, "pene" jenter. Dette foregår altså ut til 20-åra, og ofte lenger, før de innser at; hei! Jeg er jo egentlig veldig søt, og jo - jeg har litt former her og der, men vet du, det elsker jeg". Og slik, min gode (fremtidige) mann, er evolusjonen hos jenter. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #18394 Del Skrevet 7. april 2015 Tok bare et par min å finne ut hvem dette er hvis man bare følger med. What, hvordan? Anonymous poster hash: a7a5b...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #18395 Del Skrevet 8. april 2015 What, hvordan?Anonymous poster hash: a7a5b...e84 Bare sjekk nederst over antall brukere som følger med i tråden. Med mindre du har huket av for å gjøre deg usynlig ved innlogging så vil den som svarer stå i kursiv mens andre har normal skrift... Anonymous poster hash: 744c5...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #18396 Del Skrevet 8. april 2015 Bare sjekk nederst over antall brukere som følger med i tråden. Med mindre du har huket av for å gjøre deg usynlig ved innlogging så vil den som svarer stå i kursiv mens andre har normal skrift...Anonymous poster hash: 744c5...ff9 Den funksjonen burde strengt talt fjernes😑 Anonymous poster hash: a7a5b...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. april 2015 #18397 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Men jeg tipset henne om skjult-funksjonen da. Stakkars jente Endret 8. april 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 8. april 2015 #18398 Del Skrevet 8. april 2015 Men jeg tipset henne om skjult-funksjonen da. Stakkars jente Det var jo bra. I tillegg kan du jo tipse stakkars Nevian slik at han kan få tatt kontakt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. april 2015 #18399 Del Skrevet 8. april 2015 Det var jo bra. I tillegg kan du jo tipse stakkars Nevian slik at han kan få tatt kontakt da. Så pågående som hun har vært, og så taus som han: jeg tror han er redd. Ikke alle kan være like uredd som deg. Tips ham selv. Om modighet og ting og tang. Så skal jeg komme med avsløringen Eller er det senga som er uredd? Isåfall er det lenge til denne såkalte avsløringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 8. april 2015 #18400 Del Skrevet 8. april 2015 Så pågående som hun har vært, og så taus som han: jeg tror han er redd. Ikke alle kan være like uredd som deg. Tips ham selv. Om modighet og ting og tang. Så skal jeg komme med avsløringen Jeg kan gjerne gi noen tips om modighet og det å være mann jeg, men du får nok tipse han om hvem han skal kontakte da. Eller er det senga som er uredd? Isåfall er det lenge til denne såkalte avsløringen Den skjønte jeg derimot ikke så mye av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg