Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ute etter komplimenter, eller? :fnise: Da har du kommet på rett plass for her er det mye hissige smårips.

Hæ?

To stykker har hengt seg opp i noe som bare var en fotnote i innlegget mitt?

Men versigo, ta det gjerne opp i språkforumet for min del! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

To stykker har hengt seg opp i noe som bare var en fotnote i innlegget mitt?

Men versigo, ta det gjerne opp i språkforumet for min del! :fnise:

Oj, beklager, ser at jeg har sitert feil innlegg. Legger meg flaaat.

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madeleinee

HedvigR, er det deg på bildene du har både når du skriver i innlegg og på profilen din? I så fall er du utrolig pen :-D Har ikke sett bildet du har lagt ut, og orker rett og slett ikke å lete:p Latskapen lenge leve gitt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR, er det deg på bildene du har både når du skriver i innlegg og på profilen din? I så fall er du utrolig pen :-D Har ikke sett bildet du har lagt ut, og orker rett og slett ikke å lete:p Latskapen lenge leve gitt, hehe.

Ja, det er det, har valgt å kjøre en lite anonym linje her :fnise:

Og tusen takk, så utrolig hyggelig :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Ja, det er det, har valgt å kjøre en lite anonym linje her :fnise:

Og tusen takk, så utrolig hyggelig :blush:

Hehe, det er bra :-) Når man er så pen er det jo ingen vits i å ikke vise det til omverdenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

HedvigR, er det deg på bildene du har både når du skriver i innlegg og på profilen din? I så fall er du utrolig pen :-D Har ikke sett bildet du har lagt ut, og orker rett og slett ikke å lete:p Latskapen lenge leve gitt, hehe.

:jepp:

hedvig er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

hedvig er nydelig!

Nå blir jeg flau Noz :fnise: Takk!

Jeg for min del ser ikke noen grunn til at SemperFi ikke skulle få seg dame ut i fra bildene han har postet, han er jo en kjekkas som samtidig ser utrolig snill og god ut, og DET er en god kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut duuuu :jepp:

jeg heier på deg! se----> :duskedame:

Har lagt ut tidligere jeg :) Også vil jeg ikke legge ut noe når folk er så frekke her. Så da snoker jeg i steden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheBasics

Hun er fra Østlandet. Ikke så veldig langt unna Oslo, faktisk. Jeg har veldig lyst til å legge ut bilde så du kan se selv, men kan nesten ikke utlevere henne på den måten heller :tristbla:

Jaokei, jeg er ifra Trondheim. Kan du ikke sende en PM eller noe da? Dør av nysgjerighet her! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at dere også ville se hvordan jeg ser ut opp-ned :)

Bilde

Hahaha, herlig fantastisk!

Men der ligna du faktisk skikkelig på ei jeg såvidt har møtt en gang.. Du bor ikke i Trondheim? :fnise:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, herlig fantastisk!

Men der ligna du faktisk skikkelig på ei jeg såvidt har møtt en gang.. Du bor ikke i Trondheim? :fnise:

Bor i Trondheim ja :)

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig her ;o

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Oi, småskummelt :fnise: Men jeg hvis du skulle være den jeg jeg tenkte på tror jeg nok du hadde kjent igjen meg :)

Og tråden har forresten sklidd noe forferdelig ut nå :/

Syns jeg også. Så da får vi snu den igjen.

Jeg syns du er kjempesøt på bilde :rodmer: Og sikkert i virkeligheten også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er kjempesøt på bilde :rodmer: Og sikkert i virkeligheten også :jepp:

Tusen takk du søte marihøna :klemmer:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, småskummelt :fnise: Men jeg hvis du skulle være den jeg jeg tenkte på tror jeg nok du hadde kjent igjen meg :)

Og tråden har forresten sklidd noe forferdelig ut nå :/

Det skal sies at jeg er elendig på å kjenne igjen mennesker som jeg har truffet tidligere da ;p

(Det er et bilde på side fem som viser meg riktig vei da, lettere å kjenne igjen meg da om jeg skulle være den du tror jeg er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...