Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Her er jeg :)

søt

Her et et hvit/hvit bilde av meg.

Fant ikke noe svart/hvit.

ok.. nå har jeg prøvd å trykke på refresh, ser ingen bildet!

Det er vel kanskje meningen? :fnise:

luringen!

SÅNN ser jeg ut. Stæsja og klar til busshdagsfeiring :nigo:

Fine lepper!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var engang et svart hvitt liv, med tarantella øyenvipper... 🙈

Nå skulle jeg google det for jeg visste ikke om det var en greie. Så jeg skrev "tarantella øyne", fikk angst og gåsehud nedover ryggen og slengte mobilen fra meg. Dårlig idé :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Nå skulle jeg google det for jeg visste ikke om det var en greie. Så jeg skrev "tarantella øyne", fikk angst og gåsehud nedover ryggen og slengte mobilen fra meg. Dårlig idé :bond:

😂😂😂😂

Det er jo sant, prøver å legge på mascara fint. Nei, det ble ikke bra, du legger på et nytt lag, så enda et nytt lag.. = Tarantella lignende bein øyenvipper som stikker ut 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

Ja, dere er faktisk ganske like men er ikke negativt det da :) men du ligner mer på Breckin Meyer. Uansett om folk begynner å dra opp stygge kjendiser derimot er det en uting, men heldigvis ikke sett noe til det.

Anonymous poster hash: a7a5b...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten satt jeg i timesvis med blyanter stukket inn i kinnene, for jeg trodde jeg kunne lage smilehull slik. :misunnelig:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen både med og uten sminke :blomst:

tusen takk :blomst:

Du er utrolig lik Uma thurman her :)

Ehm.. Tar det som et kompliment jeg, selv om jeg selv synes hun ser helt grusom ut :fnise:

Flott bilde, forresten, Lizliz.

Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyklipt på hodet, må vel ta dunet også...

Digg!

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyklipt på hodet, må vel ta dunet også...

Pen mann :) men den hårsveisen og de som ligner, ser ikke ut. Ikke vondt ment til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen mann :) men den hårsveisen og de som ligner, ser ikke ut. Ikke vondt ment til deg.

Du bare tenkt du måtte si ifra at du syns han var stygg på håret? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen mann :) men den hårsveisen og de som ligner, ser ikke ut. Ikke vondt ment til deg.

Herlighet.

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...