Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kompliment. :) Du ser avslappet og lykkelig ut. :)

jepp, sommer, sol,shorts og sandaler, det er mitt rette element :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Sånn ser jeg ut når jeg leker tøff bak skjermen:

Sånn ser jeg ut når jeg tror jeg er morsom på KG:

Og sånn ser jeg ut på håret nå, bare en del mindre pent takket være en dum frisør:

Ikke ta dette ille opp

men jeg synes du var søt

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

jepp, sommer, sol,shorts og sandaler, det er mitt rette element :gjeiper:

Mmm. Og de synes. Pen mann, sagt. Og nå har jeg sett deg smile også, og da ser man litt mer av hva som finnes i mennesket. ;)

Skrevet

Mmm. Og de synes. Pen mann, sagt. Og nå har jeg sett deg smile også, og da ser man litt mer av hva som finnes i mennesket. ;)

og du, kan ikke du poste et bilde da?;)

Gjest Cecilia L
Skrevet

og du, kan ikke du poste et bilde da?;)

Nei... :sjenert: Mye pga jobben min :). Men jeg synes dere som tør er veldig modige!

Skrevet

Nei... :sjenert: Mye pga jobben min :). Men jeg synes dere som tør er veldig modige!

jobben din?

Kan du ikke ta en "danbanan" og poste det, så slette det etter noen minutter :lur:

Skrevet

Not fair! Du fikk se meg! :tristbla:

jobben din?

Kan du ikke ta en "danbanan" og poste det, så slette det etter noen minutter :lur:

Hearhear! :)

Gjest Cecilia L
Skrevet

Not fair! Du fikk se meg! :tristbla:

Hearhear! :)

Uff... Hva har jeg rotet meg opp i ? ;)

Får dere flotte menn til å legge ut bilder, men så får dere ingenting tilbake?

Jepp, jeg vet det er urettferdig, men ingen kan si at jeg ikke har en gave når det kommer til overtalese :gjeiper: Og dere gleder jo kvinner/jenter/damer her inne :)

• Liker 1
Skrevet

Har du lagt ut bilde Lutetium?? Hvor dA?

Gjest Cecilia L
Skrevet

Han slettet det ganske raskt (det ble vel liggende litt lengre enn han hadde planlagt...;))

Men Lute got the british look. Han ville klart seg meget bra i et kostymedrama. ;)

Skrevet

For en stund siden, men jeg tok jo en "danban" på det jeg også! :sjarmor:

Skrevet

Han slettet det ganske raskt (det ble vel liggende litt lengre enn han hadde planlagt...;))

Men Lute got the british look. Han ville klart seg meget bra i et kostymedrama. ;)

Hysj!

:lur:

Skrevet

Hvis jeg poster et strand bilde av meg selv i bar overkropp, lover du å poste et bilde av selv etterpå da? :gjeiper:

Gjest Cecilia L
Skrevet

Hysj!

:lur:

Åh, du liker det, så ;) Og jeg er så elskverdig at jeg gjerne deler deg med de andre pikene. :takke:

Klubb meg ikke ned, nå da.... :sjenert:

Gjest Cecilia L
Skrevet

Hvis jeg poster et strand bilde av meg selv i bar overkropp, lover du å poste et bilde av selv etterpå da? :gjeiper:

Tror nok Lutetium er med på den, ja! :)

Skrevet
:fnise: Britiske Lutetium altså! Det kan man like! :)
Skrevet

Åh, du liker det, så ;) Og jeg er så elskverdig at jeg gjerne deler deg med de andre pikene. :takke:

Klubb meg ikke ned, nå da.... :sjenert:

Deler du ikke ut bilde (av deg selv) til Danban, blir det frem med klubba, ja! :)

Skrevet

Tror nok Lutetium er med på den, ja! :)

buuuu.....hva er du redd for?

Skrevet

:fnise: Britiske Lutetium altså! Det kan man like! :)

Jeg er ikke britisk altså, det er bare Cecilia som suller! :Hehe:

Skrevet

Jeg har grønne katteøyner. Det får duge, jeg er medium over hele linja. Altså litt mage, passe små pupper osv. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...