hulaboer Skrevet 17. desember 2011 #461 Del Skrevet 17. desember 2011 THIS MOMENT IS BROUGHT TO YOU BY AKWARD MOMENTS LTD. Pleier som regel ikke å være så slem, men på tide at jeg lager en akward penguin. Socially Awkward Penguin passer vel ikke helt her. Man kan da drite seg ut ved å glemme å huke av for anonym uten å vanligvis være sosialt tilbakestående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. desember 2011 #462 Del Skrevet 17. desember 2011 det hjalp ikke stort kosemose- og si at man ikke skal quote innlegg med bilder i ...jeg kan ikke helt fatte at det er sååå vanskelig å la være men. takk for fint kompliment aldrisur og fruN og Lutetium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 17. desember 2011 #463 Del Skrevet 17. desember 2011 Tror forresten Tormod83 har trollet alle. Se innlegg 48 i denne tråden: http://jefffsbeardboard.yuku.com/reply/148208/Re-My-no-longer-beard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #464 Del Skrevet 17. desember 2011 Tror forresten Tormod83 har trollet alle. Se innlegg 48 i denne tråden: http://jefffsbeardboard.yuku.com/reply/148208/Re-My-no-longer-beard Må man ha det samme nicket på alle forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. desember 2011 #465 Del Skrevet 17. desember 2011 Tror forresten Tormod83 har trollet alle. Se innlegg 48 i denne tråden: Hvorfor skal han ha trollet alle ved å være aktiv et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. desember 2011 #466 Del Skrevet 17. desember 2011 Må man ha det samme nicket på alle forum nejda mynona, men du fikk kanskje ikke med deg greia i går...tormod har jo den muskuløse kroppen "sin" som avatar, og igår la han ut et bilde av seg selv, og skrev at han skriver anonymt nå, men man glemte å huke av for ab ! og som du ser, i innleg nr 48, så samsvarer IKKE det med avataren hans, eller bildene han tidligere la ut. ( det nedeste bilde i innlegg nr 48 er det bilde han la ut her ) på den linken hulaboer posta nå, så er det jo 23823 bilder av han.... er det mulig å være såå gla i seg selv når man, ynskild at jeg er ærlig, mindre pen?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #467 Del Skrevet 17. desember 2011 jeg hører rykter om at danbanan er så kjekk, også rekker jeg aldri å se bildene hans før han sletter dem er verdens mest nysgjerrige person, så gjerne legg ut et nytt og la det bli ;p ok, skal prøve å legge ut et bilde på nytt..men kan ikke love at jeg ikke vill slette det senere igjen Er nok litt feig, redd for at det er noen kjente her inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 17. desember 2011 #468 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor skal han ha trollet alle ved å være aktiv et annet sted? Fordi det sannsynligvis ikke er ham. Vedkommende som skriver i den tråden der bor i England: http://joshbryan90.deviantart.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. desember 2011 #469 Del Skrevet 17. desember 2011 Fordi det sannsynligvis ikke er ham. Vedkommende som skriver i den tråden der bor i England: http://joshbryan90.deviantart.com/ Ahaa, da ser jeg trollinga ja For en merkelig ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 17. desember 2011 #470 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Bildet ble tatt i juni 2010, så ser kanskje en smule eldre ut nå Edit: Nå har bildet stått her i over et døgn, så fjerner Endret 18. desember 2011 av Bomullsdott 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #471 Del Skrevet 17. desember 2011 nejda mynona, men du fikk kanskje ikke med deg greia i går...tormod har jo den muskuløse kroppen "sin" som avatar, og igår la han ut et bilde av seg selv, og skrev at han skriver anonymt nå, men man glemte å huke av for ab ! og som du ser, i innleg nr 48, så samsvarer IKKE det med avataren hans, eller bildene han tidligere la ut. ( det nedeste bilde i innlegg nr 48 er det bilde han la ut her ) på den linken hulaboer posta nå, så er det jo 23823 bilder av han.... er det mulig å være såå gla i seg selv når man, ynskild at jeg er ærlig, mindre pen?? Ahh. I see.. Tenkte at det kunne jo være samme person selv om han hadde forskjellie nick på forskjellige forum jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #472 Del Skrevet 17. desember 2011 Benstrukturen i ansiktet til Noz er fra en annen verden. Er det mulig, liksom? Og de øynene. Wow! Du er virkelig et unikt menneske, på alle måter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #473 Del Skrevet 17. desember 2011 Edit* fjernet bildelinken Dette her er faktisk litt viktig! Når originalposteren fjerner bildelinken sitt, bør de som siterer samme bildelink også fjerne den (eller aller helst ikke sitere bildelinken fra først av)! Jeg ryddet litt i mine innlegg her nå, men om jeg har glemt å rydde opp, må folk gjerne si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. desember 2011 #474 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har kattepoter,,,,' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. desember 2011 #475 Del Skrevet 17. desember 2011 *bilde* Bildet ble tatt i juni 2010, så ser kanskje en smule eldre ut nå Så skjønn du er :D Også likte jeg den romantiske stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 17. desember 2011 #476 Del Skrevet 17. desember 2011 Så skjønn du er :D Også likte jeg den romantiske stilen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #477 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) ok, her er jeg igjen; Endret 17. desember 2011 av danbanan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #478 Del Skrevet 17. desember 2011 ...syntes forresten det er meget mange pene kvinner her inne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 17. desember 2011 #479 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Her er jeg.. Eller ikke.. hmm, skal se om det kanskje funker på en annen måte... Endret 17. desember 2011 av loren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #480 Del Skrevet 17. desember 2011 Du er en flott mann, danbanan. Skulle likt å ha sett smilet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg