Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Sier ikke at hennes oppførsel var rett, for det var den ikke.

Syns heller ikke noe om når folk skal virkelig tråkke i samme søla.

Dét blir for dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er underholdende jeg. Litt må man tåle

Anonymous poster hash: 4262a...007

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Stay away :fnise: You don't wanna be bitten by the disease

Tenkte jeg kunne hjelpe dere å evakuere. Så dere kunne bombemale. Vårrengjøring, vettu. :laugh:

* Som om jeg hadde tort. haha *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også nå som det var så god stemning her inne et øyeblikk :unsure:

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert 😊 Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone 😬 ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert 😊 Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone 😬 ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Det begynner å bli litt creepy

Anonymous poster hash: 4262a...007

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli litt creepy

Anonymous poster hash: 4262a...007

Hvorfor det? Fordi jeg ikke tørr 😁

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Herregud. Bare si hei. Han biter ikke.

Anonymous poster hash: f34f8...8c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Fordi jeg ikke tørr 😁

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Fordi det høres helt stalker ut og det er kleint å lese.

Anonymous poster hash: 4262a...007

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Da er du en veldig vakker kvinne AB :Nikke: Håper fortsatt det blir en hyggelig samtale mellom deg og Nevian :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Fordi jeg ikke tørr

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Hadde du vært seriøs så hadde du sendt en melding. Slutt å tull med han.

Anonymous poster hash: f34f8...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det høres helt stalker ut og det er kleint å lese.

Anonymous poster hash: 4262a...007

Ok! Stalker er jeg ihvertfall ikke! Har du aldri lagt merke til en bruker som du tenker, oi så fin?

Dere altså, jeg logger meg av nu! Skal ikke se meg tilbake på denne tråden.

And btw, ikke alle er like tøffe med å sende pm.

Vil ikke ha stalker stemplet på meg, hadet!

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Syns du skal ta kontakt jeg! :)

Skriv hei, en smiley.. et eller annet, derifra vil alt gå automatisk😊😊

Jeg (og mange andre) heier på deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du en veldig vakker kvinne AB :Nikke: Håper fortsatt det blir en hyggelig samtale mellom deg og Nevian :klem1:

Hvis det hadde vært henne hadde hun lagt ut bilder her

Anonymous poster hash: 9262a...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Slutt å tull og send den PM-en.

Anonymous poster hash: 090aa...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Venter du fortsatt på min pm søte Nevian :) Still no guts, haha. Kanskje etterhvert Er ikke første gang jeg har lagt merke til deg se, sett deg flere ganger her inne og alltid tenkt, wooow for en fyr. Men altså, denne gangen så bare glapp det ut av meg, haha. Hvis du lurer på hvordan jeg ser ut så kan jeg gi deg en hint. Google deepika padukone ligner utrolig mye på henne, etter venner og tilfeldige folk å bedømme.

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Jeg er synsk og ser du er fra Fredrikstad ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er synsk og ser du er fra Fredrikstad ;).

Hehe, langt ifra! Du er nok ikke så synsk som du tror 😂

Men altså, gi dere. Blir nervøs av dere. Er det feil å synes at en mann er fin? Og hvis jeg så tilfelle hadde sendt han mld hadde jeg skrevet det samme på pm. Så slutt da folkens! Nå snakker vi ikke om det mer haha!

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...